Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni hermot Ikeaan! Ikean sänkymalliston uudistus, kaikki laadukkaat sängyt on veks ja nyt jopa runkopatjan joutuu kasaamaan itse

Vierailija
28.11.2025 |

Syksyllä kävin Ikeassa katsomassa sänkyjä ja olin kiinnostunut hankkimaan runkopatjasängyn. Osa valikoimasta vaikutti oikein laadukkaalta ja esim Stuvlandissa oli luonnonmateriaaleja, kuten pellavaa, villaa ja luonnonkumia. No nyt sitä ei enää saa, koska Ikea on uudistanut sänkymalliston ja se on poistunut. Myöskään muita malleja, joista olin kiinnostunut ei pysty enää tilaamaan, niitä ei toimiteta tänne, vaikka lukee poistuva tuote ja voisi lisätä ostoskoriin. Tulee punainen ruksi, ettei voida toimittaa. 

Noh, katselin sitten niitä uutuuksia, joita on tullut vanhojen mallien tilalle ja nyt siis asiakas pääsee itse kasaamaan runkopatjasänkynsä. Katsokaapa tämän kasausohje ja luettelo toimitettavista osista. Tämän täytyy olla jonkinlainen uusi rimanalitus. Ja miten tuossa voi nukkua, kun eihän mukana tule varsinaista patjaa, vaan puinen runko, jonka asiakas kasaa, jouset erikseen ja tekstiilipäällinen. Eikö runkopatjaan kuulu kuitenkin sisältyä se patja? 

https://www.ikea.com/fi/fi/p/renfjaellet-pussijousitettu-runkopatja-sis…

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea on viime vuosina jatkuvasti nostanut hintoja, vaikka tuotteet on olleet niitä samoja. Nyt sitten cheapflaation hengessä hinnat pysyy samoina, mutta tilalle tulee roimasti heikompaa laatua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä