En ymmärrä miksei tavalliset naiset kiinnostu minusta
Olen ihan ok töissä ja rahaaki sopivasti ja pitkä olen 195 cm tällä hetkellä mutta en kiinnosta vain naisia. En yritä hoikkia nuoria 20 v missejä vaan kävisi oman ikäset tavalliset vähän ylipainosetkin naiset, ilmeisesti asun väärässä paikassa ja yritän vääränlaisia naisia.
Kommentit (114)
kiva sielä työttömien luusereitten on haukkua minua jolla on 2 työpaikkaa ja hitosti rahaa
Olen aina yrittänyt niitä hoikka kaunis naisia. Ja olen niitä saanut etenkin nuorena kun kävin baareissa joka viikonloppu. Olen ihan tavallinen mies. Nykyään olen 50 v ja seurustellut 15 vuotta.
Olkaa hiljaa pellet luuserit työttömät, haukun teitä menkää luuserit töihin ette saa koskaa naista.
Kumppani saattaisi löytyä samanhenkisestä porukasta kuin mitä itse olet. Oletko käynyt esim. paikoissa, joissa kehitysvammaiset tapaavat toisiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pubiin etsimään oman tasosia naisia, ei noi yökerhon pissikset ei niitä kiinnosta minä, vaikka en ole ruma ja lihava sitä en tiiä, ehkä se luonne sit ja mun taso velka ja alkoholi?
Älä nyt helvetissä niistä veloistasi tai juopottelusta juttele naisille.
En tietenkää niistä juttele, olenko niin tyhmä?
Miksi sitten ne olisivat syynä siihen ettet saa naisseuraa jollet puhu niistä?!
Vierailija kirjoitti:
Olen aina yrittänyt niitä hoikka kaunis naisia. Ja olen niitä saanut etenkin nuorena kun kävin baareissa joka viikonloppu. Olen ihan tavallinen mies. Nykyään olen 50 v ja seurustellut 15 vuotta.
Ei musta kiinnostu hoikat naiset, kai siksi ku mulla on kaljamaha ja olen ylipainonen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pubiin etsimään oman tasosia naisia, ei noi yökerhon pissikset ei niitä kiinnosta minä, vaikka en ole ruma ja lihava sitä en tiiä, ehkä se luonne sit ja mun taso velka ja alkoholi?
Älä nyt helvetissä niistä veloistasi tai juopottelusta juttele naisille.
En tietenkää niistä juttele, olenko niin tyhmä?
Miksi sitten ne olisivat syynä siihen ettet saa naisseuraa jollet puhu niistä?!
En tiedä, aina yritän varattuja naisia, monet ikäiseni 40 + naiset ovat varattuja ja nuoria en kiinnosta 41 v miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Kumppani saattaisi löytyä samanhenkisestä porukasta kuin mitä itse olet. Oletko käynyt esim. paikoissa, joissa kehitysvammaiset tapaavat toisiaan?
EN halua koskaan kehitysvammaista, miksi luulet että olen kehitysvammainen, vaikka et tunne minua, kannattaisko katsoa peiliin?
Joo en kiinnosta naisia, no silti dokaan ja meen käymää pubissa jos sielä ois kaljamahainen nainen tiukoissa farkuissa.
Parempi olla hiljaa, nyt keskityn juomaa kaljaa ja meen sit pubiin.
Mene sinne lähiöpubiin, siellä ne muutkin elämänkolhimat ruusut ja raasut on. Voitte yhdessä surkutella.
Pysy poissa teinihelvetistä eli K18-yökerhosta.
Paskanna housuus niin oppivathan olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EN halua koskaan kehitysvammaista, miksi luulet että olen kehitysvammainen, vaikka et tunne minua, kannattaisko katsoa peiliin?
Edellinen kirjoittaja ei tainnut tarkoittaa, että sinä Allu olisit kehitysvammainen. Mutta käyttäydyt kuin kehitysvammainen, joten heidän joukostaan voisit löytää sopivaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen kirjoittaja ei tainnut tarkoittaa, että sinä Allu olisit kehitysvammainen. Mutta käyttäydyt kuin kehitysvammainen, joten heidän joukostaan voisit löytää sopivaa seuraa.
Koska te haukutte minua niin syystä käyttäydyn, en halua sellaista, mulle kelpaa kouluttamaton tavis duunari nainen lihavakin.-
Vierailija kirjoitti:
Mene sinne lähiöpubiin, siellä ne muutkin elämänkolhimat ruusut ja raasut on. Voitte yhdessä surkutella.
Pysy poissa teinihelvetistä eli K18-yökerhosta.
Mä olen 41 en kiinnosta nuoria teinejä
Ap, oot varmaan vi*un tylsä tai jotenkin muuten epäkiinostava.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oot varmaan vi*un tylsä tai jotenkin muuten epäkiinostava.
Ilmeisesti olen, ja ujo en uskalla lähestyä naisia, en tiedä mitä tehdä
Olisiko työkokeilupaikassasi ketään, jota voisit pyytää treffeille?
Mitä jos vaa lakkaat yrittämästä 😃
ihmiset vaan haukkuu täälä. enpäs välitä. ihmiset on ilkeitä ja sekaisin.