Seurustelisitko miehen kanssa jolla lapsia
Lapset asuvat vuoroviikoin isällään. Miksi tai miksi et?
Kommentit (411)
Jokainen nainen voi valita taistelunsa!
Eronnut isä on osoitus epäonnistuneesta miehestä, ei kukaan täysijärkinen nainen halua hänen kaltaistaan.
Vierailija kirjoitti:
Eronnut isä on osoitus epäonnistuneesta miehestä, ei kukaan täysijärkinen nainen halua hänen kaltaistaan.
Komppaan. Ei enää ikinä sellaista.
Seurustelen miehen kanssa jolla on lapsia, mutta ei mitään viikko-viikko-systeemiä. Vuosi on oltu kimpassa ja viidestä lapsesta olen tavannut kolme, jokaisen kerran. Tämä käy, äitipuolen leikkiminen ei.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua kun kahlasi niin selvästikin huomaa että naiset ei todellakaan halua ottaa mitään vastuuta eikä olla missään tekemisissä miehen lasten kanssa.
Tästä herää vain kysymys miksi lapsen omaavat naiset loukkaantuvat verisesti jos mies sanoo että sinun kanssa voin seurustella mutta sinun lasten kanssa en ole missään tekemissä enkä ota mitään vastuuta niistä enkä todellakaan maksa senttiäkään sinun lapsiin liittyvistä asioista?
Miksi äidin uuden miehen pitäisi olla missään tekemisissä naisen lasten kanssa? Varsinkaan jos nainen on "vain" vuoroviikko-/viikonloppu mutsi.
Vierailija kirjoitti:
En seurustelisi, koska en halua lapsia.
Mielestäni ei voi olla mitään sellaista järjestelyä, että me seurustellaan mutta sinun ei tarvitse ottaa mitään vastuuta minun lapsista. Jos aikuinen tulee osaksi lapsen elämää ja perhettä, hänellä on väistämättä osavastuu lapsesta. Ja juuri sitä en tahdo. Joten en alkaisi seurustella isämiehen kanssa millään "ei mun lapset suhun vaikuta" -puheella.
Eihän ne lapset vaikuta kumppaniin,jos ei asuta yhdessä ja vietetään aikaa ainoastaan lapsivapailla. Jos jollakin on lapset vaikka joka toinen viikonloppu pe-su, niin siinä on ihan riittävästi aikaa olla yhdessä kahden kesken uuden kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelen miehen kanssa jolla on lapsia, mutta ei mitään viikko-viikko-systeemiä. Vuosi on oltu kimpassa ja viidestä lapsesta olen tavannut kolme, jokaisen kerran. Tämä käy, äitipuolen leikkiminen ei.
Onko ne lapset jo teini-ikäisiä?
Toisaalta, onhan julkisuudessakin mukavia ja fiksuja miehiä, jotka ovat eronneet pikkulapsiaikana tai kun lapset ovat olleet alakouluikäisiä. Tässä esimerkkejä:
Sebastian rejman
Antti Kaikkonen
Mikko Leppilampi
En. Ellei pitkän tutustumisen ja seurustelun jälkeen se olisi "pakollista".
Lapsia ei pidä sotkea mukaan ennenkuin oikeasti tunnetaan hyvin.
On ihan hirveää, kun ollaan olevinaan "niiiin rakastuneita" ja kumppania vaihdetaan vähän väliä. Lapsilla menee jo nimet sekaisin.
En seurustelisi, koska en halua lapsia.
Mielestäni ei voi olla mitään sellaista järjestelyä, että me seurustellaan mutta sinun ei tarvitse ottaa mitään vastuuta minun lapsista. Jos aikuinen tulee osaksi lapsen elämää ja perhettä, hänellä on väistämättä osavastuu lapsesta. Ja juuri sitä en tahdo. Joten en alkaisi seurustella isämiehen kanssa millään "ei mun lapset suhun vaikuta" -puheella.