Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä haluaisi lähteä irrottelemaan

Vierailija
28.11.2025 |

mun kanssa eli käytännössä ryyppäämään. Mä olen vähän alle 50 ja hän vähän yli. Käytiin joku aika sitten konsertissa ja siitä puhui että sekin oli melko rauhallinen reissu (tarkoittaen ettei örvelletty). 

Mä olen saanut sekoilusta tarpeekseni jo joskus yli 25 vuotta sitten. Inhoan krapulaa yli kaiken enkä halua ylipäätään olla kännissä. Tuntuu että se kuului nuoruuteen ja mielellään saa jäädä sinne. 

Joku aika sitten miesystävä heitti, että haluaisi mun silloin tällöin valvovan hänen kanssaan koko yön (tyyliin kerran 2 kuukaudessa), koska yössä on oma tunnelmansa. 

Nää on sellaisia juttuja, joita mä en enää tässä iässä jaksa :D Ei musta saa mitään ryyppykaveria. Käyn mielelläni ulkona mutta en halua juoda pari drinkkiä enempää enkä todellakaan jaksa valvoa öitä aamuun asti. Haluan nauttia vapaista hyvin levänneenä.

Kiitos, kun sain tänne avautua. :)

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena, kun tuollaista sekoilua vielä harrasti, olin millon missäkin ongelmissa ja eksyin huonoon porukkaan jne... Miesystävä tunsi mut jo silloin, niin tuntuu typerältä että miksi hän sellasta kaipaa. Tein aina kaikkea todella tyhmää. Ei tule mieleen mitään hyvää, mitä tuollaisesta voisi seurata. Ap

Vierailija
22/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että teidän suhde jää lyhyeksi jos tuo asia ei natsaa. Kuulostaa pieneltä mut on iso asia. Sä oot kotihiiri ja toinen haluaa pitää hauskaa, ei tule mitään. Molempien kannattaa etsiä itselle sopivampi kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että teidän suhde jää lyhyeksi jos tuo asia ei natsaa. Kuulostaa pieneltä mut on iso asia. Sä oot kotihiiri ja toinen haluaa pitää hauskaa, ei tule mitään. Molempien kannattaa etsiä itselle sopivampi kaveri.

No kyllä me ollaan jo ihan pitkässä suhteessa, mutta tulevaisuudesta ei toki tiedä kukaan :D Ap

Vierailija
24/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä siedä enää yhtään tuollaista biletystä. Menen viikonloppuisinkin melko aikaisin nukkumaan. Krapula on ihan hirveää. Teet niin kuin itse haluat. T. 51v

Vierailija
25/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja hyvää yötä! Ap

Vierailija
26/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana haukkua miehiä kalsarikänneistä. Se on ihan eri asia kun Aikuiset Naiset ovat lapissa lipittämässä viiniä koko viikon, ja samalla vieraiden miesten nussittavana.

Vierailija
27/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laivallekkin saatetaan lähteä pari reissua putkeen. Aina tutustutaan hauskoihin tyyppeihin ja on vaan sairaan hauskaa, aamu aloitetaan taas kuoharilla.

Huvinsa kullakin. Mulla tuli vähän oksennusta suuhun pelkästä ajatuksesta.

M43

Vierailija
28/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkankin vielä. Miesystävä siis itse tykkää ryyppäillä ihan kotonaankin ns kalsarikännejä. Mä en ymmärrä, miten tuossa iässä vielä saa jotain kiksejä nousuhumalasta. Siis mä en vaan saa tuollaisesta mitään irti. Toinen jaksaa edelleen olla tuosta yhtä innoissaan kuin joku teini-ikäinen. Ap

Ihmettelen suuresti tuota samaa. Mulla oli nuorena-aikuisena miesystävä jonka olin aina halunnut, ja hän minut ja olin onneni kukkuloilla, asuttiinkin jo yhdessä. Luulin aina että kun pariudutaan niin se joka viikonloppunen kännien vetäminen, peliporukan saunaillat ja kavereiden kans etkot ja jatkot sais jo jäädä. Ei jääny. Kärsin koko liki 3v seurustelumme ajan siitä hänen tarpeestan ja tyylistä läträtä viinan kanssa. Itselle olis riittäny parin kk välein vanhojen likkakavereiden kans etkot ja sit yhteinen baari-ilta tai ei sitäkään. En olis tarvinnu viinaa ainakaan känniin ja krapulaan saakka.olisin halunnut ihan jotain muuta. Viina, baarit ja siitä seuranneet jutut meidät erottikin.

No, näin häntä liki 30 v päästä kotipaikkakuntamme kesäjuhlilla siis tyyliin n 55v ikäisenä. Ihan sama tilanne, hän oli pörräämässä illalla kännissä vaikka juuri muita ikäisiään ei enää ollut kuin muutamia ja nekin melko sivistyneesti piku hiprakassa rouviensa kanssa. Kuulin et edellis kesänäkin oli ollut ihan hirmusessa jurrissa eikä muista siitä mitään.  Tuntui todella pahalta nähdä hänet pitkästä aikaa ja TAAS kännissä, ihan kuin mikään ei olisi muuttunut 30 vuoteen. Olisin halunnut jutella hänen kanssaan rauhassa, oli paljon puhuttavaa ja anteeksi pyydeltävääkin, mutta hänellä oli vain kiire kaljaa kittaamaan eikä mäköjään juuri piitannut minusta, viina ja kylmä kalja on hänelle kuin seireenin kutsu, kaikki muu sai jäädä nuorena, niin jäi nytkin. Ai että tuli paha henkinen takauma, jopa niin että itkin oikein sieluni sopukoista kun pääsin yksin majapaikkaani. Viina erotti meidät nuorena ja näin hänessä täysin samanlaisen piittaamattoman itsekeskeisen ja tunnekylmän ihmisen kuin silloin nuorena kun oli kännissä. Että tuntu pahalle, odotin ihan jotain muuta.

En tajua tuota viinan juonnin ja baarissa pörräämisen tarvetta keski-ikäisillä (tai sen ylittäneillä) ollenkaan, onko siinä joku sellainen että miehillä jää joku nuoruudenaikainen tyyli päälle eikä siitä osata luopua tai se alkaa jotenki uudelleen ja ne ei vaan tajua ettei se oo enää kenenkään muun mielestä fiksua ja tavoiteltavaa toimintaa. Sitten oikein kehuskellen naureskelevat että "huh huh tulipahan taas otetua ja en muista mitään koko illasta". Hitsi miten hienoa. Eivätkä he välttämättä edes tajua että muut lähipiiriläiset (tai kukaan) ei todellakaan pidä tommosta enää edes huvittavana touhuna saati sitten ajattele että "hitsi, sä oon cool kun jaksat vielä vetää koomat tai oot hauska kaveri kun lähdet vetämään lärvit." 

Useinhan tuon juomisen taakse kätkeytyy joku ongelma jota päästään pakoon edes hetkeksi viinan voimalla.

Vierailija
29/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle että ne nuoruusvuodet ei tule takaisin viinaa vetämällä ja Vantaanhotellissa kännissä könyämällä. Kerro ettei ellanen oo enää kenenkään mielestä hienoo ja tavoteltavaa, pitää keksiä jotain muita keinoja "irrotella" jos siihen on jostain syystä tarve. 

Tuntuu jotenkin tosi koomiselta ajatella että viiskymppiset muuten hillityt ihmiset lähtis yhtäkkiä vetään lärvit ja joraamaan discoon aamuyölle. Sit pantais oikein ja nurin ja seuraavana päivä ois ihan hirveä olo  ja sit oltas ihan et hitsi ku oli kivaa ja virkistävää.

Se ois ehkä lähinnä noloa

Vierailija
30/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro hänelle että ne nuoruusvuodet ei tule takaisin viinaa vetämällä ja Vantaanhotellissa kännissä könyämällä. Kerro ettei ellanen oo enää kenenkään mielestä hienoo ja tavoteltavaa, pitää keksiä jotain muita keinoja "irrotella" jos siihen on jostain syystä tarve. 

Tuntuu jotenkin tosi koomiselta ajatella että viiskymppiset muuten hillityt ihmiset lähtis yhtäkkiä vetään lärvit ja joraamaan discoon aamuyölle. Sit pantais oikein ja nurin ja seuraavana päivä ois ihan hirveä olo  ja sit oltas ihan et hitsi ku oli kivaa ja virkistävää.

No siis tämä!! Kuvittelen meidät n. viiskymppiset jo hieman ehkä elähtäneet tyypit jonnekin yökerhoon nolaamaan itsemme, hävettää jo etukäteen :D Että olisin yksi niistä, joita nuorena siellä katsottiin, että onpa tuo nolo :D Ap

Vierailija
31/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä me ollaan jo ihan pitkässä suhteessa, mutta tulevaisuudesta ei toki tiedä kukaan :D Ap

Hih hih hih

Vierailija
32/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis tämä!! Kuvittelen meidät n. viiskymppiset jo hieman ehkä elähtäneet tyypit jonnekin yökerhoon nolaamaan itsemme, hävettää jo etukäteen :D Että olisin yksi niistä, joita nuorena siellä katsottiin, että onpa tuo nolo :D Ap

Heko heko, onko pakko koko ajan olla niin helvetin aikuinen? Saako siitä jotenkin paremman taivaspaikan? 

Vierailija
33/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis tämä!! Kuvittelen meidät n. viiskymppiset jo hieman ehkä elähtäneet tyypit jonnekin yökerhoon nolaamaan itsemme, hävettää jo etukäteen :D Että olisin yksi niistä, joita nuorena siellä katsottiin, ett

Heko heko, onko pakko koko ajan olla niin helvetin aikuinen? Saako siitä jotenkin paremman taivaspaikan? 

Koska haluamme nostaa itseämme ja laskea muita, tulkitsemme muiden tavan elää pinnalliseksi ja omamme syvälliseksi. Suojelemme itseämme torjumalla sen, mitä emme voi saavuttaa. 

Vierailija
34/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana haukkua miehiä kalsarikänneistä. Se on ihan eri asia kun Aikuiset Naiset ovat lapissa lipittämässä viiniä koko viikon, ja samalla vieraiden miesten nussittavana.

Keneen ap sitten tuntisi suhteessa olevansa se parempi ihminen, jos mies ei välillä raahautuisi kännissä kotiin? Olisiko elämä liian tylsää ja tavanomaista, jos ei olisi ketään jota haukkua ajanvietteenä käytettävällä palstalla? Miten kiva olo aloittajalle nyt tulikaan kun muut komppaa ja kehuu häntä? 

Vierailija
35/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keneen ap sitten tuntisi suhteessa olevansa se parempi ihminen, jos mies ei välillä raahautuisi kännissä kotiin? Olisiko elämä liian tylsää ja tavanomaista, jos ei olisi ketään jota haukkua ajanvietteenä käytettävällä palstalla? Miten kiva olo aloittajalle nyt tulikaan kun muut komppaa ja kehuu häntä? 

Sosiaalisen median kirjoittamattomiin sääntöihin kuuluu, että kehuskelu on parempaa piilotettuna. Sille on englanninkielinen termikin, humblebrag.

Me askarrellaan lasten kanssa aloittajalle mitali ja laitetaan postiin, kun hän on niin paljon aikuisempi kuin hän miehensä. Kun se oman elämän tarkoitus ei oikein ole auennut mies on oikein oivallinen tapa nostaa sitä omaa egoaan. Varo ettei nouse hattuun. 

Vierailija
36/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mies vetää kalsarikännejä ja ap istuu hänen vieressän katsoen häntä lempeästi hymyillen nenänvartta pitkin? Ja sitten hän tulee av lle kerämään hovia ympärilleen? 

Vierailija
37/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies! Älä edes luule, että kelpaat tuollaisena. Sinä olet vain vajavainen nainen. Jos opettelisit käyttäytymään kuin nainen, voisit viimein nousta tuosta selkärangattomasta viinanhajuisesta surkeudestasi.

Vierailija
38/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet erittäin ikävä tyyppi.

Mummoutuminen  on alkanut, huivi päähän ja virsikirja käteen. 

Vierailija
39/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun biletän teen sen kunnolla. Aamuun asti. Tätä tapahtuu noin neljä kertaa vuodessa. Muulloin olen se ysiltä nukkumaan -tyyppi.

N43

Vierailija
40/58 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ois ehkä lähinnä noloal

Mitä sitten? Luulisi että tuossa iässä ei enää kiinnosta mitä muut ajattelevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi