Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan vahingossa nähnyt kun miehesi masturboi? Tai toisinpäin? Miten tilanteesta selvittiin?

Vierailija
20.04.2007 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan höpö?

Masturbointihan on yksi maailman luonnollisimmista asioista! Miten teidän lapset on saanu alkunsa, ilmeisesti seksillä.

Mitäs jos seuraavalla kerralla kysyisit, voitko auttaa? Samoin toisinpäin.

Vierailija
2/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies otti asian ihan hyvin, mutta minä en pääse varmaan koskaan yli tästä häpeästä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
4/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni haluaa tosi mielellään katsella kun sormetan itseäni, hänestä se on mielettömän kiihottavaa - ja musta on aivan upeaa saada penistä sisään sen jälkeen kun ensin oon saanu ' pikkuorkun' . Mmmmh.

Onkohan teidän seksielämä hieman estynyttä? Vai oliko tämä(kin) provo..?

Vierailija
5/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se niin on että seksiä harrastetaan yhdessä ja masturboiminen on henkilökohtainen asia, joka todella hävettää jos toinen sen yllättäen huomaa. Ymmärrän ihan hyvin ap:n häpeän.

Vierailija
6/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut ukolle, että olen jo aika lämmin. Mitäs jos vähän lämmitettäis suakin?

Tähän toimii sama idea kun kaikkiin muihinkin noloihin juttuihin. Sanavalmiudella ja asian toteamisella on helppo nollata tilanne.

Mitä hävettävää itsensätyydyttämisessä on? Aikuiset ihmiset, joilla on lapsiakin!

Vierailija
7/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä juttu kuinka nuorempana se loukkasi minua kun ajattelin etten minä kelpaa, mutta onneksi ikä on minullekkin tuonut viisautta ja kasvattanut itsetuntoa.

Vierailija
8/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

masturboimme yhdessä. Se on ihan älyttömän ihanaa ja intiimiä.

Vierailija
9/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei ole niin inhottava herätys. olen vain leikkinyt nukkuvaa

Vierailija
10/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meillä monesti ollaan masturboitu niin että toinen on ollu vieressä. heh, esim. kattomassa telkkaa :) pitäähän sitä nyt halunsa tyydyttää vaikka toinen ei jaksaisikaan.

Vierailija
11/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan oltu yhdessä 18 vuotta, emmekä ole nähnyt puolin eikä toisin.. Ajattelen, että jossain menee oman yksityisyyden raja.. Vaikka tässä yhtä köyttä vedetään, vietetään viikonloput ja lomat aina yhdessä, ja on yhteiset rahat summuuta, niin johonkin vedetään raja.

Vierailija
12/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meillä voi ainakin runkkailla ihan vapaasti, puolin ja tosin.

Vierailija
13/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisyyden raja? Otathan sä suihin ja puhut sängyssä rivoja ja irvistelet kuin saat? Se yksityisyyden raja meni siinä jo rikki!