Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Varusmies nukahti tuvassa - sitten jääkäri riisui housunsa ja teki jotain inhottavaa

Vierailija
29.11.2025 |

"Nuoresta sotilaasta levitettiin ikävää materiaalia varusmiesjoukkueen Snapchat-ryhmässä.

Tupakaveri, 20-vuotias jääkäri, kuvasi nukkuvaa varusmiestä videolle, jonka sitten jakoi ryhmään. Videoon oli lisätty taustamusiikkia.

Samaisessa ryhmässä levisi palvelusaikana kevättalvella 2024 vielä toinen, huomattavasti kyseenalaisempi kuva. Myös se oli otettu varusmiehen tietämättä, tämän nukkuessa punkassaan.

Toisen tupakaverin nappaamassa kuvassa näkyi 20-vuotias jääkäri pitämässä paljasta takapuoltaan nukkuvan varusmiehen kasvojen lähettyvillä."

Siellä on taas kiusattu jotakin onnetonta.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/322b714e-d364-41be-96be-8e5a1f1ccd11

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollakin on sellaisia idiootteja että hoh hoijaa.. 

Silloin kun kävin armeijan, niin meidän tuvassa oli sellainen ns hiljainen nörtti. Heti mietin,, etoivottavasti toi selviää kunnialla läpi eikä sitä kiusata. Ja sen huomasi kaikki meidän tuvassa.. EIKÄ sitä kiusattu.. Sitten tietenkin nämä armeijan omat pojat kertkä komenteli, niin sen tietenkin silmätikuksi. 

Nörtti sanoi sellaisella rauhallisella äänellä sille yhdelle kokelaalle. Kun saan aseen käteen ekan kerran, niin ammun sua naamaan. Meni kokelas paniikiiin ja moni muu ylempi.. Se kuulusteluissa sano, että haluaa käydä armeijan rauhassa eikä kuunnella aukomista jne jne. Se kävi armeijan ja kukaan ei ikinä tullut meidän tupaan huutamaan.

Höpöhöpö. Tollasia sanot kapparille niin lähtö linnaan tulee heti.

Vierailija
42/46 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kovat sakot kun 3 tonnia tuli. Törkeästä pahoinpitelystäkään ei tule tuollaisia sakkoja. Oliko uhri silmäätekevän lapsi vai oliko taustalla isompi kuvio?

Mikä hiton sakko? Korvaus, ei sakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain törky pitelystä 1500 sakot vuonna 2007.. aika kovas toi tuomio??

Vierailija
44/46 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kovat sakot kun 3 tonnia tuli. Törkeästä pahoinpitelystäkään ei tule tuollaisia sakkoja. Oliko uhri silmäätekevän lapsi vai oliko taustalla isompi kuvio?

Mikä hiton sakko? Korvaus, ei sakko.

Ei täällä palstalla voi elämämkoululaisilta ja kaupan kassoilta odottaa käsittämistä. Heille kaikki on sakkoa.

Vierailija
45/46 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on ihan normaalia jätkien keppostelua 😅😅 ainut missä tekijä meni vikaan oli se että se jakoi ne jutut nettiin, älkää ikinä jakako mitään nettiin mistä ette oo 100% varma saako sitä koska joku voi aina käyttää sen hyväks ja sit oot ite vastuussa, vaikka luulit olevas hauska tai tekeväs jotai hyvää 

Nuo jutut ja keppostelut eivät ole ikinä olleet hauskoja uhrin mielestä.

Ne joiden mielestä on kyse normaalista jätkien keppostelusta, voisi antaa nimensä johonkin niin tiedetään sitten, että heidän lapsilleen ja muille läheisille saa tätä normaalia keppostelua tehdä.

Vierailija
46/46 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin armeijassa niin yks tyyppi kiusasi minua ja esimerkiksi marssilla se tökki minua päähän ja selkään jolloin suutuin todella kovaa ja löin sitä niin kovaa että siltä meni taju. Hakkasin sen toisen kerran tuvassakin vielä koska se urputti jotain. Jouduin sitten päällikön huoneeseen ja kuulusteluun ja minut vietiin örön saarelta turun pansioon putkaan. Sanoin kuulustelussa että se on vittumainen kiusaaja ja ammun sen jos se vielä tökkii minua takaraivoon. Se siirrettiin johonkin muualle sen jälkeen ja minulle annettiin 3 viikon poistumieskielto kasarmialueelta. En saanut tehdä mitään, nukuin ja kävin kävelyllä 3 viikkoa. Muut tupakaverit ainakin onnitteli minua ja sanoivat että olisivat itsekkin hakannut sen. Minut siirrettiin sitten gyltön linnakkeelle merivalvontaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi