Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jossain sukupolvessa normaalia arvostella toisen kotia ja sistusta vierailulla?

Vierailija
29.11.2025 |

Miten joku voi vaan haukkua toisen kotia ihan kuin se olisi maailman normaalein asia sanoa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sukupolvikysymys. 

Ihan joka ikäluokasta löytyy veemäisiä ihmisiä. 

Vierailija
2/10 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, tolloja on joka sukupolvessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joiltakin ikäihmisiltä puuttuu tietynlainen suodatin sanomistensa suhteen oli kyseessä asia mikä hyvänsä. Töräytetään tulemaan, mitä sylki suuhun tuo. Arvostellaan esimerkiksi ulkonäköä ja lihominen se vasta olennainen asia muissa on. Moukkamaisuutta.

Vierailija
4/10 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut että nykyään ei uskalleta sanoa edes sitä positiivista sanaa. Itse monesti (hiljaa mielessäin) ihastelen ystävättäreni sisustusta, on kodikas ja sievä koti. Ja aina sanon yhden positiivisen asian ("onpa sinulla kivat uudet verhot, mistä ne on ostettu"). Jne. 

Vierailija
5/10 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joiltakin ikäihmisiltä puuttuu tietynlainen suodatin sanomistensa suhteen oli kyseessä asia mikä hyvänsä. Töräytetään tulemaan, mitä sylki suuhun tuo. Arvostellaan esimerkiksi ulkonäköä ja lihominen se vasta olennainen asia muissa on. Moukkamaisuutta.

No minua on haukuttu laihuudesta, mm. sanottu "kuivaksi". Tämä kaunosielu oli 80 v. 

Vierailija
6/10 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huomannut että nykyään ei uskalleta sanoa edes sitä positiivista sanaa. Itse monesti (hiljaa mielessäin) ihastelen ystävättäreni sisustusta, on kodikas ja sievä koti. Ja aina sanon yhden positiivisen asian ("onpa sinulla kivat uudet verhot, mistä ne on ostettu"). Jne. 

No en niitä sun iloksi ostanut enkä tarvitse niistä palautetta

Vierailija
7/10 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex miehen  ystävä pariskunta kävi meillä ja se muikkeli oli naama väärällä arvostelemassa uutta kotiamme. Tyyliin: kamalan beige sisustus yms. Aikansa märistyään meidän sisustuksesta, se alkoi kertoa upeasta kodista, jossa oli vieraillut, yksityiskohtaisesti. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kävivät meillä.

Vierailija
8/10 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään ikäkysymys, vaan henkilöstä kiinni. On mukavia vanhoja ja nuoria ihmisiä ja ikäviä vanhoja ja nuoria ihmisiä. Ihan neuvona annan, että jos joku on niin mulkku, että haukkuu kotiasi, niin ota etäisyyttä. Kaikki ihmiset eivät ole ilkeitä. 

Vierailija
9/10 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex miehen  ystävä pariskunta kävi meillä ja se muikkeli oli naama väärällä arvostelemassa uutta kotiamme. Tyyliin: kamalan beige sisustus yms. Aikansa märistyään meidän sisustuksesta, se alkoi kertoa upeasta kodista, jossa oli vieraillut, yksityiskohtaisesti. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kävivät meillä.

Hyh hyh

Vierailija
10/10 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä sinulla pitäisi olla sitä ja tätä" t. vierailija