Oletko koskaan vahingossa nähnyt kun miehesi masturboi? Tai toisinpäin? Miten tilanteesta selvittiin?
Kommentit (13)
Mies otti asian ihan hyvin, mutta minä en pääse varmaan koskaan yli tästä häpeästä.
Ap
Mun mieheni haluaa tosi mielellään katsella kun sormetan itseäni, hänestä se on mielettömän kiihottavaa - ja musta on aivan upeaa saada penistä sisään sen jälkeen kun ensin oon saanu ' pikkuorkun' . Mmmmh.
Onkohan teidän seksielämä hieman estynyttä? Vai oliko tämä(kin) provo..?
kyllähän se niin on että seksiä harrastetaan yhdessä ja masturboiminen on henkilökohtainen asia, joka todella hävettää jos toinen sen yllättäen huomaa. Ymmärrän ihan hyvin ap:n häpeän.
Olisit sanonut ukolle, että olen jo aika lämmin. Mitäs jos vähän lämmitettäis suakin?
Tähän toimii sama idea kun kaikkiin muihinkin noloihin juttuihin. Sanavalmiudella ja asian toteamisella on helppo nollata tilanne.
Mitä hävettävää itsensätyydyttämisessä on? Aikuiset ihmiset, joilla on lapsiakin!
Aika jännä juttu kuinka nuorempana se loukkasi minua kun ajattelin etten minä kelpaa, mutta onneksi ikä on minullekkin tuonut viisautta ja kasvattanut itsetuntoa.
masturboimme yhdessä. Se on ihan älyttömän ihanaa ja intiimiä.
mikään ei ole niin inhottava herätys. olen vain leikkinyt nukkuvaa
kyllä meillä monesti ollaan masturboitu niin että toinen on ollu vieressä. heh, esim. kattomassa telkkaa :) pitäähän sitä nyt halunsa tyydyttää vaikka toinen ei jaksaisikaan.
me ollaan oltu yhdessä 18 vuotta, emmekä ole nähnyt puolin eikä toisin.. Ajattelen, että jossain menee oman yksityisyyden raja.. Vaikka tässä yhtä köyttä vedetään, vietetään viikonloput ja lomat aina yhdessä, ja on yhteiset rahat summuuta, niin johonkin vedetään raja.
kyllä meillä voi ainakin runkkailla ihan vapaasti, puolin ja tosin.
Yksityisyyden raja? Otathan sä suihin ja puhut sängyssä rivoja ja irvistelet kuin saat? Se yksityisyyden raja meni siinä jo rikki!
Oletko ihan höpö?
Masturbointihan on yksi maailman luonnollisimmista asioista! Miten teidän lapset on saanu alkunsa, ilmeisesti seksillä.
Mitäs jos seuraavalla kerralla kysyisit, voitko auttaa? Samoin toisinpäin.