Valvoitteko yöllä?
Minä valvoin. Aamukahvit juotu jo tunteja sitten.
Kommentit (28)
En valvonut, mutta jos joskus herään jo varhain, niin keitän kahvia ja siemailen sitä pimeässä ikkunan äärellä tähtitaivasta ja aamun valkenemista katsellen. Lämpimät sukat jalassa ja huopa ympärillä, hiljaisuudesta nauttien.
Paras tapa valvoa on klo 6 aamukahville 5 kaljan jälkeen ja Klyyvätä Huomenta Suomi 😉 tipahtaa kun tipahtaa
Vierailija kirjoitti:
Heräsin yöllä ja pyörin muutaman tunnin hereillä. Luin kesken olleen kirjan loppuun ja söin yhden banaanin. Sitten lopulta nukahdin ja kun herätys aamulla pärähti soimaan, oli makeimmat unet menossa, eikä mitenkään olisi jaksanut herätä.
Joo, se onkin järkitouhua ruveta syömällä hankkimaan lisäenergiaa, jos yöllä ei saa unta.
Banaani on ihan hemputin energiapitoista, palautusruokaa kuntoilijalla. Ja joku alkaa unettomana semmoista syömään yöllä. 😂
Nukahdin tuoliin illalla vähäksi aikaa eikä sitten uni tullut koko yönä. Kohta goisimaan.
Nukuin muutaman tunnin. Koira ripuloi, joten monta ulkoreissua yöllä ja koiran silittelyä. Käytiin jo aamulenkki ja nyt kahvia siemailen.
Ei paras fiilis, mut ehkä tästäkin päivästä selviämme. Yleensä nukumme hyvin koko yön, kun olemme terveitä.
Tsemppiä kaikille vähäunisille tähän päivään.
Valvoin. Naisystävä kuorsaa niin hitosti. Raskasta.
Olen pitkään kärsinyt huonounisuudesta, mutta viime aikoina olen nukkunut hyvin, koska sain toimivan lääkkeen kroonisiin kipuihini.