Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt tuli Fazerilta uusi ennätys pihiydessä: uudessa geisha-rasiassa on kokonaista kuusi (6!) suklaakonvehtia

Kommentit (169)

Vierailija
61/169 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo totta? Tuohan täyttäisi petoksen tunnusmerkit?

Miten täyttää hintaa alle kolme euroa, kuvitteleeko joku sillä saavansa isonkin rasian suklaata ? Paketissa lukee mini ja paino 42 grammaa.  Siinä sulle petosta

Eiks se tavallinen rasia oo jotain 5-6€.. kyllähän kolmella eurolla jo jotain luulisi saavansa.

Vierailija
62/169 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolet sokeria, neljännes jotain mantelia ja loput rasvaa.  

Ei niissä muissakaan suklaissa sokeria ja rasvaa ole vähemmän, vaikka niissä kaakaota on enemmän kuin Geishassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/169 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>>>>> Mitä se 6 kpl siis maksaa?

Niin? Siis mikä oli hinta siinä 6 kipaleen rasiassa? <<<<<<<<

Vierailija
64/169 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Tuo 6 konvehtia on se määrä mitä normaalipainoinen syö jouluna.

Jaa, itse syön helposti 200g sinistä kerralla ja olen miltei normaalipainoinen

Huvittaa nuo jankuttajat, jotka kuvittelevat riippuvan painosta, paljonko suklaata syö. Mutta omassa kuplassaan nämä elävät muutenkin, kun ahtavat itse kaiken sen minkä ostavat eivätkä ymmärrä, että muilla on läheisiä, joiden kanssa suklaata yhdessä syödään. Minä olen 20 kiloa ylipainoinen, mutta en osta ikinä suklaata itseäni varten, makea ei ole lapsuuden jälkeen maistunut. Eikä mikään muukaan herkuksi luokiteltava, itse kokkaamiani ruokia syömällä olen lihonut. Maistuu kyllä salaatitkin, mutta niin maistuvat voi ja kermakin aterian raaka-aineina eikä annosten tarvitse silloin edes olla erityisen suuria.

Onnittelut?

Vierailija
65/169 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ostanut Geishaa. Se maistuu pahalta. Maistoin pari kertaa kun sain ilmaiseksi kavereilta näiltä "muka niin hyviä" suklaamakeisia. Onko niissä edes suklaata mukana? Vai puolet sokeria, neljännes jotain mantelia ja loput rasvaa.  

Oikeassa olet. Geisha-makeisten suklaapitoisuus on hyvin matala. Fazer itse ilmoittaa, että kaakaota on 30% eli tuskin nimeksi. Geishan kilohinta on kuitenkin korkea. Samaa tasoa kuin joidenkin muiden valmistajien suklaat, missä on kaakaopitoisuus 50 - 80 %. 

Vierailija
66/169 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä ole mikään pakko ostaa.

Vierailija
67/169 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltei 3€ plus lähetyskulut

Vierailija
68/169 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeehan siinä selvästi päällä 42 g, 6 pieces.

Heh, kuvassa näyttää rasia isolta kun mikä. 

Ja sitten petyit kun treffeille tulikin lyhyt mies, vaikka esittelyssä luki 160 cm. 

Kun ei viitsi lukea, niin elämä on vaikeaa. 

Vierailija
69/169 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ostanut Geishaa. Se maistuu pahalta. Maistoin pari kertaa kun sain ilmaiseksi kavereilta näiltä "muka niin hyviä" suklaamakeisia. Onko niissä edes suklaata mukana? Vai puolet sokeria, neljännes jotain mantelia ja loput rasvaa.  

Oikeassa olet. Geisha-makeisten suklaapitoisuus on hyvin matala. Fazer itse ilmoittaa, että kaakaota on 30% eli tuskin nimeksi. Geishan kilohinta on kuitenkin korkea. Samaa tasoa kuin joidenkin muiden valmistajien suklaat, missä on kaakaopitoisuus 50 - 80 %. 

Ei ole läheskään 30%. Se 30% koskee pelkästään suklaakuorta, ei täytettä. Eli on harhaanjohtavaa kutsua geishaa suklaaksi.

Vierailija
70/169 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan syy vieritetään kuluttajille. Kuluttajat toivovat pieniä pakkauksia. Kyllä, ap oikeassa, on naurettavaa.

Vierailija
71/169 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Tuo 6 konvehtia on se määrä mitä normaalipainoinen syö jouluna.

Jaa, itse syön helposti 200g sinistä kerralla ja olen miltei normaalipainoinen

"Miltei"

Vierailija
72/169 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyskulut? Miksi ihmeessä TILAAT 6 kpl suklaata verkkokaupasta? Tai ylipäänsä tilaat jotain Geishaa, jota saa jokaisesta lähimarketistakin ostaa?

Vierailija
73/169 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazer on näköjään kunnostautunut sixpackin teossa. Eikö heillä ollut tässä syksyllä joku 6 turkinpippuria ja hintaa 15 euroa? 

Vierailija
74/169 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tekisin rikosilmoituksen jos tuolla hinnalla olisin ostanut lähes tyhjää.

Miksi? Hinta on näkyvissä. Samoin kilohinta sekä montako kappaletta pakkausessa on. Mikä on rikos? 

Vierailija
75/169 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei suomeksi? Minkä kokoisia? jne.

Olisko 7 grammaa kipale.

Vierailija
76/169 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, kuvassa näyttää rasia isolta kun mikä. 

Ja sitten petyit kun treffeille tulikin lyhyt mies, vaikka esittelyssä luki 160 cm. 

Kun ei viitsi lukea, niin elämä on vaikeaa. 

Kuvassa oli Schwarzenegger mutta treffeille tulikin Danny deVito. My bad, kun en huommanut että luki 120cm.

Vierailija
77/169 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin, ne ovat täytesuklaata, jossa pelkkä päällinen on suklaata. Vertaatko siis Geishaa muihin täytesuklaisiin?

Ja suklaata on aina tehty eri vahvuuksina. Geisha on vaaleampaa maitosuklaata ja suurin osa on täytettä. Ja moni pitää semmoisesta. Se joka ei pidä, ostaa sitten vahvempaa täytesuklaata. Mihinkään umpisuklaalevyihin Geishaa ei voi verrata, koska se ei edes kuulu semmoisiin.

Vierailija
78/169 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetyskulut? Miksi ihmeessä TILAAT 6 kpl suklaata verkkokaupasta? Tai ylipäänsä tilaat jotain Geishaa, jota saa jokaisesta lähimarketistakin ostaa?

Enhän minä tilaisikaan, mutta joku varmaan on. Eihän ne laittaisi sitä myyntiin, jos ei kysyntää olisi.

Vierailija
79/169 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ostaa jotain pieniä pastillirasioita samalla 3 euron hinnalla. Takuulla saman väärtejä on nuo 6 Geishaa.

Vierailija
80/169 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kumpa siinä vaan olisi joku linkki josta sen voisi katsoa....