Seurustelisitko miehen kanssa jolla lapsia
Lapset asuvat vuoroviikoin isällään. Miksi tai miksi et?
Kommentit (411)
Vierailija kirjoitti:
Voisin seurustella, jos lapset ovat vähintään kouluikäisiä ja en halua viettää aikaa niiden kanssa vaan ainoastaan kahdenkeskistä parisuhdeaikaa ilman kummankaan lapsia.
Kerran ehdotin tällaista järjestelyä kahden murrosikäisen lapsen vuoroviikkoisälle, niin hän vastasi, ettei se käy, vaan hän haluaa, että naisystävä viettää aikaa hänen lastensa kanssa ja luo heihin suhteen.
Minkä suhteen? Eikö se suhde pitäis luoda ensisijaisesti siihen mieheen?? Miehet???
En todellakaan!! Minun lapset on kaikkein tärkeimmän niin en todellakaan hyvöksy miestä jolla on lapsia kun sille hänen omat lapset on tärkeämmät kuin minun lapset. Vaadit semmoisen miehen joka ottaa minun lapset elämänsä tärkeimmäksi asiaksi ja hyväksyy roolinsa minun lapsien kasvattajana ja elättäjänä ja minun lasten elämän maksajana
Tätä ketjua kun kahlasi niin selvästikin huomaa että naiset ei todellakaan halua ottaa mitään vastuuta eikä olla missään tekemisissä miehen lasten kanssa.
Tästä herää vain kysymys miksi lapsen omaavat naiset loukkaantuvat verisesti jos mies sanoo että sinun kanssa voin seurustella mutta sinun lasten kanssa en ole missään tekemissä enkä ota mitään vastuuta niistä enkä todellakaan maksa senttiäkään sinun lapsiin liittyvistä asioista?
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua kun kahlasi niin selvästikin huomaa että naiset ei todellakaan halua ottaa mitään vastuuta eikä olla missään tekemisissä miehen lasten kanssa.
Tästä herää vain kysymys miksi lapsen omaavat naiset loukkaantuvat verisesti jos mies sanoo että sinun kanssa voin seurustella mutta sinun lasten kanssa en ole missään tekemissä enkä ota mitään vastuuta niistä enkä todellakaan maksa senttiäkään sinun lapsiin liittyvistä asioista?
Ei loukkaannu, jos hakevat vain kepeää seuraa.
En seurustelisi. Jos mies on hyvä mies, hyvin todennäköisesti lasten äiti olisi hänestä pitänyt kiinni. Mielestäni isät jotka ovat sinkkuja ovat jollain tapaa epäonnistuneet.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan!! Minun lapset on kaikkein tärkeimmän niin en todellakaan hyvöksy miestä jolla on lapsia kun sille hänen omat lapset on tärkeämmät kuin minun lapset. Vaadit semmoisen miehen joka ottaa minun lapset elämänsä tärkeimmäksi asiaksi ja hyväksyy roolinsa minun lapsien kasvattajana ja elättäjänä ja minun lasten elämän maksajana
Kirjoititko tuon tosissasi vai vitsillä?
Vierailija kirjoitti:
Minä kerran Tinderissä tutustuin n. 35-vuotiasseen mieheen, jolla oli vuoroviikoin 5-vuotias lapsi. Hän suoraan sanoi, että hän haluaa lapsettoman naisen, koska "se on niin paljon helpompaa kun toisella ei ole lapsia . Ja oma lapsi on kaikista tärkein, niin mä en halua alkaa elättää toisten ihmisten lapsia"
Vierailija kirjoitti:
Voisin seurustella vuoroviikoin.
Joo, paitsi ettei nää "vuoro" viikot juuri ikinä toteudu käytännössä..
Jos lapset ovat söpöjä ja käyttäytyvät asiallisesti eivätkä melua, niin sopii.
Adhd-potilaat, kiusankappaleet ja ilkeät lapset eivät sovi.
Enpä usko. Haluaisin suhteen aikuisen miehen kanssa, jolla on mulle oikeasti aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kerran Tinderissä tutustuin n. 35-vuotiasseen mieheen, jolla oli vuoroviikoin 5-vuotias lapsi. Hän suoraan sanoi, että hän haluaa lapsettoman naisen, koska "se on niin paljon helpompaa kun toisella ei ole lapsia . Ja oma lapsi on kaikista tärkein, niin mä en halua alkaa elättää toisten ihmisten lapsia"
Helmi mies
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18361894/huomio-sinkkuisat!
Aivan loistava ketju, joka paljastaa totuuden eronneista miehistä, joilla on jo lapsia.
Tää