Meillä ei ole menossa mitään
Intohimo draamaa meidän välillämme.En vihaa sinua!Olen enemmänkin "kaikkien kaveri,kuin mikään draamaqueen"!En voi sietää draamaa!
Kommentit (14)
Taas kerran, laita nämä viestit suoraan kyseisille henkilöille. Nämä nimettömät ilmoituksesi ei hyödytä vauvapalstalla sinua tai kohteitasi.
En tiedä kyseisen ihmisen nykyisiä yhteystietoja!
Taas tämä harhainen palstahäirikkö. Ota ne lääkkeet niin mieli tasaantuu.
Olen liian mukavuudenhaluinen ja rento naiseksi,jaksaakseni sinulle olla joku kohtalokas vamppi,anteeksi nyt vain!
Narsisti en ole mutta hedonisti kyllä mukavuus edellä.🤗
Taas sataa alapeukkua vaikka painaa yläpeukkua. Joku kaistapää mode leikkii aikansa kuluksi..?
Olen enemmänkin "kaikkien kaveri,kuin mikään draamaqueen"!En voi sietää draamaa!
Samat sanat. Kartan kaikkia, joilla on taipumus heittäytyä daramaattiseksi. Minusta ei saa kilpakumppania tai muutakaan vastapeluria. Luotan siihen, että asiat lankevat minulle ilman draamaakin, jos ne on minulle tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Olen liian mukavuudenhaluinen ja rento naiseksi,jaksaakseni sinulle olla joku kohtalokas vamppi,anteeksi nyt vain!
Joo et ole draamaqueen ja kumminkin tänne kirjoitat hakien asiallesi: draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen enemmänkin "kaikkien kaveri,kuin mikään draamaqueen"!En voi sietää draamaa!
Samat sanat. Kartan kaikkia, joilla on taipumus heittäytyä daramaattiseksi. Minusta ei saa kilpakumppania tai muutakaan vastapeluria. Luotan siihen, että asiat lankevat minulle ilman draamaakin, jos ne on minulle tarkoitettu.
😘
Heippa ap. Helpotetaan sinun ja kohteesi tunnistusta: Etunimenne ja paikkakunta. Näin saadaan karsittua tuhansia epätietoisia lukijoita, joiden sydänalassa raastaa epätieto siitä, oletko vamppi ja draamagueen vaiko et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo et ole draamaqueen ja kumminkin tänne kirjoitat hakien asiallesi: draamaa.
Piti oikaista vain teidän virheelliset käsityksenne minusta!Olen rauhaa rakastava ihminen.🤗
Ainoa asia mikä saa minut raivon partaalle on se jos joku yrittää häiritä rikkumatonta rauhaani!Kun se oma rauha ja yksityisyys on minulle elämässäni kaikkein tärkeintä elämässäni.
Minusta yritetään tehdä jotain kohtalokasta naista!Anteeksi,mutta en nyt mitenkään laiskuuttani oikein jaksaisi!