Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten usein näet vieraan miehen, joka miellyttää silmääsi?

Vierailija
01.12.2025 |

Minä en edes joka vuosi. Ehkä kerran neljässä vuodessa. 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treella on komeita. Mutta ne ovat "liian nuoria" minulle, koska vanhenen koko ajan. Monilla on naisystäväkin, tai mies joka ei kiinnostaisi sen pidemmälle. Henkiset arvot.

Vierailija
22/33 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-ah. Osaan nimetä ehkä kolme tai neljä silmääni miellyttävää miestä (siis sellaisia, joita olen elämäni aikana pitänyt hyvännäköisinä). Ja hekin vain tietyllä hiustyylillä tms, eli jos ovat muuttaneet tyyliään, niin siinä kohden ovat olleet enää..  meh. 

Jos nyt laskee sen perusteella, että oon päälle 40 v ja neljä pystyn nimeämään, niin vastaus on, että kerran kymmenessä vuodessa näkee itseä miellyttävän. 

Onko hän yksi heistä?

https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/6637552

Mistä arvasit? 🥰🥰😍😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin. Itseasiassa en pidä ketään tuntematonta kauhean viehättävänä, vaikka olisi minkä näköinen. Lämpenen ajan kuluessa ja alan pitää jonkun ulkonäöstä viiveellä. Siis jos näen viikon ajan tyypin joka päivä vilauksella, saatan sen jälkeen olla ihastunut. Ehkä mun pitää rauhassa saada tutustua kehonkieleen, habitukseen ja käyttäytymiseen, ennenkuin voi ihastua.

Vierailija
24/33 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele vieraita miehiä. Minulla on oma mies.

Vierailija
25/33 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiin silmää miellyttäviä.

Siis esteettisesti miellyttävä, hyvän näköinen. Sehän ei välttämättä ole sama kuin viehättävä tai romanttisessa/seksuaalisesti kiinnostava.

Vierailija
26/33 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Turussa ihan keskustassa ja hyvännäköisiä miehiä näkyy jatkuvasti kun ulos lähtee. Tiedän - tilanne ei ole sama esim. Helsingissä tai Tampereella! Valitan! Täälläpäin on hyvät geenit väestöllä.

Vierailija
27/33 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä näen päivittäin ihan söpöjä miehiä, mutta en mä sillä tavalla kiinnostu heistä kuitenkaan. Olisi hassua kiinnostua pelkästään ulkonäön takia, sehän voi olla täys kuspiä.

Vierailija
28/33 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia jotka oikeasti hetkauttaa ja aiheuttaa vau-tunteen, ehkä kerran-pari vuodessa ja hekin ovat usein jotain julkkiksia. Muuten taas ihan ok kivan näköisiä jonkun verran useammin. 

Jotenkin aikuisiällä ei niin miesten ulkonäkö kiinnosta, kun lapsena saattoi melkein ihastua pelkkään kuvaan.

Vierailija
29/33 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, onpa täällä rima korkealla monella. Hämmentävää. Mä näen hyvännäköisiä miehiä melkeinpä joka kauppareissulla, monesti useitakin samalla reissulla. Ei nyt kaikki mitään superkomeita tietenkään, mutta silmää miellyttäviä.

N46

Vierailija
30/33 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä salilla näkee jatkuvasti. Harmi vaan että kun monet avaavat suunsa niin komeuskin katoaa. 

Vierailija
31/33 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä salilla näkee jatkuvasti. Harmi vaan että kun monet avaavat suunsa niin komeuskin katoaa. 

Onko heillä huonot hampaat?

Vierailija
32/33 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna oli sellainen kaunis mies kuin Matthew Beard telkassa. Googlatkaapa, siskot. Silmänne saattavat ilahtua.

Googlasin ja petyin. Näyttää nilkiltä. 

Vierailija
33/33 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran 6 vuodessa. Kaikki olleet ihan vilaukselta nähtyjä. Yksi oli nainen, vaikka olen täysin hetero. N.57, naimisissa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme