En ymmärrä miksei tavalliset naiset kiinnostu minusta
Olen ihan ok töissä ja rahaaki sopivasti ja pitkä olen 195 cm tällä hetkellä mutta en kiinnosta vain naisia. En yritä hoikkia nuoria 20 v missejä vaan kävisi oman ikäset tavalliset vähän ylipainosetkin naiset, ilmeisesti asun väärässä paikassa ja yritän vääränlaisia naisia.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena sain hitosti naisia en vaan ymmärrä tätä.
Se oli silloin. Aivoton, persaukinen, rupsahtanut ja juoppo keski-ikäinen mies ei saa naista.
Mua ei kiinnosta vaikka haukut. Koska en ole sellainen. Ihan sama mitä sä luulet ja oletat. Ai sä olet sellanen onnea:) mulla on sori 3000 tulot
Mies joka koko ajan marisee sinkkuudestaan on red flag. Lukuisat naiset valitsevat sinkkuuden, ei pitäisi olla noin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on niin hiton muuttunu ja tulleeet pinnallisiksi.
Ei kukaan ole enää samanlainen kuin 20 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pitää juoda vähä alkoholia ja mennä pubiin.
Siellähän ongelmasi poistuvat.
Koska en saa netistä osumia. Pitää mennä baariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena sain hitosti naisia en vaan ymmärrä tätä.
Se oli silloin. Aivoton, persaukinen, rupsahtanut ja juoppo keski-ikäinen mies ei saa naista.
Mua ei kiinnosta vaikka haukut. Koska en ole sellainen. Ihan sama mitä sä luulet ja oletat. Ai sä olet sellanen
Sinulla on myös 45.000 tonnin pelivelat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mullaki aika iso kaljamaha
Mene kasvattamaan sitä lisää. Kun käyt baarissa keskiviikkoisin, perjantaisin ja lauantaisin, ei se pötsi ainakaan pienene.
Muistatko kun uhosit että lopetat juomisen, alat käydä salilla ja menet terapiaan marraskuussa?
Silti käyn töissä ja tulot on kasvanut ja 2 työ menee paremmin. Kyllä saa juoda joka vloppu. Ei aina. Ja lenkkeilen joka päivä sori vaan
Minä olen turkulainen insinööri ja mies. Käyn ahkerasti treffeillä naisten kanssa. Minä en halua tavallista naista vaan rotunaisen. Ihmettelen miksi AV. ei halua tietää treffeistäni jatkuvasti poistoon vaan minun aloitukset.
Tv. Julius
Allu on kyllä säälittävä ihmisraato