Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jollekin lapsi on vain oman egon jatke? Eletään lapsen suorittamisen kautta, ja toivotaan, että tämä pärjää hyvin

Vierailija
29.11.2025 |

ja menestyy, jotta voi sanoa itselleen, että kylläpä lapsi saanut vanhemmiltaan hyvät geenit.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas nyt taas, lapset ovat sekaisin heitteillä ja hatkassa ja tällainen aloitus?

Luonnossakin emo opettaa jälkeläistään selviämään, kotka saattaa poikasensa siivilleen!

Minä olen onnellinen kun lapseni on lentänyt omilla siivillään, jos tulee paha mysky ja siivet eivät kanna minä autan, jos vain voin! Ei ole suurempaa rakkautta, kuin rakkaus omaan lapseen, lapsi on lahja!

Vierailija
2/5 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lapsi ole vielä yksilö vaikka napanuora katkeaa synnytyksessä. Vauva on pitkään isoksi lapseksi asti tavallaan vanhempien kanssa kollektiivinen paketti. Oma persoonallisuus rakentuu hitaasti ja muovautuu ympäristön vaikutteista. 

Tulee best off. 

Minä kasvoin vhs-elokuvien parissa ja spede shown lomassa. Siksi olen tavallaan käytökseltä ja eleiltäni kuin spede, mutta Steven Seagal vivahteella.

Äitini ja isäni kävivät töissä ja kotona lähinnä nukkumassa. Siksi en muistutua heitä yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän lapsi ole vielä yksilö vaikka napanuora katkeaa synnytyksessä. Vauva on pitkään isoksi lapseksi asti tavallaan vanhempien kanssa kollektiivinen paketti. Oma persoonallisuus rakentuu hitaasti ja muovautuu ympäristön vaikutteista. 

Tulee best off. 

Minä kasvoin vhs-elokuvien parissa ja spede shown lomassa. Siksi olen tavallaan käytökseltä ja eleiltäni kuin spede, mutta Steven Seagal vivahteella.

Äitini ja isäni kävivät töissä ja kotona lähinnä nukkumassa. Siksi en muistutua heitä yhtään.

Kauhee tapaus. Ensiksi nauratat muita olemalla täysi spede ja sittten alat aggressiiviseen sävyyn kyselemään:

- ai nauraks mulle vai, ai nauraks mul vai? Mik on nii naurettavaa vai?

kerjääks turpaa vai`?

Vierailija
4/5 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä toivon että lapseni menestyy elämässä, koska tiedän omasta kokemuksesta ettei ole kivaa olla elämässä epäonnistunut luuseri. 

Vierailija
5/5 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilleen toivoo vain parasta ja iän tuoman tiedon mukaisesti tiedän, että elämä on  helpompaa kun on hyvä koulutus ja työpaikka. Sen takia TODELLAKIN iloitsen heidän menestymisestään :D

Urpå! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme