Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalasataman Visio-tornitalossa uutena ongelmana ovat väkisin sisään pyrkivät huumeidenkäyttäjät

Vierailija
30.11.2025 |

Kalasataman uusimmassa asuintornitalossa on jatkuvia häiriöitä: sotkemista, jäteongelmia ja väkisin sisään pyrkiviä ulkopuolisia.

onneksi ei tarvi asua tuolla

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä naiset halusivat

tätä naiset äänestivät

Vierailija
22/125 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on meininki Vuosaaren torneissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asukas sanoi hyvin: "vuokrat kaksiosta on 1200-1400 euroa. Miksi jatkaisin asumista täällä, jos voin mennä Ullanlinnaan tai Punavuoreen, jossa kerrostaloisa ei ole samoja ongelmia samalla vuokralla?".

Ihan hyvin sanottu.

Vierailija
24/125 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän juuri noissa tornitaloissa on tuollaisia ongelmia eikä niissä Kalasataman muissa asuintaloissa?

Kävin uteliaisuutta katsomassa oikotiellä asuntojen hintoja ja vuokria ja heti ensimmäisenä tuli pitkä lista Lumo-asuntoja tornitalossa. Selittäisikö asian? Eikö noita vuokrafirmoja voisi kieltää tai vaatia niitä rakentamaan omat vuokratalot kun ne saastuttavat asukkaillaan kaikki normaalien ihmisten talot?

Vierailija
25/125 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tätä naiset halusivat

tätä naiset äänestivät

Silti suurin osa huumeidenkäyttäjistä ja rikollisista on miehiä? Miksi rappio kiehtoo miehiä niin paljon? Miksi toiset miehet eivät tee asialle mitään?

Vierailija
26/125 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SRV myi Kalasataman neljännen tornitalon Patrizialle 101 miljoonalla rakentaminen alkaa tammikuussa

SRV ja kansainvälinen kiinteistönvarainhoitaja Patrizia ovat allekirjoittaneet sopimuksen vuokra-asuntoja ja päiväkotitilat sisältävän asuintornin toteuttamisesta Helsingin Kalasatamaan.

Niitä on jo neljä. Tarkoittaako uutinen viidettä?

On jo viisi.

Vierailija
27/125 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos taloon muuttaa yksi alkoholisti tai narkomaani,talo on pilalla. bileet 24/7 sitten ne jakaa avaimia ja päästää sisään tuttunsa,kaikki varastetaan ja sotketaan. jne.

itse kannatan päihde ongelmaisille jotain kontti ja teltta asumista yksin. kerrostalossa pilaavat työtätekevien yöunet ja perheiden turvallisuuden. jos talossa on ongelmainen saattavat myös välittää teineille ja lapsille päihteitä.kokemusta on.

Vierailija
28/125 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nisteillä on varaa asua tuolla, vai onko siellä varakas myykä ja asiakkaat jää notkumaan tiloihin?

Vierailija
29/125 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä noi spreijaajat itse siitä saavat?

Vihervassut saa  ilkiteoista tyydytystä.  Nyt näytetään kapitalistiselle yhteiskunnalle jossa ei saa varastaa eikä kunta maksa huumeita!  Paskotaan edes kunnan vuokratalot!

Vierailija
30/125 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maamme pääkaupunki ja meno tuollaista.

Vierailija
31/125 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tätä naiset halusivat

tätä naiset äänestivät

Tätä on oikeisto politiikan tulos.

Vierailija
32/125 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tätä naiset halusivat

tätä naiset äänestivät

Silti suurin osa huumeidenkäyttäjistä ja rikollisista on miehiä? Miksi rappio kiehtoo miehiä niin paljon? Miksi toiset miehet eivät tee asialle mitään?

Oman käden oikeus on jyrkästi kielletty.  Jo mulkaisu saa kutsumaan paikalle vassutoimittajat  pohtimaan suomalaisten rasismia. 

Vierailija
33/125 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä noi spreijaajat itse siitä saavat?

sitä sinun kannattanee kysyä vasemmistoliiton paavo arhinmäeltä

Vierailija
34/125 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä tuollaisessa talossa olisi vähintään lukitut ulko-ovet, valvontakamerat ja vartija aulassa. Lisäksi ainakin 6 hissiä.Ruumiitakin on tullut tapauksissa joissa ulko-ovi on vahingossa jäänyt auki rakennustöiden takia ja vähempiosaiset ovat hiipineet yöllä puukkojen kanssa sisään asuntoihin. Tätä on näköjään tulossa Suomeenkin.

Vierailija
35/125 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa kopista 1200 € kuussa vuokraa, että saa nauttia nistien ilkivallasta. Olen onnellinen, ettei aikanaan muutto pääkaupunkiseudulle toteutunut. Lottovoitto suorastaan.

Vierailija
36/125 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tätä naiset halusivat

tätä naiset äänestivät

Jolleivät ole uhriutumassa tai kullinsa kanssa leikkimässä. Niin sitten huumeet.tahi sotimassa.

Vierailija
37/125 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyypillisiä vihervasemmiston äänestäjiä

No on. Varmaan niitä viihdekäyttäjiä...

Vierailija
38/125 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksa kopista 1200 € kuussa vuokraa, että saa nauttia nistien ilkivallasta. Olen onnellinen, ettei aikanaan muutto pääkaupunkiseudulle toteutunut. Lottovoitto suorastaan.

No jaa, minä asun Länsi-Helsingissä eikä täällä nistit riehu rapuissa ja pihoilla. Vuokrakin on alle tonnin.

Vierailija
39/125 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa, minä asun Länsi-Helsingissä eikä täällä nistit riehu rapuissa ja pihoilla. Vuokrakin on alle tonnin.

Itse maksan huoltovastiketta 250 €. Asunto on jo oma.

Vierailija
40/125 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-kerroksinen Visio sijaitsee Redin kauppakeskuksen päällä Itäväylän eteläpuolella. Talon kaikki 240 asuntoa ovat vuokralla. Talon omistaa saksalainen sijoitusyritys Patrizia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme