Onko narsisti valmis kuolemaan saadakseen tahtonsa läpi
Alkaa tuntumaan siltä erään läheisen kohdalla.
Syö lääkkeitä joita ei tarvitse, vaatii tutkimuksia ja teettää toimenpiteitä joita ei tarvitse.
Lääkärit yrittävät ajaa ulos sairaalasta.
Kaikki alkoi kun minä ja lapseni emme jaksaneet häntä enää ja katkaisimme välit.
On saanut suuren joukon sukulaisia ympärilleen säälimään ja itkemään puolestaan. Meitä myös haukutaan mm kiittämättömiksi.
Aivan kuin hänen suunnitelmansa olisi kuolla ja katsoa sitten "tuolta jostain" kuinka itkemme ja kadumme hänen haudallaan
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Hän siis syö niin paljon lääkkeitä että näkyy jo munuais- ja maksa-arvoissa. On turvonnut.
Toimenpiteet joita on itselleen vaatinut ovat niin suuria että vakavan infektion riski on suuri koko loppu elämän ajan.
"Oireet" eivät ole kuitenkaan hävinneet.
Mitään diagnoosia hänellä ei ole. Ei ole koskaan ollutkaan.
Ap
Vaikea kuvitella, minkälaisia toimenpiteitä kukaan mielipuoli voi teettää ilman syytä itselleen.
Ap: Narsku ei tuhoa eikä vahingoita koskaan itseään vaan muita.
Ettei vain sama häirikköperhe, jonka
muut sukulaiset pudottaneet sabotaasin
takia kaverilistalta. Rakas
serkkunikaan ei tekemisissä, tieto.
Hakekaa hyvät ihmiset tuosta lähikirjastosta
luettavaa. Ei pitäisi luoda toisten
ihmisten elämistä sisältöä omaan
tylsyyteensä. Minun asiani eivät
kuulu teille millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysytään toiveikkaina ja
optimistisina. En enää konmentoi
hupialoituksiin, joissa keksitään esimerkiksi
sairaalatarinoita. Olisivathan nämä
sairaudet/lääkitykset/osastojaksot
Omakannassa, jos totta olisivat.
Omakanta näyttää totta, toista
kuin Vauvan skitsofreenikon trollaus.
Hei sinä!
En tiedä kuka olet eikä aloitukseni ollut varmasti sinulle tarkoitettu. Läheiseni ei osaa käyttää nettiä.
Joskus aivot tekevät jekkuja joillekin ja ihminen voi luulla kaikenlaista hassua.
Kehottaisin sinua soittamaan apua itsellesi nyt heti. Jos sinulla ei muuta numeroa ole niin 112 auttaa varmasti.
Hyvää joulun odotusta!
Ap
Hei Ap. Kuten näet -
kirjoitin: JOS olet.
En väittänyt, että
VARMASTI olet.
Kirjoitin siksi, koska
palstaa luetaan lähelläni.
Ole HUOLETI - pääni leikkaa
kuin kirurgin skalpelli. 😀
Samoin - hyvää joulun odotusta. 👋
Hänellä voi olla Münhausenin syndrooma. Onneksi ei sentään välillinen. Hän haluaa huomiota lääkäreiltä.
Anoppini on terve kuin pukki, mutta keksii säännöllisesti jotain, jonka vuoksi menee lääkäriin. Hän on minulle kateellinen, kun minulla on todettu autoimmuunipuutos ja sydänvika. Syön 8 pilleriä päivässä. Anoppi yrittää aina vähätellä sairauttani ja korostaa omia olemattomia sairauksiaan. Hassu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän siis syö niin paljon lääkkeitä että näkyy jo munuais- ja maksa-arvoissa. On turvonnut.
Toimenpiteet joita on itselleen vaatinut ovat niin suuria että vakavan infektion riski on suuri koko loppu elämän ajan.
Ap
Vaikea kuvitella, minkälaisia toimenpiteitä kukaan mielipuoli voi teettää ilman syytä itselleen.
Yksityislääkärillä tutkitaan kyllä kaikki, mitä potilas vaatii ja tehdään toimenpiteet yksityissairaaloissa, turhankin. Potilas maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Saatat olla trolli.
Saatat olla oikea, fiksu Ap.
Emme tiedä.
Jos olet paikkakuntalainen
tai kaukainen
sukulaiseni, jota en ole koskaan
tavannut - kaikkea hyvää Sinulle
ja perheellesi.
Jos olisin voitontahtoinen
ja rahanhimoinen tai narsisti
- olisin oikeustaistoja väsäämässä
suurin korvausvaatein.
En ole edes rikosilmoitusta tehnyt.
Olen myös kieltäytynyt haastatteluista,
joita minulta kyselty.
(Rahapalkkioita saisin niistäkin..)
*Uusiksi omani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En uskoisi minäkään jos en olisi itse nähnyt. Narsistin hovissa on kuitenkin "alan asiantuntijoita" jotka olivat vaatineet lääkäreitä toimimaan. "Potilas" ei parantunut..
Narsisti haluaa aina jonkun muun kuolemaa kuin itsensä.
Näin kääntyi tämäkin aloitus taas Porvoolaista vastaan.
Eikö ne ikinä opi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En uskoisi minäkään jos en olisi itse nähnyt. Narsistin hovissa on kuitenkin "alan asiantuntijoita" jotka olivat vaatineet lääkäreitä toimimaan. "Potilas" ei parantunut..
Tämä siis Ap
Käyn verraten harvoin
lääkärissä. En ole se, joka
ravaa pikkuvaivoissa julkisella
tai privalla. En todellakaan.
Olen erittäin lukenut. Omaan kattavan
medikaalisen tietomäärän
[sekä länsi- että itämaisten
koulukuntien puolelta + laajennan
tietojani koko ajan].
Näin ollen hoidan itseäni
taitavasti kokonaisvalt. holistisin
metodein. Myös ihonhoitorutiinini +
anti-aging metodini ovat kokonaan
holistiset. En ota injektioita.
Narsisti ei omasta mielestään kuole. Hän on senkin yläpuolella. Hänen vaikutuksensa on niin suuri että jälkeen jääneet elävät ikuisesti hänen valtansa alla. Hänen kuolemansa ei ole samanlainen kuin muilla
Vierailija kirjoitti:
'Narsisti haluaa aina jonkun muun kuolemaa kuin itsensä.
Eikö ne ikinä opi?'
Tämä ei minun.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei toimenpiteitä voi vaatia. Ja jos hänellä ei ole diagnoosia, hän ei ole narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei toimenpiteitä voi vaatia. Ja jos hänellä ei ole diagnoosia, hän ei ole narsisti.
Narsismi diagnoosi hänellä siis on. Psykologiset testit on tehty. Hän ei itse pidä sitä huonona asiana.
Tietäisitpä kuinka oikeat narsistit huijaavat ketä tahansa. Myös lääkäreitä. Sen oppii kun joutuu uhriksi.
Sitä vain mietin että kuinka pitkälle hän on valmis menemään. Vai onko vain niin tyhmä ettei tajua leikkivänsä hengellään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Narsisti haluaa aina jonkun muun kuolemaa kuin itsensä.
Eikö ne ikinä opi?
Eikä halua
Vaikka (hypoteettisesti)
olisinkin bi-polaarikko,
skitsofreniaa sairastava,
kehitysvammainen
pyörätuolissa - mitä
merkitystä sillä lain tulkinnan
kannalta? Ei sellaisenkaan
ihmisen kotiin voi luvatta
tunkeutua. Ehdottomasti ei.
Luvalla saapuu vain huolto ja