Nainen, onko nyt sukkahousut jalassa?
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Mustat stringit, sukkahousut ja hame päällä. Tänään työpaikan pikkujoulut. N49
Näyttää todella seksikkäältä, naisellisen kauneuden
Vierailija kirjoitti:
Olet seksikäs nainen ja näytät tosi haluttavalta kun pukeudut noin ihanasti ja jos seksi mielessä niin halukkaita varmasti löytyy.
M.
Vierailija kirjoitti:
Aivan älyttömän kiihottavaa kun vaimo on pukeutunut vastaavaan asuun. Tekee mieli hieroa kädellä perusteellisesti sukkahousujen ja stringien päältä klitorista että vaimo saa orkun ensin ja aloittaa vasta sen jälkeen itse puuhat :)
Mielestäni seksikkyys lähtee ihan muualta kuin paljastavista, seksikaupoista hommatuista kuteista. Usein vähemmän paljastava on seksikkäåmpää kuin vaikkapa sukkahousut suurine anaali- ja pilluaukkoineen.
Istun tässä tietokoneellani jalassa mustat 60den sukkikset ja polvipituiset valkoiset säärystimet. Punainen mekko joka puolireiteen sekä push up rintaliivit. Olen laittanut pikku purtavaa olkkarin pöydälle ja avannut punkku pullon tekeentymään. Kohta rakas mieheni saapuu kotiin ja saan pitää häntä hyvänä. Minna.
Vierailija kirjoitti:
Istun tässä tietokoneellani jalassa mustat 60den sukkikset ja polvipituiset valkoiset säärystimet. Punainen mekko joka puolireiteen sekä push up rintaliivit. Olen laittanut pikku purtavaa olkkarin pöydälle ja avannut punkku pullon tekeentymään. Kohta rakas mieheni saapuu kotiin ja saan pitää häntä hyvänä. Minna.
Vierailija kirjoitti:
Onko punkku jo juotu ja onko sukkikset vielä jalassa ?
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa seksikkäältä. Toivottavasti miehesi nai sinua oikein kunnolla!
On mustat sukkahousut ja pikkumusta mekko. Tästä kohta lähdössä miesystävän luokse ja vähän jo pikkuhousuissa alkaa kostealta tuntumaan.
Vierailija kirjoitti:
On mustat sukkahousut ja pikkumusta mekko. Tästä kohta lähdössä miesystävän luokse ja vähän jo pikkuhousuissa alkaa kostealta tuntumaan.
Kiihottavaa. Toivottavasti saat kunnon orgasmin tänä iltana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottavaa. Toivottavasti saat kunnon orgasmin tänä iltana.
Varmasti saan... Linja-autossa vielä istun, voi kun tekisi mieli laittaa käsi jalkojen väliin ja hieroa klittaa, mutta on liikaa porukkaa. Ihan kohta perillä ja jo eteisessä varmasti miesystävä nostaa mekon vyötärölle ja laskee sen verran sukkiksia, että pystyy työntämään ku**in minun sisään.
Tänään minulla on jalassa sellaiset ultrakiiltävät 20d ihonväriset mustilla takasaumoilla olevat sukkahousut, joiden alla on takaa avoimet punaiset pikkuhousut. Päällä on muuten musta nahkainen minihame, punainen satiinipaita ja nahkasaappaat 9 cm korolla. Olen kiehnännyt yksin kotona koko illan himojen kasvaessa kohta sietämättömäksi - pian on varmaankin pakko siirtyä kylppärin seinään kiinnitetyn ison suonikkaan realskin imukuppidildon luokse - ensin kunnon imutukset kyykyssä - ja sitten hame takaa ylös, sukkiksia juuri ja juuri riittävästi alas - luikkaria peliin ja aahhh.... Jorma 47
Punaiset sydänkuvio sukkahousut lindexiltä ja musta hame
Vierailija kirjoitti:
Punaiset sydänkuvio sukkahousut lindexiltä ja musta hame
Kiihottavaa. Onko kalua saatavilla tänään?
Vaimolla huomenna pikkujoulut. Pukeutuu niihin yleensä mustiin pikkareihin ja sukkahousuihin. Mietin jo nyt, miten on kalu pystyssä, kun hän palaa yöllä kotiin. Saanut flirttiä ja ehdotuksia illan aikana ja juonut jonkin verran, mutta kohtuullisesti. On hyvin kiimainen ja pillu kostea. Ihana riisua sukkikset ja pikkarit. Suostuu melkein mihin mihin vaan. Kovimpia panojamme vuoden aikana! M50
Kiiltävät punaiset sukkahousut, kun pikkujoulut. Muuten turkoosi mekko ja mustat korkeakorkoiset nilkkurit.
Nyt aamulla laitoin sähkönsiniset sukkikset, valkoisen mekon ja mekon päälle sinisen vyötärökorsetin. Ovat väreiltään sopivat itsenäisyyspäivään, pitkät vaaleat hiukseni myös sopivat suomi neito teemaan tänään. Miehenikin kehui minua aamulla nätiksi ja seksikkääksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt aamulla laitoin sähkönsiniset sukkikset, valkoisen mekon ja mekon päälle sinisen vyötärökorsetin. Ovat väreiltään sopivat itsenäisyyspäivään, pitkät vaaleat hiukseni myös sopivat suomi neito teemaan tänään. Miehenikin kehui minua aamulla nätiksi ja seksikkääksi.
Ihanaa. Toivotko saavasi seksiä tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla huomenna pikkujoulut. Pukeutuu niihin yleensä mustiin pikkareihin ja sukkahousuihin. Mietin jo nyt, miten on kalu pystyssä, kun hän palaa yöllä kotiin. Saanut flirttiä ja ehdotuksia illan aikana ja juonut jonkin verran, mutta kohtuullisesti. On hyvin kiimainen ja pillu kostea. Ihana riisua sukkikset ja pikkarit. Suostuu melkein mihin mihin vaan. Kovimpia panojamme vuoden aikana! M50
Saitko pillua?
Olisi mukava sormeilla pimpsaasi noiden sukkisten ja stringien päältä. M50