Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän monia +40 ikäisiä joilla vakavia hammasongelmia mutta pelätään hammaslääkäriä, Miten monella voi olla sama pelko?

Vierailija
28.11.2025 |

Syödään buranaa ja imetään  pillillä keittoa kun purra ei pysty.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lapsena porattu ja paikattu ilman minkäänlaista puudutusta, on pelko täysin ymmärrettävä.

Vierailija
2/8 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkutus. Ja osa hammashoitajista tai lekureista kiusannut. Osa asiallisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammashoito jossain pikkukunnassa 80/90-luvulla oli melkoista horroria. Välttelen itsekin viimeiseen asti tänäkin päivänä hammaslääkäriin menoa. Vaikka aikuisena kohtelu on ollut siedettävämpää, niin pelot jäi.

Vierailija
4/8 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän pilliä

mustikkamehun kanssa,

koska kieli värjäytyy mustaksi.

Myös mustan teen kanssa,

jos juon kannusta monta kuppia

ice tea:na. Hampaat tummuvat

puhtaasta valkoisesta nopeasti.

Tämä neuvo aikanaan hammasvalkaisun

tekijältä. Toimii.

Vierailija
5/8 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hammaslääkärissä käynti epämiellyttävää. Minulle ei edes ole tarvinnut ikinä hammaskiven poistoa vakavampaa tehdä, mutta siitä huolimatta viivytän aina viimeiseen asti. Ei siis ole kyse pelosta vaan siitä että on vaan niin epämiellyttävää. En kyllä tykkää käydä kampaajallakaan samasta syystä, taas mennyt yli vuosi edellisestä kerrasta.

Vierailija
6/8 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kans muutaman. Kun ovat itse asiasta puhuneet, niin olen ehdottanut yksityistä hammaslääkäriä. Siellä sitten kunnon lääkitys, ehkä jopa nukutus. Kallistahan se on, mutta hampaat on aika tärkeet muutenkin kuin purennalle.

Nämä mistä puhuin, ovat aika hyvissä hommissa, joten heidän tapauksessa se rahakaan ei olisi este. 

Vierailija
7/8 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme. Porattiin ilman puudutusta,huudettiin,revittiin suuta väkisin auki niin että leuka naksuu loppuelämän jne.

Oman lapsen kanssa ollut yllätys nämä pehmeät ja hellät nykypäivän hammaslääkärit.

Vierailija
8/8 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Thaimaassa, muikki imee koko lääkäröinnin ajan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan