Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi isämiehet lähestyvät minua deittisivustoilla, vaikka ilmoitan etten halua miehellä olevan ennestään lapsia?

Vierailija
28.11.2025 |

Minulla ei ole lapsia, enkä halua äitipuoleksi. Haluan omia, meidän yhteisiä lapsua. Ilmoitan nämä profiilissani.

Mutta SILTI isämiehet lähestyvät! Monella lukee lapsista profiilissa, törkeimmät pimittävät asiaa kunnes tuttavuus on jo pidemmällä.

Miksi ihmeessä tekevät näin?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ei lue naisten profiileita ollenkaan, osa taas on lukenut, mutta pitää naisen preferenssejä ja toiveita yhdentekevinä.

Vierailija
42/51 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako jos kaksi naista hyväilevät toisiaan holvikaaren alla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nuo miehet nyt vaan harrastaa hakuammuntaa. Jos tykkään kaikista niin ehkä joku niistä tarttuu haaviin...

Vierailija
44/51 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen hanurista. "Paras" tapaus on ollut tinder-mies, jonka kanssa juttu luisti ihan hyvin, kunnes kertoi että hänellä on 4 lasta kolmelle eri naiselle ja nuorin asuu hänen luonaan. "Haittaakse?" Hänen profiilissaan ei ollut mitään mainintaa lapsista. Mulla taas lukee profiilissa, että en halua lapsia, omia enkä muiden, olen vela. Sanoin, että kyllä haittaa, ei sun profiilissa lukenut asiasta mitään ja mun profiilissa nimenomaan lukee ei lapsia missään muodossa. Kuulemma "niihin profiileihin nyt kirjoitetaan kaikenlaista, ei sitä pidä vakavasti ottaa ja en sais yhtään matchejä, jos kertoisin lapsista". Onneksi asia selvisi jo viestittelyvaiheessa. Ei tavattu tietenkään koskaan ja poistin tyypin. Eli, miehet eivät lue niitä naisten profiilitekstejä ja kusettavat ihan pokkana. Kumma juttu, kun naiset eivät enää viihdy deittisovelluksissa.....mistähän johtuis.....

Vierailija
45/51 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Taas tämä sama spämmi täällä, miljoonatta kertaa 😒

Musta tää oli oikeestaan ihan hauskaa kun toi mummonsa perintöä vaaliva kissakeittospämmijä ja tää rintalihastyperys tuli melkein peräkkäin.  Sellanen no niin, tulkaa nyt kaikki hullut ilmoittautumaan tähän.

Hullujen kokoontumisajot! Mutta ei se mitään, olen jo kaiken nähnyt B-)

Vierailija
46/51 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niitä ei kiinnosta, mitä sinä haluat tai et halua. 

Vierailija
47/51 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska niitä ei kiinnosta, mitä sinä haluat tai et halua. 

Varmaan näin. Eivätkö yhtään mieti, minkälaisen kuvan se heistä antaa, jos jo tutustumisvaiheessa paskat nakkaavat toisesta ihmisestä? Hehän ovat aivan kamalia kumppaneita, läpimätiä jo alkuun. 

Vierailija
48/51 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen hanurista. "Paras" tapaus on ollut tinder-mies, jonka kanssa juttu luisti ihan hyvin, kunnes kertoi että hänellä on 4 lasta kolmelle eri naiselle ja nuorin asuu hänen luonaan. "Haittaakse?" Hänen profiilissaan ei ollut mitään mainintaa lapsista. Mulla taas lukee profiilissa, että en halua lapsia, omia enkä muiden, olen vela. Sanoin, että kyllä haittaa, ei sun profiilissa lukenut asiasta mitään ja mun profiilissa nimenomaan lukee ei lapsia missään muodossa. Kuulemma "niihin profiileihin nyt kirjoitetaan kaikenlaista, ei sitä pidä vakavasti ottaa ja en sais yhtään matchejä, jos kertoisin lapsista". Onneksi asia selvisi jo viestittelyvaiheessa. Ei tavattu tietenkään koskaan ja poistin tyypin. Eli, miehet eivät lue niitä naisten profiilitekstejä ja kusettavat ihan pokkana. Kumma juttu, kun naiset eivät enää viihdy deittisovelluksissa.....mistähän johtuis.....

Löysit kyllä oikean jackpotin!

Vierailija
49/51 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hakevat siis joko pelkkää seksiä tai sitten seksiä JA lastenhoitajaa, piittaamatta siitä millainen minä olen ja mitä minä haluan.

Asia selvä.

Aavistukseni oli oikeassa: juokse pakoon ja lujaa!

En ymmärrä, toimiiko tuo taktiikka sitten joihinkin naisiin. On vaikea kuvitella, että samassa tilanteessa olevat naiset suostuisivat tuollaiseen järjestelyyn ja kieroiluun.

Vierailija
50/51 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli hakevat siis joko pelkkää seksiä tai sitten seksiä JA lastenhoitajaa, piittaamatta siitä millainen minä olen ja mitä minä haluan.

Asia selvä.

Aavistukseni oli oikeassa: juokse pakoon ja lujaa!

En ymmärrä, toimiiko tuo taktiikka sitten joihinkin naisiin. On vaikea kuvitella, että samassa tilanteessa olevat naiset suostuisivat tuollaiseen järjestelyyn ja kieroiluun.

Tai siis, seksiä saa nuoremmilta ja eheämmiltäkin.

Ja jos haluaa hoitaa muiden lapsia, voi sitä tehdä ihan työkseen eikä palkatta velvollisuudentunnosta.

Vierailija
51/51 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat omasta mielestään ns. luojan lahjoja kaikille naisille ja omaavat epämiellyttävästä habituksestaan huolimatta liiallisen itsetunnon. :)

Siis kaikkien lapsettomien naisten on langettava polvilleen heidän juureen..