Nainen, miten usein näet vieraan miehen, joka miellyttää silmääsi?
Minä en edes joka vuosi. Ehkä kerran neljässä vuodessa.
Kommentit (33)
Jos lasketaan myös telkkarissa ja somessa nähdyt, luku nousee yhteen vuodessa. Live-elämässä en muista koska olisin nähnyt.
Kyllä niitä täällä Munkkiniemessä näkee. Tyylikkäästi pukeutuneita.
Mutta ei mulla mitään saumaa ole.
Lähes joka päivä. Nuoria komeita miehiä riittää kyllä :) Jos tykkäisin keski-ikäisistä tai vanhemmista niin siinä tapauksessa olisi varmaan harvinaista.
N44
Päivittäin. Asun isossa kaupungissa. Täällä on paljon miehiä, jotka huolehtivat ulkonäöstään ja pukeutuvat siististi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä täällä Munkkiniemessä näkee. Tyylikkäästi pukeutuneita.
Mutta ei mulla mitään saumaa ole.
Voi ei, jotain muovisia pukumiehiä, ei kiitos!
En muista ikinä oikeastaan kiinnittäneeni hirveästi kenenkään ulkonäköön huomiota. En teininäkään osannut osallistua keskusteluihin siitä kuka on parhaan näköinen, eikä minulla ole ikinä ollut mitään omaa tyyppiä tai piirteitä jotka kiinnittäisi huomion. Viehätyn kyllä ihmisistä, omalla kohdalla älykkyys on se piirre minkä koen kaikkein viehättävimpänä ja se herättää seksuaalisen kiinnostuksen. Kiltteys ja muiden huomioiminen on myös viehättävää, mutta sellainen säkenöivä älykkyys saa sukat pyörimään jaloissa.
Ehkä yhden per vuosi. Joskus ei sitäkään. No, en ole itsekään mikään missi joten en halua arvostella.
Todella harvoin. Tää on epäreilua kun miehille on silmäruokaa jokapaikassa.
En katsele. Turvallisempi olo, kun en ota kontaktia vieraisiin miehiin.
Ainakin pari-kolme kertaa kuukaudessa. Ellei jopa kerran viikossa! Riippuen siitä, miten usein kävelen kaupungilla katsellen ihmisiä. Nuoria tai vanhoja ja siltä väliltä.
Kauneus on vissiin katsojan silmissä.
-mummo 70+
ps. taannoin olin menossa kauppahalliin, ovelle oli ehtinyt kohtelias ja hyvin pukeutunut herra, joka odotti, että ehdin ylittää kadun ja avasi minulle oven. Puolisoni, joka odotti minua hallissa sitten kertoi, että herra oli Saku Koivu (sorry, ei sanonut minulle mitään, ennen kuin kuin puolisoni valisti!).
Tänä vuonna oli sellainen kaunis mies kuin Matthew Beard telkassa. Googlatkaapa, siskot. Silmänne saattavat ilahtua.
Ehkä pari kertaa vuodessa. Kauniita naisia näen lähes päivittäin.
Ulkomailla useinkin, Suomessa en melkein koskaan.
Hyvänmäköisiä miehiä näkee joskus. Mutta miehiä, jotka saa suorastaan sisäisen lampun syttymään, näkee todella harvoin.
En kiinnitä miesten ulkonäköön mitään huomiota. En vaikka olen sinkku heteronainen. Mutta mä olen aina ollut älyyn ja luonteeseen ihastuja, ulkonäkö ei kiinnosta.
Työskentelen rakennusalalla ja hyvännäköisiä miehiä näen joka päivä. Oikein sykähdyttäviä muutaman vuoden välein.
Aiemmin työskentelin muulla alalla, enkä tavannut koskaan ketään vähääkään kiinnostavan oloista.
Meillä töissä on kaksi ja ovat eri osastoilla kokonaan. Flirttiä sun muuta ollut ilmassa molempien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-ah. Osaan nimetä ehkä kolme tai neljä silmääni miellyttävää miestä (siis sellaisia, joita olen elämäni aikana pitänyt hyvännäköisinä). Ja hekin vain tietyllä hiustyylillä tms, eli jos ovat muuttaneet tyyliään, niin siinä kohden ovat olleet enää.. meh.
Jos nyt laskee sen perusteella, että oon päälle 40 v ja neljä pystyn nimeämään, niin vastaus on, että kerran kymmenessä vuodessa näkee itseä miellyttävän.
Onko hän yksi heistä?
Jaa-ah. Osaan nimetä ehkä kolme tai neljä silmääni miellyttävää miestä (siis sellaisia, joita olen elämäni aikana pitänyt hyvännäköisinä). Ja hekin vain tietyllä hiustyylillä tms, eli jos ovat muuttaneet tyyliään, niin siinä kohden ovat olleet enää.. meh.
Jos nyt laskee sen perusteella, että oon päälle 40 v ja neljä pystyn nimeämään, niin vastaus on, että kerran kymmenessä vuodessa näkee itseä miellyttävän.