Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko työkkärissä sanoa suoraan, ettei pysty ottamaan vastaan työtä joka alkaa 6.00-7,00?

Vierailija
01.12.2025 |

Aloin nyt vasta miettiä tuota, ja en saa koskaan unta kuin joskus kahdentoista jälkeen ja tarvitsen ainakin 8 tunnin yöunet että tunnen oloni virkeäksi. Olen myös kärsinyt aikaisemmin uniongelmista ja en halua ajautua niihin uudelleen,

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko enää olla luuserimpi,uskon että oikein kovasti yrittämällä saavutat säälittävyydessä vieläkin korkeamman tason.

Vierailija
22/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys, että sulle kukaan tarjoaa töitä, on...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivoi. Kyllä sinne muutkin joutuu kuudeksi mennä eikä se mitään herkkua ole, silti purraan hammasta ja mennään. Luuletko olevasi joku uniikki lumihiutale

Ei, olen trolli

Vierailija
24/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko sanoa vaan suoraan, että olet laiska paska ja pitää tuutia kotona puoleen päivään asti? Ehkä johonkin iltatyöhön onnituisit heräämään, jos nyt mitään työmotivaatiota edes on.

Sä kuvailit just mut. :)

Vierailija
25/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä lapasen sun äiti on susta kasvattanut?

Vierailija
26/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo jonka tarkoitus on nostattaa vihaa työttömiä kohtaan.

Vierailija
27/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos syy on kulkuyhteyksien puute tai muu vastavaa niin joo. Tietenkään unirytmi ei kelpaa syyksi, itse kukin tässä kärsii unettomuudesta jo pelkän stressin vuoksi.

Kyllä pitkäkestoinen unettomuus aiheuttaa muitakin vakavia terveysongelmia, viime kädessä jopa kuoleman. Mikä vimma teillä on yrittää tunkea ap juuri aamuvarhain alkavaan työhön? Harvempi työ kuitenkaan alkaa ennen aamukahdeksaa ja jopa iltavuoroa tekeviä tarvitaan tässä maailmassa. 

Vierailija
28/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikä ole. Olen itse työtön. Mutta saan unta 3.00. En todellaakn uhraisi terveyttäni !

Vierailija
29/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta ei sitten lapsena vaadittu mitään. 

Vierailija
30/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrot vaivoistasi, sinut passitetaan lääkärintarkastukseen.

Jos et kykene töitä tekemään, sinut pyydetään hakemaan sairaseläkkeelle ja tm-tuki päättyy siihen.

Vierailija
31/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen krooninen sairaus nimeltään alkoholismi, karenssi tuli silti vaikka sanoin etten voi ottaa minkäänlaista työtä vastaan sairauden takia.

Vierailija
32/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen saanut sellaisen käsityksen nykyajan työajoista, että aika harva enää menee töihin aamulla. kaikki työpaikat joita itse olen katsonut on aika ilta painotteisia . eikai kukaan voi määrätä sitä millaista työtä haet, kunhan haet. hae vaikka pelkkiä yötöitä. 

Vierailija
33/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä lapasen sun äiti on susta kasvattanut?

Taisi tulla isäänsä.

Vierailija
34/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikä ole. Olen itse työtön. Mutta saan unta 3.00. En todellaakn uhraisi terveyttäni !

Sinunlaisilta pitäisi ottaa kaikki apu ja tuki pois kaikki!!

Vierailija
35/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos syy on kulkuyhteyksien puute tai muu vastavaa niin joo. Tietenkään unirytmi ei kelpaa syyksi, itse kukin tässä kärsii unettomuudesta jo pelkän stressin vuoksi.

Kyllä pitkäkestoinen unettomuus aiheuttaa muitakin vakavia terveysongelmia, viime kädessä jopa kuoleman. Mikä vimma teillä on yrittää tunkea ap juuri aamuvarhain alkavaan työhön? Harvempi työ kuitenkaan alkaa ennen aamukahdeksaa ja jopa iltavuoroa tekeviä tarvitaan tässä maailmassa. 

Ei ole mitään vimmaa, mutta ei tuollainen selitys nyt vain työkkärille tai kelalle kelpaa.

Vierailija
36/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu. Tässä sulle työpaikka, aloitus klo 4:00. Terveisin kuvitteellisen työkkärisi täti

Vierailija
37/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko enää olla luuserimpi,uskon että oikein kovasti yrittämällä saavutat säälittävyydessä vieläkin korkeamman tason.

Ai tuon sinun tasosi?

-Sivusta

Vierailija
38/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkotyö näyttäisi olevan ainoa vaihtoehto tietyille ihmisille. Pakkotyö tai helvettiin täältä ihan sama vaikka olisit kuinka kansalainen.

Vierailija
39/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedetään, olen ollut kroonisesti uneton koko ikäni ja silti on pakotettu aamusta kouluun ja töihinkin. Mutta sanopa työkkärille että "minä en voi mennä aikaisiin töihin kun silloin väsyttää vielä" ja katso paljonko tulee sympatiaa.

Vierailija
40/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten vuoksi asioita kiristetään.

Lumihiutale. Et ole spesiaali. Nouse ylös kuten muutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi