Tiedättekö mistä tunnistaa matalan öo:n omaavan henkilön? Minäpä kerron.
Tämä on vain yksi esimerkki, mutta eli, vaikka siitä, että olettaa työttömien aina olevan peliongelmaisia, alkoholisoituneita tupakoitsijoita, jotka lojuvat kaiken aikansa laakereillaan eivätkä hallitse ja osaa raha-asioitaan.
Kuka menisi siis kertomaan säästäväiselle tutulleni, joka joutui työttömäksi viime yt:eissä, että nyt hänen täytyy alkaa tuhlailemaan esimerkiksi niihin peleihin ja aloittaa tupakointi ensimmäistä kertaa elämässään ja vaihtaa harrastuksensa ja vapaaehtoistoiminta nuorten parissa kaljan kittaukseen?
Kommentit (53)
AP täällä hei. Olin hetkisen poissa tässä välissä ja kylläpä on kommentteja. Aloituksen siis tein aikalailla provo mielessä(tosin olen todellakin sitä mieltä, että on kovin kapeakatseista ja typerää laittaa kokonainen ryhmä yhteen muottiin) ja kirjoitin typon aivan tahaltani, koska halusin nähdä miten nopeasti saan tänne tietyn tyyppiset ihmiset kommentoimaan :) Ette pettäneet tälläkään kertaa, sain viihdettä, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
AP täällä hei. Olin hetkisen poissa tässä välissä ja kylläpä on kommentteja. Aloituksen siis tein aikalailla provo mielessä(tosin olen todellakin sitä mieltä, että on kovin kapeakatseista ja typerää laittaa kokonainen ryhmä yhteen muottiin) ja kirjoitin typon aivan tahaltani, koska halusin nähdä miten nopeasti saan tänne tietyn tyyppiset ihmiset kommentoimaan :) Ette pettäneet tälläkään kertaa, sain viihdettä, kiitos.
Noniin mä kommentoin tuolla ekalla sivulla, että epäilen tämän typon olleen tahallinen, koska oli jotenkin niin ilmeinen. Samalla kommentoijat tavallaan todistivat typeryytensä, vaikka luulivat olevansa niin nokkelia.
Ap: kuvaileman kaltaiset ihmiset ovat yleensä valtion/kuntien suojatyöpaikoissa loisijoita, jotka ovat saaneet työpaikkansa suhteilla ja niitä, joilla on elämässä käynyt aina kaikessa hyvä tuuri, jonka kuvittelevat olevan jotenkin omaa ansiotaan. Tähän kun yhdistää älyllisen keskinkertaisuuden, seuraus on juuri tuollaiset idioottimaiset yleistykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin mä kommentoin tuolla ekalla sivulla, että epäilen tämän typon olleen tahallinen, koska oli jotenkin niin ilmeinen. Samalla kommentoijat tavallaan todistivat typeryytensä, vaikka luulivat olevansa niin nokkelia.
Ihmisillä on useasti mustavalkoinen ja hieman lammasmainen mieli.
Vierailija kirjoitti:
Ap: kuvaileman kaltaiset ihmiset ovat yleensä valtion/kuntien suojatyöpaikoissa loisijoita, jotka ovat saaneet työpaikkansa suhteilla ja niitä, joilla on elämässä käynyt aina kaikessa hyvä tuuri, jonka kuvittelevat olevan jotenkin omaa ansiotaan. Tähän kun yhdistää älyllisen keskinkertaisuuden, seuraus on juuri tuollaiset idioottimaiset yleistykset.
Kyllä se näin on.
AP
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät ihmiset juoksi porukalla vinkumaan apn asialliseen aloitukseen xD Ai että, tyhmät ihmiset koituu vielä kohtaloksemme.
Ottiko ap noin kovasti egon päälle?
Vierailija kirjoitti:
Ap sohaisi ampiaispesää ja teki vielä typonkin(minusta tuntuu, että tahallaan), koska nämä tietynlaiset ihmiset on helppo saada tänne itkemään kommenttikentästä päätellen hihi.
Kuvittelet tosiaan ilmeisesti olevasi älykäs ja luulevasi, ettei kukaan sinua tunnista aloituksen tekijäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sohaisi ampiaispesää ja teki vielä typonkin(minusta tuntuu, että tahallaan), koska nämä tietynlaiset ihmiset on helppo saada tänne itkemään kommenttikentästä päätellen hihi.
Ap varmaan nauraa ruudun takana näiden aivokääpiöiden kommentteja xD En mitenkään usko, että kirjoituksen ainut typo olisi sattumalta juuri tuossa kohdassa.
Luulisi sinun oman aloituksesi funktion tietävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät ihmiset juoksi porukalla vinkumaan apn asialliseen aloitukseen xD Ai että, tyhmät ihmiset koituu vielä kohtaloksemme.
Ottiko ap noin kovasti egon päälle?
En ymmärrä miksi vaivaudun edes vastaamaan sinulle, koska todistin jo olevani älyllisesti sinun ja sinunlaistesi yläpuolella, mutta en kirjoittanut tuota kommenttia (:
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet tosiaan ilmeisesti olevasi älykäs ja luulevasi, ettei kukaan sinua tunnista aloituksen tekijäksi.
Sinä itsehän tässä ositat, että et mistään mitään tiedä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap varmaan nauraa ruudun takana näiden aivokääpiöiden kommentteja xD En mitenkään usko, että kirjoituksen ainut typo olisi sattumalta juuri tuossa kohdassa.
Kiukkuinen, kiukkuinen tätyli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuinen, kiukkuinen tätyli
Vai onko se sittenkin seniili setyli?
Sillä on virtsatietulehdus eikä lääkärissä aikoja.