Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä haluaisi lähteä irrottelemaan

Vierailija
28.11.2025 |

mun kanssa eli käytännössä ryyppäämään. Mä olen vähän alle 50 ja hän vähän yli. Käytiin joku aika sitten konsertissa ja siitä puhui että sekin oli melko rauhallinen reissu (tarkoittaen ettei örvelletty). 

Mä olen saanut sekoilusta tarpeekseni jo joskus yli 25 vuotta sitten. Inhoan krapulaa yli kaiken enkä halua ylipäätään olla kännissä. Tuntuu että se kuului nuoruuteen ja mielellään saa jäädä sinne. 

Joku aika sitten miesystävä heitti, että haluaisi mun silloin tällöin valvovan hänen kanssaan koko yön (tyyliin kerran 2 kuukaudessa), koska yössä on oma tunnelmansa. 

Nää on sellaisia juttuja, joita mä en enää tässä iässä jaksa :D Ei musta saa mitään ryyppykaveria. Käyn mielelläni ulkona mutta en halua juoda pari drinkkiä enempää enkä todellakaan jaksa valvoa öitä aamuun asti. Haluan nauttia vapaista hyvin levänneenä.

Kiitos, kun sain tänne avautua. :)

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen kanssa? Etkö kunnioita itseäsi? Jätä hänet, ansaitset parempaa.

Vierailija
42/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä vakavasti haluatko olla hänen kanssaan, vaikka muilta osin kaikki olisikin kunnossa (vielä). Alkoholi on ja tulee olemaan teidän suhteessa tuo vallitseva elementti. Miehelläsi on selkeästi ongelmaa alkoholin kanssa, sillä on noin vakiintunut osa hänen elämäänsä ja odottaa kovasti, että pääsee "irrottelemaan". Alkoholisteilla on usein tapana istuttaa ideoita toiselle sekä alkaa vaatimaan/maanittelemaan toisen alkoholin käytön lisäämistä, jotta heillä ei olisi itsellä morkkista, koska tiedostavat jollain tasolla ongelmansa. Ja jos eivät tiedosta ongelmaa, niin vika on aina muissa ja tässä tapauksessa sinussa, kun et halua kännätä kuin teini. 

Ei ole tarkoitus kuulostaa täysin pessimistiltä, mutta kokemusta on alkoholisti-isästä ja ex-puolisosta, joten tiedän mistä puhun. Elämänlaatuni parani järjettömän paljon, kun pääsin molemmista eroon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni veli on tuollainen ja heillä on huonontuneet välit sen vuoksi merkittävästi. Veli täytti hiljattain 50-vuotta, järjetön ikäkriisi ollut viimeiset 5-6 v. Bilettää oikeastaan joka pe-la, kaikki ylimääräinen raha menee alkoholiin/baareihin/bileristeilyihin jne. Ulkonäkö muuttunut ja näyttää alkoholistilta. On tosin toiminnallinen sellainen, koska käy ma-pe normaalisti töissä. On ottanut ylimääräisiä vapaita ja palkattomia, jotta pääsee tapahtumaan x vetämään kännit ja lomat pyörii baareilun ympärillä. Tulee krapulassa viettämään isänpäivää, joulupöytään jne. Noloa ja ällöttävää käytöstä. Niin kova pakkomielle/fomo, että ramppasi jopa koronarajoitusten aikaan baareissa sen minkä pystyi. Idioottimaista.

Vierailija
44/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro hänelle että ne nuoruusvuodet ei tule takaisin viinaa vetämällä ja Vantaanhotellissa kännissä könyämällä. Kerro ettei ellanen oo enää kenenkään mielestä hienoo ja tavoteltavaa, pitää keksiä jotain muita keinoja "irrotella" jos siihen on jostain syystä tarve. 

Tuntuu jotenkin tosi koomiselta ajatella että viiskymppiset muuten hillityt ihmiset lähtis yhtäkkiä vetään lärvit ja joraamaan discoon aamuyölle. Sit pantais oikein ja nurin ja seuraavana päivä ois ihan hirveä olo  ja sit oltas ihan et hitsi ku oli kivaa ja virkistävää.

Se ois ehkä lähinnä noloa

Mennään me viiskymppiset ainakin nuorten kanssa välillä ihan yökerhoihinkin, siis nuorille suunnattuihin. En vielä koe olevani elähtänyt, ei vielä ryppyjä tms. Ehkä ryyppyviikonloput pitää nuoren näköisenä.

Vierailija
45/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIeshän voi käydä vaikka parin viikon reissun pattayalla,siellä kyllä löytyy baariseuraa ja yön yli valvomisseuraa.

Nainen voi jäädä kotiin siivoilemaan siksi aikaa . 

molemmat hyötyy.

Vierailija
46/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että teidän suhde jää lyhyeksi jos tuo asia ei natsaa. Kuulostaa pieneltä mut on iso asia. Sä oot kotihiiri ja toinen haluaa pitää hauskaa, ei tule mitään. Molempien kannattaa etsiä itselle sopivampi kaveri.

No kyllä me ollaan jo ihan pitkässä suhteessa, mutta tulevaisuudesta ei toki tiedä kukaan :D Ap

No sepä, tässä iässä se alkaa rassamaan et toinen haluaa aikansa viettää eri tavalla. Haluaako sellaisen kanssa loppuelämän viettää. Jos mun mies lopettais hauskanpidon niin en kul jatkais hänen kanssa vaikka lapsesta saakka oltu yhdessä nyt viiskymppisiksi. Erittäin tärkeää on se et eläkepäivillä samat ohjelmat jos haluaa onnellisen elämän. Mut kukin tavallaan ja eläähän moni onnetominakin. 

Vierailija
47/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä oliko sulla ennen pitkät houkset ja nuorekas tyyli? Nyt lyhyet eikä voi enää pitää nuorten vaatteita? Omat lapset sanois kareniksi. Itse teen kaikkeni etttei musta tule karenia vaikka pian 50v. En suostu leikkaamaan piiiiitkiä hiuksiani lyhyeksi. Illalla päälle minihame, toppi ja korkeat saappaat. Jokainen saa elää tavallaan, itse haluan olla nuorekas mahd vanhaksi, toivon etten luovuta ainakaan ennen 80 synttäreitä.

Vierailija
48/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh no en minäkään jaksaisi. Oon 35v ja aivan rikki kun eilen vietettiin pikkujouluja miehen ja yhteisten ystävien kesken. Join kaksi siideriä ja kaksi lasia punkkua, nukkumassa olin puolilta öin. Mukavaa oli mutta jestas kun väsyttää. 

Vierailija
49/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh no en minäkään jaksaisi. Oon 35v ja aivan rikki kun eilen vietettiin pikkujouluja miehen ja yhteisten ystävien kesken. Join kaksi siideriä ja kaksi lasia punkkua, nukkumassa olin puolilta öin. Mukavaa oli mutta jestas kun väsyttää. 

Etkö siis nukkunut tarpeeksi pitkään? Mulle toi olis jo arkeen aikaisin nukkumaanmenoa ja ton verran tulee usein arki-iltanakin otettua.

Vierailija
50/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä oliko sulla ennen pitkät houkset ja nuorekas tyyli? Nyt lyhyet eikä voi enää pitää nuorten vaatteita? Omat lapset sanois kareniksi. Itse teen kaikkeni etttei musta tule karenia vaikka pian 50v. En suostu leikkaamaan piiiiitkiä hiuksiani lyhyeksi. Illalla päälle minihame, toppi ja korkeat saappaat. Jokainen saa elää tavallaan, itse haluan olla nuorekas mahd vanhaksi, toivon etten luovuta ainakaan ennen 80 synttäreitä.

Opeta lapsiasi puhumaan suomea ja jättämään ne seksistiset jenkkihokemat jenkeille. Suomessa ei ole mitään "kareneita" (jeshus) eikä lyhyet hiukset naisella tee sellaiseksi(ovatko nuoret vajaita nykyään?) Taitakin kyllä olla laudan trolli ;) 

Vierailija
51/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla vaimon kanssa oikein ikinä käyty yhdessä baarissa. Hän on se yhdet ja kotiin -tyyppi ollut jo nuoresta asti. Itse kyllä viihdyn pitempäänkin. Joskus alkuaikoina kokeiltiin, mutta eihän se ole oikein kummallekaan kivaa. Siitä asti olen käynyt kavereiden kanssa tai vaikka yksin baarissa sen mitä käyn (aika harvoin nykyään), eikä asia ole koskaan ollut mikään ongelma.

Huvittavinta, että täällä jotkut paheksuu toisten juhlimista, jos ei siitä itse tykkää. Itse kuolisin sisältä, jos pitäisi kaikki vapaa-aika viettää kotona sohvan nurkassa. 

Yhteistä elämää meilläkin takana kohta jo 25 vuotta, niin suhde tuskin tähän asiaan kariutuu, vaikka semmoistakin täällä ennustetaan :D

Vierailija
52/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei olla vaimon kanssa oikein ikinä käyty yhdessä baarissa. Hän on se yhdet ja kotiin -tyyppi ollut jo nuoresta asti. Itse kyllä viihdyn pitempäänkin. Joskus alkuaikoina kokeiltiin, mutta eihän se ole oikein kummallekaan kivaa. Siitä asti olen käynyt kavereiden kanssa tai vaikka yksin baarissa sen mitä käyn (aika harvoin nykyään), eikä asia ole koskaan ollut mikään ongelma.

Huvittavinta, että täällä jotkut paheksuu toisten juhlimista, jos ei siitä itse tykkää. Itse kuolisin sisältä, jos pitäisi kaikki vapaa-aika viettää kotona sohvan nurkassa. 

Yhteistä elämää meilläkin takana kohta jo 25 vuotta, niin suhde tuskin tähän asiaan kariutuu, vaikka semmoistakin täällä ennustetaan :D

Vaihtoehdot ei ole älytön dokaaminen ja kotona sohvan nurkassa oleminen. Siis tuo mun miesystävä haluaa nimenomaan älytöntä dokaamista (en siis tarkoita sinua). 

Äsken juuri laittoi viestiä, jossa pyysi, että alkaisin järjestää aikaa yhteiselle "irrottelulle".... Miten sanon ettei tuo kiinnosta yhtään vaikuttamatta ilonpilaajalta?

Mietin jopa sellaista vaihtoehtoa, että ostan itselleni jotain holitonta (tää on naurettavaa, tiedän!) ja sitten muka "vahingossa nukahdan". Oikeasti en mä jaksa valvoa yön yli... Mun pitää ma-pe herätä aikaisin, viikonloppuna haluan saada nukuttua.

Ap

Vierailija
53/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mukaan kyse olisi hänen sanoillaan "revittelyviikonlopusta"... Yrittää jotenkin romantisoida ryyppäämisen. Mulle tulee krapula melkein jo ajatuksesta :D Siis mitä mä teen? Tuo on nyt yhtäkkiä ilmeisesti tärkeä asia hänelle. Jos kieltäydyn, alkaa varmaan riita. Ap

Vierailija
54/58 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko ollenkaan oikeilla jäljillä, mutta ehkä miehellä on mielessä, että mennään baariin, otetaan drinksuja, piipahdetaan tanssilattialla, pussaillaan nurkassa, ja mäkkärin kautta kotiin harrastamaan estotonta seksiä. Ja seuraavana päivänä katsotaan netflixiä ja harrastetaan lisää seksiä. Ainakin itse pitäisin tuota onnistuneena baari-iltana :D

Ei kai kukaan puhtaasti ryyppäämisen takia baariin lähde? Jos on tarkoitus vaan vetää pää täyteen, niin sitten vaan pullo viinaa huiviin vaikka kotona tai sillan alla.

Mutta: oma vaimoni tosiaan ei tuota baarielämää harrasta, niin omalta osaltani pitää vaan hyväksyä, että pussailu ja seksi jää puuttumaan baari-illoista, mutta semmoista se elämä on. Ei tulisi mieleenkään ruveta riitelemään siitä, jos joku ei halua ryypätä ja valvoa myöhään jne. En halua arvostella kenenkään parisuhteita, mutta erikoiselta kuulostaa, jos ei näistä aikuiset pysty puhumaan ja sopimaan ilman riitelyä.

Vierailija
55/58 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette voi aloittaa aikaisemmin? Olen 66 v ja käyn kyllä baareissa, en missään yökerhoissa kun en jaksa valvoa eikä kiinnosta katsoa örveltävää nuorisoakaan. Tapaan ystäviä lasin ääressä. Viime perjantaina oli treffit kahden ystävän kanssa klo 15 pubissa. Käytiin kolmessa baarissa ja olin kotona klo 19.30. Join 4 olutta. Ei ollut pää kipeä eikä krapulaa enkä ollut kännissä.

Vierailija
56/58 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette voi aloittaa aikaisemmin? Olen 66 v ja käyn kyllä baareissa, en missään yökerhoissa kun en jaksa valvoa eikä kiinnosta katsoa örveltävää nuorisoakaan. Tapaan ystäviä lasin ääressä. Viime perjantaina oli treffit kahden ystävän kanssa klo 15 pubissa. Käytiin kolmessa baarissa ja olin kotona klo 19.30. Join 4 olutta. Ei ollut pää kipeä eikä krapulaa enkä ollut kännissä.

No toi on hyvä. Alottelee jo aamusta kuoharilla ja tapaa ystävät kolmelta. Jostain ihme syystä krapulaa ei tule jos menee aikaisin nukkumaan vaikka olis juonut paljonkin. No mut vaisu tunnelma on ennen kahtatoista baareissa mut itsestähän se on kiinni.

Vierailija
57/58 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro hänelle että ne nuoruusvuodet ei tule takaisin viinaa vetämällä ja Vantaanhotellissa kännissä könyämällä. Kerro ettei ellanen oo enää kenenkään mielestä hienoo ja tavoteltavaa, pitää keksiä jotain muita keinoja "irrotella" jos siihen on jostain syystä tarve. 

Tuntuu jotenkin tosi koomiselta ajatella että viiskymppiset muuten hillityt ihmiset lähtis yhtäkkiä vetään lärvit ja joraamaan discoon aamuyölle. Sit pantais oikein ja nurin ja seuraavana päivä ois ihan hirveä olo  ja sit oltas ihan et hitsi ku oli kivaa ja virkistävää.

Se ois ehkä lähinnä noloa

En usko, että tässä asiassa päästään eteenpäin tällaisella sievällä pikku keskustelulla. Alkoholi tuntuu miehestä houkuttelevalta, ja se vie miestä. Joko hänen pitää kokea nuo nolot mahalaskut itse, tai sitten pitää keksiä jotain yhtä houkuttelevaa tilalle.

Vierailija
58/58 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi elämää pitäisi aikatauluttaa alkoholin ympärille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän