Nainen, onko nyt sukkahousut jalassa?
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muita kuin nämä kolme naista, jotka käyttävät haaroista auki olevia sukkahousuja?
Tuleehan noita joskus käytettyä. Mies on aivan kiimaisena, kun laitan ne esimerkiksi tyttöjen iltaan tai firman pikkujouluihin :)
Mites miehesi kanssa onko käytössä ?
Tulee välillä käytettyä jos on jotain muitakin leikkejä samalla eli vibraa niiden välistä ennen yhdyntää tms.
Kiihoittavan toimintaa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan miestäni työmatkalta ja puin juuri päälleni pitsiset haarattomat mustat sukkahousut. N42
Onko kiimainen oli tuollaiset ihanuudet ylläsi ?
On. Odotan että mieheni nuolee ja sormettaa minulle orgasmin ja siirryn sen jälkeen ratsastamaan hänen päälleen niin kauan että laukeaa. Yleensä siihen ei mene montaa minuuttia :)
Mukavat on ajatukset ! Onko ollut tarvetta helpottaa painetusta ?
On. Olen käyttänyt muutamana iltana pupuvibraa.
Joudut varmaan ottamaan pian vibran käyttöön
Tekisi jo mieli mutta ehkä maltan
Joko sait mällit pilluusi?
Paksut mustat sukkahousut. Täydellisen eroottiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan miestäni työmatkalta ja puin juuri päälleni pitsiset haarattomat mustat sukkahousut. N42
On. Odotan että mieheni nuolee ja sormettaa minulle orgasmin ja siirryn sen jälkeen ratsastamaan hänen päälleen niin kauan että laukeaa. Yleensä siihen ei mene montaa minuuttia :)
Mukavat on ajatukset ! Onko ollut tarvetta helpottaa painetusta ?
On. Olen käyttänyt muutamana iltana pupuvibraa.
Joudut varmaan ottamaan pian vibran käyttöön
Kyllä täysin toivomallani tavalla. En ehtinyt eilen vastaamaan kun oli parempaa tekemistä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että sait tarpeesi tyydytettyä toivomallasi tavalla.
Onko pikkujouluja tulossa ja niihin sukkahousuihin pukeutuvia naisia menossa?
Tänäänlkin olin töissä 100den sukkiksissa, polvipituisessa hameessa ja ylipovensaappaissa. Olen töissä ulosotttolaitoksessa, yksikin mies asiakas jonka velkoja soviteltiin söi ihan katseella. Benita.
Vierailija kirjoitti:
Tänäänlkin olin töissä 100den sukkiksissa, polvipituisessa hameessa ja ylipovensaappaissa. Olen töissä ulosotttolaitoksessa, yksikin mies asiakas jonka velkoja soviteltiin söi ihan katseella. Benita.
Tuliko silloin seksikäs olo ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli, hän varmasti mietti miltähän tuntuisi naida tota paskamaista akkaa. Kieltämättä kostuinkin kun hän häpeilemättä mittili katseella minua. Benita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli, hän varmasti mietti miltähän tuntuisi naida tota paskamaista akkaa. Kieltämättä kostuinkin kun hän häpeilemättä mittili katseella minua. Benita.
Älä valehtele, Ben.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä kun luulin että sukkahousut on ne paljon puhutut seksintappajat.
Luulet väärin
Makunsa kullakin, mutta kyllä ne minulle ovat seksintappajat. Stay upit tai (vielä parempi) sukat ja sukkanauhaliivit - NAM!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin joulua odotellessa pukeuduin aamulla punaisiin sukkahousuihin ja polvipituiseen mustaan nahkahameeseen. Kiva satiininen valkoinen paitapusero ja kiiltonahka avokkaat 12cm korolla. Voitte olla varmoja kun mieheni tuli iltapäivällä kotiin mitä sain. Neea.
Sait varmasti kalua, mutta kiinnostaa mistä asennosta?
Hame ylös lanteille sukkikset alas ja takaapäin kovasti. Neea.
Mahtavaa. Spermasin vaimon pillun vastaavasti lauantai-iltana.
Ei sinulla mitään vaimoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Ketään sukkia naista palstalla ? On vaan niin seksikkäät naisen yllä näyttää niin hyvältä sääret, reidet ja peppu.
M.
Uskon, ettei tässä ketjussa ole ainuttakaan naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä kun luulin että sukkahousut on ne paljon puhutut seksintappajat.
Luulet väärin
Makunsa kullakin, mutta kyllä ne minulle ovat seksintappajat. Stay upit tai (vielä parempi) sukat ja sukkanauhaliivit - NAM!
Niin varmaan sinulla mutta miten vaimosi pukeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin joulua odotellessa pukeuduin aamulla punaisiin sukkahousuihin ja polvipituiseen mustaan nahkahameeseen. Kiva satiininen valkoinen paitapusero ja kiiltonahka avokkaat 12cm korolla. Voitte olla varmoja kun mieheni tuli iltapäivällä kotiin mitä sain. Neea.
Sait varmasti kalua, mutta kiinnostaa mistä asennosta?
Hame ylös lanteille sukkikset alas ja takaapäin kovasti. Neea.
Mahtavaa. Spermasin vaimon pillun vastaavasti lauantai-iltana.
Ei sinulla mitään vaimoa ole.
Onpas ja nussin 2-3 kertaa viikossa. Onko itselläsi?
Ei ole. Ne ovat mytyssä lattialla, koska panokaveri ei tykkää ja riisui ne minulta pois. Vaikka ne ovat avomalliset, hän haluaa koko pillun tienoon paljaaksi. Hän nuoli minulle orkun ja nussi toisen. Itse hän purkautui ihanasti pilluuni. Sitten hän kävi pesulla ja lähti kotiin vaimonsa luo.
Jouluaaton iltana laitan jotain vähän erilaista, seksikästä ylleni ihan sen takia, että joulupukki tulee Joulupukki on luvannut tulla; on jo vähän entuudestaankin tuttu pukki, joten eiköhän me jotain kivaa keksitä. Mitenkähän pukin parta taas kutittaa, kun .......sinkku 30 v.
Nainen? Olen mies ja hyvin viihdyn ne yllä minäkin. Välillä pidän myös nyloneita ja sukkanauhavyötä.
Mustat stringit, sukkahousut ja hame päällä. Tänään työpaikan pikkujoulut. N49
Tulee välillä käytettyä jos on jotain muitakin leikkejä samalla eli vibraa niiden välistä ennen yhdyntää tms.