Ikävä miehen lasta
Ero yli 10 vuoden suhteesta. Miehen lapsi kasvoi siinä ajassa pikku naperosta ihanaksi teiniksi. Tulin jätetyksi. Ja nyt iskee se todellisuus, että en ole mitään tämän rakkaaksi tulleen lapsen elämässä, mies ei halua, että pidämme mitään yhteyttä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos sukupuolet olisivat toisinpäin? Riittäisikö mammoilta ymmärrystä, jos mies pitäisi yhteyttä naisen lapsiin?
Olisihan se epäilyttävää jos aikuinen mies viettäisi aikaa 16-vuotiaan tytön kanssa.
'Narsistinen ap etsii keinoja vaikeuttaa exänsä ja hänen lapsensa elämää. Usko jo, sinut on laitettu pois heidän elämästään hyvästä syystä.'
'Inhottava vastaus. Lopeta ääiö.'
Kumpikaan ei minulta.
Siellä myös trollikommentti
im-naisesta. Minulla ei ole koskaan
eloni päättämisyrityksiä ollut.
Pidän elämää suurena lahjana,
jonka vien kunnialla loppuun.
Ehkä vuosia kertyy 57, ehkä 103.
Ei voi tietää. Jokainen päivä
kuitenkin on
uusi mahdollisuus ja lahja. 💚
Vierailija kirjoitti:
Entä jos sukupuolet olisivat toisinpäin? Riittäisikö mammoilta ymmärrystä, jos mies pitäisi yhteyttä naisen lapsiin?
Oli tämä aloitus trolli tai ei, niin tätä tapahtuu. Eikä minusta sukupuolilla ole merkitystä, jos on aloituken kaltainen tilanne eli pienestä lapsesta asti tuntenut.
Nykypäivänä on some ja sen kautta paljon helpompi löytää ihmisiä takaisin elämäänsä, vaikka joku paussi tulisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se epäilyttävää jos aikuinen mies viettäisi aikaa 16-vuotiaan tytön kanssa.
Ai vaikka olisi pikkulapsesta asti hänet tuntenut ja elänyt tämän kanssa? Eri asia joku tapailuheppu.
Minä kyllä pidän yhteyttä isäpuoleeni, vaikka erosivat minun aikuistuminen kynnyksellä. Hän on minut kasvattanut ja kohdellut minua aina kuin omaa lastansa.
N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai vaikka olisi pikkulapsesta asti hänet tuntenut ja elänyt tämän kanssa? Eri asia joku tapailuheppu.
Kyllä silti. Miehiin ei voi täysin luottaa, kun kyseessä on nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vielä sanotaan, että naiset ovat suvaitsevaisia ja kannattavat tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vielä sanotaan, että naiset ovat suvaitsevaisia ja kannattavat tasa-arvoa.
Eihän enemmistö kannata edes pakollista asevelvollisuutta naisille, vaikka omasta mielestään ovat tasa-arvon kannattajia.
Ymmärrän täysin. Näitä ihmissuhteiden asioita mitä itekkin eronneena joutunut pohtimaan. Omille lapsille myös aikanaan kova paikka kun mirs heidän elämästä vaan kayos ku halus erota.
Pidä yhteyttä jos exäsi ei sitä kiellä. Voit saada elämänmittaisen ihanan ihmisen omaan elämääsi. Itsellä kävi näin ja olen todella iloinen että säilytimme yhteyden. Sanon oikeasti tämän saman kokeneena.
Lisään: Exän isosisko
on perheenäiti. Asuu okt:ssa pk-alue.
Sai terveen, potran
pienokaisen lisäpelaajaksi poppooseen
veljensä + minun suht. aikana.
Sitä kautta naperot hänen
elämässään tavalla tai
toisella. Tuo poika on innokas
atleetti, saa nähdä mikä lätkästara
hänestä vielä kehkeytyy. 😉