Äänimaljahoito. Maksoin 300e
Kuntoutuskuurista johon laajana osana kuuluu äänimaljat. Tämä tekee minulle pahaa. Siis se ääni kun vingutetaan maljaa. Lähdin pois.
Ohjaaja sanoi että paha oloni tuli stressistä ja sielun liasta. En muista sanaa. Jos on hyvä olo sielu nauttii hoidosta.
Harmittaa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 Tim 4:7 "Mutta epäpyhiä ämmäin taruja karta..."
Tämä. Mukaan lukien nykyinen evlutkirkko.
Kuulin että myös hellareiden keskuudessa on näitä ääni-jooga-energia-tarot ym humpuukihommia harrastettu ihan merkittävissä määrin.
Vain naiset. Tämä selittää miksi naisten euro on vain 80 senttiä.
Kerro horoskooppisi.
Voin antaa hoitoja, tuohon hintaa sisältyy Tummeli, pyyhkeen saat tuoda itse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset uskotte näihin energia,äänimalja, enkeliterapiaan jne jne hömppä hoitoihin?? Kyllä näissä vedetään hyvä uskoisilta rahat pois. Parasta huijausta vielä se että etänä annetaan energiahoitoa
Miksi te miehet tuhlaatte rahojanne prostituoituihin, urheilun katsomiseen, uhkapeleihin, ryyppäämiseen jne. Ihan turhaan hömppään?
Vierailija kirjoitti:
Vain naiset on niin tyhmiä että voivat uskoa johonkin äänimaljahoitoon.
Löytyy kyllä koko joukko järkeviä naisia, jotka eivät noin helppoon mene.
Mä oisin voinut antaa omalla maljakollani vaikka 200 eurolla hoidon. Hitto ku kyykin Helsingin kaupungilla alle 20€ tuntipalkalla
Vierailija kirjoitti:
Mä oisin voinut antaa omalla maljakollani vaikka 200 eurolla hoidon. Hitto ku kyykin Helsingin kaupungilla alle 20€ tuntipalkalla
Mä voisin antaa 199€ Black Friday tarjouksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin antaa 199€ Black Friday tarjouksella.
Mutta se tehdään ämpärillä jonka saat mukaasi.
Käyn joogassa kerran viikossa ja joskus loppurentoutuksessa on äänimaljat. Osa jopa nukahtaa äänimaljojen sointuihin. Minuun eivät vaikuta ainakaan rentoutusmielessä. Muut nukkuu ja minä mietin suunnilleen kauppalistaa 🤣 äänimaljojen ääni ei minua mitenkään häiritse, se ei vai tuo minulle mitään.