Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykää hyvät ihmiset hammashygienistillä, käsittämätöntä ero

Vierailija
01.12.2025 |

Varsinkin näin 3 vuoden jälkeen, ei sitä tajuakaan kuinka keltaiseksi hampaat värjäytyvätkään parissa hassussa vuodessa, kahvin sun muiden värjäävien aineiden takia. Myös hammaskivi tietysti tärkeä syy, itselläni jostain syystä ei edes ollut hirveästi, hyvät geenit tai jotain.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun muistutit, omasta käynnistä taitaa olla yli 2 vuotta :D

Vierailija
2/8 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran vuodessa. Siinäkin ajassa kerkeää tulla yllättävän paljon värjäymää mutta lähtee kiillotuksella/soodapuhdistuksella pois. Olen kyllä harkinnut valkaisemistakin mutta saa nyt nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä sellaisen vastaanotolle pääsee ? Ökyrikkaiden yksityisvastaan ei ole varaa.

Vierailija
4/8 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vähän aikaa sitten, ja se sattui todella paljon. Kohta on toinen käyntikerta. Aion ottaa tällä kertaa särkylääkkeen etukäteen.

Vierailija
5/8 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä sellaisen vastaanotolle pääsee ? Ökyrikkaiden yksityisvastaan ei ole varaa.

Kyllä julkisella pääsee. Maksaa noin 70 e plusmiinus. Halvemmaksi tulee kuin kolo hammaskaluston remontti myöhemmin. 

Vierailija
6/8 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten me pärjättiin vuosikymmeniä ilman suuhygienestiä? Olin jotain 50v, kun ekan kerran hammaslääkäri komensi suuhygienistille. Siihen saakka hammaslääkärit rapsutteli hammaskivet pois samalla kun tarkastivat hampaat.

Mulle tuli suuhygienistillä kerran ihan hiton iso rako hampaiden väliin yhteen kohtaan, ei kuulunut sellaista siinä olla, sen jälkeen olen karttanut. Tais rapsutella vähän liikaa.

Vierailija
7/8 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin vähän aikaa sitten, ja se sattui todella paljon. Kohta on toinen käyntikerta. Aion ottaa tällä kertaa särkylääkkeen etukäteen.

Älä anna niiden käyttää ultraääntä, vaan vaadi manuaalinen puhdistus. Yrittvät kyllä käyttää ultraääntä, koska siinä ei tarvitse niiden tehdä juuri mitään. Sama veloitus tietysti.

En kyllä ikinä kävisi suuhygienistillä mistään asiasta, vaan puhdistutan hammaskivet ihan oikealla hammaslääkärillä omalla rahalla.

Vierailija
8/8 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko värjäymien puhdistus automaattisesti suuhygienistin palveluun vai pitääkö se tilata erikseen aikaa varatessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän