Ainakin 6 mielenosoitusta Helsingissä itsenäisyyspäivänä 6.12.25
Poliisille ilmoitetut mielenosoitukset:
Katolinen kulkue kello 11.00 alkaen, kulkue Pyhän Marian kirkolta Pyhän Henrikin katedraalille.
Marssi Suomelle kello 12.00 alkaen, kulkue Eduskuntatalolta Hietaniemen hautausmaalle.
Fixit-kansanliikkeen mielenosoituskulkue kello 14.00 alkaen, kulkue Senaatintorilta Eduskuntatalolle.
Suomi herää -mielenosoitus kello 15.00 alkaen, kulkue Rautatientorilta Eduskuntatalolle.
Mielenosoitus hallituksen leikkauspolitiikkaa vastaan kello 17.00 alkaen, reittiä ei ole vielä sovittu järjestäjän kanssa.
612-soihtukulkue kello 17.00 alkaen, kulkue Töölöntorilta Hietaniemen hautausmaalle.
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole sultakaan mitään ollu vaatimassa. Ihan itse olet saanut rakentaa elämästäsi ja tulevaisuudestasi juuri sellaista kuin olet halunnut. Sinun mt-ongelmien juuret ovat ihan jossain muualla kuin muissa ihmisissä.
On ihan normi että opiskellaan ja mennään töihin ja ollaan sitä kautta osana toimivaa yhteiskuntaa sekä otetaan vastuu itsestä kuin myös omasta elämästä eikä heittäydytä lasikana muiden armoille ja sitten kiukutella ja puhista kun taikaseinästä ei tulekaan tarpeeksi pätäkkää eikä kaikkea kannetakaan nenän eteen valmiiksi.
Ihan itse sinä heistäkin ongelman kehität itsellesi ja oikeutat sitä kautta kaiken vihan, väkivallan ymv.
Jokainen voi valita opintiensä ihan itse, samoin työpaikkansa. Kukaan ei pakota lukioon eikä sellaiseen työhön, missä kuuppa ei kestä.
Ei se peilin vika ole, että oma naama on vino ja näkee itse kaiken vääristyneenä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä jauhetaan päivästä toiseen. Itse odottelen sipsipussin kanssa, milloin ekalle kyykytetylle riittää.
Suomi on loputtomien mahdollisuuksien maa kostolle, mikäli kokee koston tarvetta, ennen viimeistä matkaa.
En viitsi luetella paikkoja tai tapoja, ettei kukaan saa ideoita, tai väitä saaneensa niitä täältä.
Aika sairas pitää olla mieleltään jos tuollaista odottaa.
Miten sekaisin pitää olla että Itsenäisyys on kirosana ja asia josta voi luopua tuosta noin vaan sormia napsauttamalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeistossa isänmaallisuus on korkealla. Itsenäisyyspäivä on oikeasti juhlapäivä, halutaan tuoda esiin kunnioitus ja arvostus. Koska vasemmisto ei arvosta isänmaata, se keskittyy sabotoimaan ja pilaamaan oikeiston marsseja.
Duunarit ne henkensä antoivat rintamalla upseeriston kännätessä.
Olisi tietenkin paljon kivempaa ollut osana neuvostoliittoa. Sinne loikanneista suomalaisista aatteen miehistä suurin osa kuoli siperian sopeutusleireillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse sinä heistäkin ongelman kehität itsellesi ja oikeutat sitä kautta kaiken vihan, väkivallan ymv.
Jokainen voi valita opintiensä ihan itse, samoin työpaikkansa. Kukaan ei pakota lukioon eikä sellaiseen työhön, missä kuuppa ei kestä.
Ei se peilin vika ole, että oma naama on vino ja näkee itse kaiken vääristyneenä.
Ihan se firmojen ja lahtarien vika kun valittavat että liian hidas, eivät tajua että teen omaan tahtia enkä minkään tilastojen mukaan. Mitä väliä tahdilla kunhan homma tulee päivän aikana tehtyä.
Sitäpaitsi, ei mun isäni tehnyt mun elossaoloaikana töitä, miks mun pitäisi? Äite kävi töissä kun isällä oli niin paljon velkaa varastelujen takia. Ei kannattanut tehdä töitä kun vouti ois rosvonnut kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan se firmojen ja lahtarien vika kun valittavat että liian hidas, eivät tajua että teen omaan tahtia enkä minkään tilastojen mukaa
Ei ole kenenkään muun vika kuin sinun itsesi joka mielummin syyttelee muita kuin näkee omia vikojaan eikä kanttikaan riitä juuri nimeksi esim. toisenlaisen työpaikan etsimiseen.
Työpaikoilla on työpaikan säännöt ja tahti ja jos ei pärjää, niin sitten etsii sellaisen työpaikan missä pärjää sillä omalla asenteellaan ja tahdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kenenkään muun vika kuin sinun itsesi joka mielummin syyttelee muita kuin näkee omia vikojaan eikä kanttikaan riitä juuri nimeksi esim. toisenlaisen työpaikan etsimiseen.
Työpaikoilla on työpaikan säännöt ja tahti ja jos ei pärjää, niin sitten etsii sellaisen työpaikan missä pärjää sillä omalla asenteellaan ja tahdillaan.
Ei oo sellasta työpaikkaa. Ja mihinkään en ala muuttaa, se muuttaminen sopii niille joilla on vuokra-asunto. Mä oon asunut melkein koko ikäni samassa osoitteessa enkä ala myymään perintökämppää jonkun työpaikan takia.
Lahtarit saa antaa sellasen paikan mikä sopii. Mut niinhän se menee et ne palkkaa mielummin p.erseennuolijan joka nuolee hanuria työhakemuksessa kuin sellasen joka lähettää vaan paperin otattte tai jätette tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan se firmojen ja lahtarien vika kun valittavat että liian hidas, eivät tajua että teen omaan tahtia enkä minkään tilastojen mukaa
Sen voudin jos on vieraakseen saanut, niin kyllä ensin itse on ollut pakko jotain sen eteen tehdä. Ottanut velkaa ja jättänyt laskut maksamatta. Semmoisia arvoja sitten siellä ja kaikki muiden syy tietenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo sellasta työpaikkaa. Ja mihinkään en ala muuttaa, se muuttaminen sopii niille joilla on vuokra-asunto. Mä oon asunut melkein koko ikäni samassa osoitteessa enkä ala myymään perintökämppää jonkun
Mielummin syyttelet ja syyllistät muita omasta kurjuudestasi kuin teet itse oma-aloitteisesti asioille yhtään mitään ja katkerana täynnä vihaa oikeutat jopa väkivallan ym. Jep jep.
Ihan on oma valintasi. Samoin seuraukset ovat omien valintojesi tulosta.
Ratsuohrana suojelee jälleen fasistien 612 marssia. Älkää lähestykö fassareita "provosoivasti "edes punertava pipo päässä, saatte kaviosta tai nagaikaista. Marssin seuraajat kuvataan epäilyttävinä SUPON valtionvihollinen-kansioon. Sama käytäntö kaikilla fasistimarsseilla.
Muunlaisia marssijoita ei suojella, kuvataan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Sen voudin jos on vieraakseen saanut, niin kyllä ensin itse on ollut pakko jotain sen eteen tehdä. Ottanut velkaa ja jättänyt laskut maksamatta. Semmoisia arvoja sitten siellä ja kaikki muiden syy tietenkin
Ei oo mun vika eikä isän, se sano aina: Muut tekee mitä uskaltaa hän tekee mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin syyttelet ja syyllistät muita omasta kurjuudestasi kuin teet itse oma-aloitteisesti asioille yhtään mitään ja katkerana täynnä vihaa oikeutat jopa väkivallan ym. Jep jep.
Ei oo mun vikani ettei oo töitä vaan lahtarien, ei oo mun vikani että on asuntolainaa vaan erään toisen. Enkä muuta mihinkään. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ratsuohrana suojelee jälleen fasistien 612 marssia. Älkää lähestykö fassareita "provosoivasti "edes punertava pipo päässä, saatte kaviosta tai nagaikaista. Marssin seuraajat kuvataan epäilyttävinä SUPON valtionvihollinen-kansioon. Sama käytäntö kaikilla fasistimarsseilla.
Muunlaisia marssijoita ei suojella, kuvataan kyllä.
Mikä on ratsuohrana? Joku venäläinen määritelmäkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mun vikani ettei oo töitä vaan lahtarien, ei oo mun vikani että on asuntolainaa vaan erään toisen. Enkä muuta mihinkään. Ei kiinnosta.
Et ole siis itse ottanut itsellesi asuntolainaa, vaan joku "lahtari" on sut pakottanut pankkiin
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolainen=💩
Menepäs leikkimään siitä. Älä sekaannu aikuisten keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mun vika eikä isän, se sano aina: Muut tekee mitä uskaltaa hän tekee mitä haluaa.
Ja miten tämä sun narinasi liittyy itsenäisyyspäivään? Luuletko venäjältä jotain lainaa saavasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeistossa isänmaallisuus on korkealla. Itsenäisyyspäivä on oikeasti juhlapäivä, halutaan tuoda esiin kunnioitus ja arvostus. Koska vasemmisto ei arvosta isänmaata, se keskittyy sabotoimaan ja pilaamaan oikeiston marsseja.
Duunarit ne henkensä antoivat rintamalla upseeriston kännätessä.
Olisi tietenkin paljon kivempaa ollut osana neuvostoliittoa. Sinne loikanneista suomalaisista aatteen miehistä suurin osa kuoli siperian sopeutusleireillä.
Silti sirppi ja vasara lippu heiluu aina vasemmiston järjestämissä miekkareissa, enkä ole kuullut kertaakaan kenenkään edes esittävän sen käyttämisen kieltämistä.
Pras kysymys onkin sii
Jännästi persut tutkitusti Suomen Venäjämielisin puolue, mutta ei nyt pilata hyvää öyhötystä faktoilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole siis itse ottanut itsellesi asuntolainaa, vaan joku "lahtari" on sut pakottanut pankkiin
En ole ottanut sitä lainaa, asunto mennyt pakkohuutokauppaan kun vouti veti isän puoliskon ja siitä jäi sit velkaa. En mä nyt alkanut kaksiota myymään sen velan takia. Mut sitä ei pitänyt enää olla. vanhempien kuolema 5 vuoden sisällä muutti kaiken.
612 kulkue on täynnä Turtiaisia.
Se on n.a.t.s.i kulkue sanot mitä sanot, taidat itsekkin olla n.a.t.s.i. Joko aamu hailailut on suoritettu?