Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi ymmärtää! Olen jo 50 v nainen mutta miehet edelleen kimpussani

Vierailija
28.11.2025 |

Olen 50-v opettaja. Olen hoikka, siro ja pienikokoinen (149 cm ja 40 kg). Minulla on silarit (DD-kuppi) ja tehty rintojen suurennus ja kohotus. 

Myös on tehty mahan mammy makeover, eli mahan rasvaimu ja kiristys. 

Hampaat valkaistu ja silmissä ripsien pidennys, kynnet laitettu klassisesti ja hiukset värjätty blondiksi. 

Ihossa ei ryppyjä, kun on paksu, rasvoittuva iho ja siksi ryppyjä ei ole. 

olen hoikka ja siro eikä mikään paikka repsota. Naapuri luuli minua 40 vuotiaaksi. 

Toki käyn salilla ja treenaan 5 krt viikossa. Kroppa toimii ja on kiinteä kiitos treenin. Syön myös terveellisesti. 

olen siitä yllättynyt miten miehet edelleen lähestyy. Olin juuri kaupassa Lidlissä kun tuntematon mies kehui ulkonäköäni ja pyysi treffeille. Samoin tapahtuu usein baarissa jos sinne menen. En saa olla yksin baarissa, vaan saan todella paljon lähestymisiä siellä. 

olen lopettanut baarissa käynnit sen takia, etten jaksa sitä huomiota. Myös mainostoimisto bongasi minut ja pyysi TV-mainokseen jossa olisi mainostettu ryppyvoidetta. Kieltäydyin koska en halua julkisuutta vaan pysyä yksityishenkilönä 

Tämå kaikki tiedoksi. Ei kaikki ihmiset ole niputettu samaan kategoriaan. Aina on joku muu, joka rikkoo yleisen olettamuksen

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittautunut nainen on upea. Tekopyhät voivat väittää toista. Kauneusleikkaukset tässä voi lukea laittautumiseen.

Mukava luonne ei katoa, jos on kaunis ja laitettu. Hyvin huonokäytöksisiä on taviksissakin. Tiedän eräänkin palstan...

Vierailija
22/84 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin kuolannut monia yli 50v naisia. Eräs on julkkis nimeltänsä Pippa.

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 75 v luomu nainen ja ap ihan sama juttu. 

Koko ajan saa hätistää miehiä (yleensä nuorempia ) kimpusta.

Enhän voisi liikkua ulos ovesta, jos olisi tuollaiset toimenpiteet tehty mitä ap:lle.

Vierailija
24/84 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan 50 v naisilla vientiä 80 v miesten keskuudessa. Yllättyneitä?

Ei toki. 80 on uusi 10. Lapseksi jälleen...

Vierailija
25/84 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on muuten outo, kun miehet usein sanoo et tykkäävätä luonnollisista naisista, mutta eniten ne laittautuneet saapi huomiota. itseäni ei haittaa, mutta tässä  on vaan suuri ristiriita. esim itse aiemmin luomuna nuorempana naisena joka ei meikkaa tai laittaudu saanut mitään reffipyyntöjä yms.

Vierailija
26/84 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten outo, kun miehet usein sanoo et tykkäävätä luonnollisista naisista, mutta eniten ne laittautuneet saapi huomiota. itseäni ei haittaa, mutta tässä  on vaan suuri ristiriita. esim itse aiemmin luomuna nuorempana naisena joka ei meikkaa tai laittaudu saanut mitään reffipyyntöjä yms.

Koska et ole tarpeeksi kaunis luontaisesti. Harva nainen on. Pitääkö tämä todellakin vääntää rautalangasta? 😁

Vierailija
27/84 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät olisi? Itse olin upeimmillani 50vnä

Vierailija
28/84 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä yleisen olettamuksen? Minä olen ylipainoinen, tissit on luomut eikä irtoripsiä ole ja muutama harmaa hiuskin jo on, ihan hyvin saan herraseuraa. N54

Vierailija
29/84 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää häpäiskö naissukupuolta noin typerillä jutuilla. Pinta on pintaa ja rapisee ajan mittaan. Se millainen olet ihmisenä kantaa sua vielä vanhana ja viisaanakin,

Palstan perusteella naiset ovat myös sisäisesti pelkkää paskaa.

Vierailija
30/84 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on ristiriitainen. Tuollainen itsensä laittaminen nimenomaan HAKEE huomiota.

Vierailija
31/84 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska et ole tarpeeksi kaunis luontaisesti. Harva nainen on. Pitääkö tämä todellakin vääntää rautalangasta? 😁

Olen mä kaunis

Vierailija
32/84 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö,höpö

Vierailija
33/84 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mä kaunis

Juujuu 😆

Vierailija
34/84 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mä kaunis

Juujuu 😆

Niih

Vierailija
35/84 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Ikä ei merkitse mitään. Jos sun naama ja kroppa on parempi kuin lihavien nuorten, tissit hyvännäköiset ja vatsa timmi ja kroppa hoikka ja kiinteä, niin sun iällä ei ole väliä. Tärkeintä on seksuaalinen halukkuus miesten kesken.'

Epäilen aloitusta provoksi. 

Komppaan kuitenkin edellistä kommentoijaa.

Jos olet lapseton, sun vatsasi voi yli 40 yhä olla sama kuin 20 tai about sen näköinen kuin mommy makeover-plastiikan ja rintojen kohotuksen tehneen äitinaisen.

Ei voi tietää etukäteen, miltä vatsa + rinnat raskauksien ja imetysten jälkeen näyttävät.

Jokainen nainen on yksilö. 

Jopa yksittäiset raskaudet voivat olla keskenään täysin eriluontoisia samallakin naisella -

sekä alkuraskauden että palautumisen suhteen.

Lapseton kiinnostaa siksikin, että isähahmoksi ryhtyminen vieraan miehen lapselle ei välttämättä innosta miestä. Se voi jopa hieman pelottaa häntä. Mukana kuvioissa voi myös häärätä vihamielinen mustis-ex.

Lapset ovat sijoitus taloudellisesti ja ajallisesti. 

Mies tietää tämän.

Lapsettoman kanssa on enemmän aikaa seksiin ja viikonloppureissuihin.

Lapsettomuus vaikuttaa jossain määrin.

Uskokaa, rakkaat naiset.

Vierailija
36/84 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen assi, sinkku, erakko.

Joten:

en ole edes markkinoilla! 😃

En etsi seuraa. En myöskään

suhtaudu naisiin kilpailijoina, vaan ihmisinä.

Minua ei näillä spekseillä

tarvitse noteerata eikä ottaa

mukaan mihinkään naistenvälisiin

kilpahierarkioihin. Kellä myöhäisin

menopaussi, kellä vähiten harmaata.

Kellä kirein vagina. Naiset vertailevat

keskenään ja ahdistuvat tämän takia

kilpavarusteluun. Nämä trållaukset

väsyttävät jo. 

Vierailija
37/84 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä kaunis

Juujuu 😆

Ei minulta.

Vierailija
38/84 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta #35 ja #36.

t. vanha rupsu huuhkaja

Ei vaiskaan. Mutta te

naiset haluatte,

että olisin. Miksi näin? 🙄

Vierailija
39/84 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle kelpaa varmaan epärehellinen mies kun sun ulkonäköskin on 100% epärehellinen?

Vierailija
40/84 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopio vastaavasta 50 v miehen tekstistä, joka on poistettu. Ei kelpaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme