Lauantai-ilta, mitä kivaa teet nyt
Viikonloppuna. Missä oot, keskusta vai kotona, muuta?
Kommentit (44)
Toivun työpäivästä, syön suklaata kotona.
Vaikka saattaisinkin tehdä jotain ihan sellaista, mikä on mukavaa, niin nyt en voi, koska odotan koko ajan mitä tuo kannabishörhön sakki tänään keksii!
Mitä mahtaa olla tulossa. Sitä tässä jo mietin, ja venaan. Mitä kivaa he itsensä riemastuttamamiseksi keksivät!
Ne vetää omaa showtaan, mutta valitettavasti mun kustannuksella. Ja poliisi sen kun paapoo tota porukkaa.
Siemailen glögiä ja ahmin joulutorttuja.
🇺🇦🇮🇱
Juon kotona kaakaota ja kirjoitan työhakemusta.
Tallentelen juttuja tietokoneelle
Tein hyvää salaattia tonnikalasta, nuudelista, ja ravuista. Syön kohta sitä ja aijon katsoa Netfliksistä jotain hömppää. Huomenna siivous ja loput joulukrääsät paikoilleen.
Piti tehdä vaikka mitä, mutta flunssainen olo ja nukahdin heti kun tulin töistä. Nyt on tokkurainen ja ärsyttävä olo kun heräsin ja päivä kului hukkasin. Jatkanko nukkumista vai nousenko keskenään jotain järkevää?
Olen menossa nukkumaan, mutta selaan vielä hetken nettiä. Tylsää.
Kotona rakkaan mieheni kanssa. Söimme juuri hyvän illallisen hyvän viinin kera. Otetaan viinilasit mukaan ja nyt mennään katsomaan The Zone of Interest.
Vierailija kirjoitti:
Kaakaon juominen on söpöä! Minkä alan työtä haet? Toivottavasti saat hyvän työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
Kotona rakkaan mieheni kanssa. Söimme juuri hyvän illallisen hyvän viinin kera. Otetaan viinilasit mukaan ja nyt mennään katsomaan The Zone of Interest.
Minne menette ja saako sinne ottaa viinilasit kotoa mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaakaon juominen on söpöä! Minkä alan työtä haet? Toivottavasti saat hyvän työpaikan.
Tiedonhallinnan :) Kiitos, toivotaan!
Vittuilen mun miehelleni ja en vastaa mihinkään mitä kysyy!!
Kasvatan jäätävää jyrki69 fledaa ja nylkytän Joel Hokkaa.
Söin tacovuokaa ja nyt makaan sohvalla kissa kainalossa. Katson vielä Netflixistä jotain, sitten nukkumaan.
Zoner of intrest on hyvä.
Minä juon valkkaria, selaan kanavia ja pelaan Älypää pasianssia.
Selaan Vauva-palstaa ja kuuntelen formula-1 aika-ajoja.
Mikä kirja se olisi? Vaikuttaako tylsältä vai miksi ei huvita lukea?