Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelisitko miehen kanssa jolla lapsia

Vierailija
29.11.2025 |

Lapset asuvat vuoroviikoin isällään. Miksi tai miksi et?

Kommentit (411)

Vierailija
381/411 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, on lapsettomiakin vapaalla jalalla

En jaksa säätöä aikataulujen kanssa

Tää

Vierailija
382/411 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/411 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Vierailija
384/411 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
385/411 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella, jos lapset ovat vähintään kouluikäisiä ja en halua viettää aikaa niiden kanssa vaan ainoastaan kahdenkeskistä parisuhdeaikaa ilman kummankaan lapsia. 

Kerran ehdotin tällaista järjestelyä kahden murrosikäisen lapsen vuoroviikkoisälle, niin hän vastasi, ettei se käy, vaan hän haluaa, että naisystävä viettää aikaa hänen lastensa kanssa ja luo heihin suhteen.

Minkä suhteen? Eikö se suhde pitäis luoda ensisijaisesti siihen mieheen?? Miehet???

Vierailija
386/411 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan!! Minun lapset on kaikkein tärkeimmän niin en todellakaan hyvöksy miestä jolla on lapsia kun sille hänen omat lapset on tärkeämmät kuin minun lapset. Vaadit semmoisen miehen joka ottaa minun lapset elämänsä tärkeimmäksi asiaksi ja hyväksyy roolinsa minun lapsien kasvattajana ja elättäjänä ja minun lasten elämän maksajana

Vierailija
387/411 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua kun kahlasi niin selvästikin huomaa että naiset ei todellakaan halua ottaa mitään vastuuta eikä olla missään tekemisissä miehen lasten kanssa. 

Tästä herää vain kysymys miksi lapsen omaavat naiset loukkaantuvat verisesti jos mies sanoo että sinun kanssa voin seurustella mutta sinun lasten kanssa en ole missään tekemissä enkä ota mitään vastuuta niistä enkä todellakaan maksa senttiäkään sinun lapsiin liittyvistä asioista?

Vierailija
388/411 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun kahlasi niin selvästikin huomaa että naiset ei todellakaan halua ottaa mitään vastuuta eikä olla missään tekemisissä miehen lasten kanssa. 

Tästä herää vain kysymys miksi lapsen omaavat naiset loukkaantuvat verisesti jos mies sanoo että sinun kanssa voin seurustella mutta sinun lasten kanssa en ole missään tekemissä enkä ota mitään vastuuta niistä enkä todellakaan maksa senttiäkään sinun lapsiin liittyvistä asioista?

Ei loukkaannu, jos hakevat vain kepeää seuraa.

Vierailija
389/411 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
390/411 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi. Jos mies on hyvä mies, hyvin todennäköisesti lasten äiti olisi hänestä pitänyt kiinni. Mielestäni isät jotka ovat sinkkuja ovat jollain tapaa epäonnistuneet.

Vierailija
391/411 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
392/411 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miksi ihmeessä alkaisin

Vierailija
393/411 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan!! Minun lapset on kaikkein tärkeimmän niin en todellakaan hyvöksy miestä jolla on lapsia kun sille hänen omat lapset on tärkeämmät kuin minun lapset. Vaadit semmoisen miehen joka ottaa minun lapset elämänsä tärkeimmäksi asiaksi ja hyväksyy roolinsa minun lapsien kasvattajana ja elättäjänä ja minun lasten elämän maksajana

Kirjoititko tuon tosissasi vai vitsillä?

Vierailija
394/411 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerran Tinderissä tutustuin n. 35-vuotiasseen mieheen, jolla oli vuoroviikoin 5-vuotias lapsi. Hän suoraan sanoi, että hän haluaa lapsettoman naisen, koska "se on niin paljon helpompaa kun toisella ei ole lapsia . Ja oma lapsi on kaikista tärkein, niin mä en halua alkaa elättää toisten ihmisten lapsia"

Vierailija
395/411 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
396/411 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella vuoroviikoin.

Joo, paitsi ettei nää "vuoro" viikot juuri ikinä toteudu käytännössä..

Vierailija
397/411 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset ovat söpöjä ja käyttäytyvät asiallisesti eivätkä melua, niin sopii.

Adhd-potilaat, kiusankappaleet ja ilkeät lapset eivät sovi.

Vierailija
398/411 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. Haluaisin suhteen aikuisen miehen kanssa, jolla on mulle oikeasti aikaa.

Vierailija
399/411 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kerran Tinderissä tutustuin n. 35-vuotiasseen mieheen, jolla oli vuoroviikoin 5-vuotias lapsi. Hän suoraan sanoi, että hän haluaa lapsettoman naisen, koska "se on niin paljon helpompaa kun toisella ei ole lapsia . Ja oma lapsi on kaikista tärkein, niin mä en halua alkaa elättää toisten ihmisten lapsia"

Helmi mies

Vierailija
400/411 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18361894/huomio-sinkkuisat!

Aivan loistava ketju, joka paljastaa totuuden eronneista miehistä, joilla on jo lapsia.