Miksi isämiehet lähestyvät minua deittisivustoilla, vaikka ilmoitan etten halua miehellä olevan ennestään lapsia?
Minulla ei ole lapsia, enkä halua äitipuoleksi. Haluan omia, meidän yhteisiä lapsua. Ilmoitan nämä profiilissani.
Mutta SILTI isämiehet lähestyvät! Monella lukee lapsista profiilissa, törkeimmät pimittävät asiaa kunnes tuttavuus on jo pidemmällä.
Miksi ihmeessä tekevät näin?
Kommentit (51)
Kannattaa AP kysyä niiltä miehiltä, miksi lähestyvät naista joka selkeästi ilmoittaa ettei halua lapsellista kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat alisteisia miehille. Naisten puhe on vain kärpäsen surinaa miesten korville.
Olet sitten lukenut Sinuhe Egyptiläistä.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla, että tahtovat nillua?
Hukkaavat vain kaikkien aikaa siinä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita selkeämmin ettet huoli isämiestä. Naiset haluavat valtavasti asioita, eivätkä ikinä saa kaikkea mitä haluavat.
Tässä just esimerkki kun ei mitään viitsitä lukea.
Olet lapsia vihaava, hedelmätön kanttura.
Vierailija kirjoitti:
Luulevat olevansa niin ihkuja, että muutat mielesi.
Ei vaan he eivät välitä siitä mitä ap profiiliin laittaa.
Isä etsii lapsettomasta naisesta lapsenpiikaa.
Äiti etsii lapsettomasta miehestä hovikuskia ja auttajaa.
Kumpikaan ei etsi rakkautta koska ovat jo sen löytäneet ja hankkineet lapsen sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin parasta olisi että lapsen omaavat deittailisivat vain toisiansa, olisi helppoa kaikille.
Se on totta että jos toisella on lapsi ja toisella ei, niin ei se vaan toimi.
Kyllä itselläni on ollut jonossa lapsetonta miestä vaikka olen kahden lapsen äiti. Lapset eivät ole olleet ongelma.
Jonoa pelkkään seksisuhteeseen, vai jonoa lapsipuolten isäksi? Ekasta en yllättyisi, tokasta miettisin mihin on koira haudattuna.
Vierailija kirjoitti:
Pieleen meni arvaus!
Koska kaikki eroavat perheistään. Lapsia on ja vuoroviikkovanhemmuutta. Ei sr mitään vanhemmuutta ole. Heittopussilapsia ryysätään kämpästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Inkkulin huono päivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo sanottu, eivät lue profiilia ja luulevat, että mielesi kuitenkin muuttuu, kun tutustutte ja tapaatte.
Olen itse lapseton neljäkymppinen nainen. En ole koskaan halunnut lapsia, en tule koskaan haluamaan, eikä se ikäni puolesta olisi tietenkään mitenkään todennäköistäkään enää. Minulla lukee profiilissa selvästi, että en halua lapsia. Silti saan todella paljon tykkäyksiä miehiltä, jotka ilmoittavat haluavansa lapsia tai viimeistään treffeillä kertovat, että voishan niitä lapsia vielä hankkia. Välillä mietin miten idiootteja nämä ihmiset voivat olla.
Vaihdetaanko? Toisaalta, en halua lapsettomia idioottejakaan.
Vaihdetaan vaan. Tosin itseäni ei kiinnosta ne pikkulasten isämiehetkään.
Ihan fiksuja ja kouluttautuneita miehiä noi on, vähän vaan ihmisen biologia ja realiteetit hukassa.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Ok boomer
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama spämmi täällä, miljoonatta kertaa 😒
Vierailija kirjoitti:
Ei maailmassa aina saa mitä haluaa.
Tässä olikin nyt kyse siitä kun saa runsaasti sitä mitä ei halua.
Koska miehet eivät lue profiilitekstejä. Miksi luulet että sinä olisit poikkeus?
Samasta syystä kuin nämä naiset jotka ilmoittavat:
"Ei seikkailua/säätöjä/yhden yön juttuja/seksihörhöille!"
Ovat todellisuudessa niitä, joilta ainakin minulle irtoaa kaikista helpoiten ja ovat tosi villejä sängyssä.
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama spämmi täällä, miljoonatta kertaa 😒
Musta tää oli oikeestaan ihan hauskaa kun toi mummonsa perintöä vaaliva kissakeittospämmijä ja tää rintalihastyperys tuli melkein peräkkäin. Sellanen no niin, tulkaa nyt kaikki hullut ilmoittautumaan tähän.
Vaihdetaanko? Toisaalta, en halua lapsettomia idioottejakaan.