Nyt tuli Fazerilta uusi ennätys pihiydessä: uudessa geisha-rasiassa on kokonaista kuusi (6!) suklaakonvehtia
€65.48 / kgKatsokaa itse.
https://www.karkkainen.com/en-en/fazer-geisha-mini-chocolate-praline-bo…
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo totta? Tuohan täyttäisi petoksen tunnusmerkit?
Lukeehan siinä selvästi päällä 42 g, 6 pieces.
Heh, kuvassa näyttää rasia isolta kun mikä.
Mitä sitten ? Yleensä kyllä ostopäätökseen vaikuttaa muukin kuin kuva, normaaleilla ihmisillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Tuo 6 konvehtia on se määrä mitä normaalipainoinen syö jouluna.
Jaa, itse syön helposti 200g sinistä kerralla ja olen miltei normaalipainoinen
Huvittaa nuo jankuttajat, jotka kuvittelevat riippuvan painosta, paljonko suklaata syö. Mutta omassa kuplassaan nämä elävät muutenkin, kun ahtavat itse kaiken sen minkä ostavat eivätkä ymmärrä, että muilla on läheisiä, joiden kanssa suklaata yhdessä syödään. Minä olen 20 kiloa ylipainoinen, mutta en osta ikinä suklaata itseäni varten, makea ei ole lapsuuden jälkeen maistunut. Eikä mikään muukaan herkuksi luokiteltava, itse kokkaamiani ruokia syömällä olen lihonut. Maistuu kyllä salaatitkin, mutta niin maistuvat voi ja kermakin aterian raaka-aineina eikä annosten tarvitse silloin edes olla erityisen suuria.
Nuo hövelit pakkaukset on sen takia, että suklaata annetaan myös lahjana. Monissa on rusettikuvio tai muuten kaunis pakkaus sen takia, ettei rasiaa tarvi välttämättä edes paketoida. Moni antaa mielellään kauniin rasiallisen suklaata lahjaksi kuin ruman. Ja siksi siitä suostutaan maksamaan kerran vuodessa enempi.
Vierailija kirjoitti:
Ja Geisha on niin saatanan vaalea suklaata että siinä kaakaoperäisiä aineita ehkä 5 %
Terävä havainto. Kauhea huijaus.
Samoin Maraboun dubbel nougat suklaapatukassa ainesosaluettelossa on ensin:
Sokeri, HASSELPÄHKINÄT, kasvirasvat (palmu, shea), MANTELIT, herajauhe (MAITO)
Huhhuh
Presso-kahvilassa noita karkkeja myydään kappalehinnalla 0,30€. Eli kuusi karkkia 1,8€. Samoin noita saa myös irtokarkkeina monesta paikasta selvästi halvemmalla. En usko että tuolle tuotteelle on kauheasti markkinoita.
Geisha Mini Gift Box
Geishahan viittaa Japaniin. Japanissa on tapana miniatyyrilahjoja ostaa. Esimerkiksi juuri tuommoisia herkkuja, missä on vaan joku muutama pieni makupala. Ehkä Fazerilla ovat inspiroituneet Japanista. Katsovat, innostuvatko Suomessakin semmoisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Tuo 6 konvehtia on se määrä mitä normaalipainoinen syö jouluna.
Jaa, itse syön helposti 200g sinistä kerralla ja olen miltei normaalipainoinen
Huvittaa nuo jankuttajat, jotka kuvittelevat riippuvan painosta, paljonko suklaata syö. Mutta omassa kuplassaan nämä elävät muutenkin, kun ahtavat itse kaiken sen minkä ostavat eivätkä ymmärrä, että muilla on läheisiä, joiden kanssa suklaata yhdessä syödään. Minä olen 20 kiloa ylipainoinen, mutta en osta ikinä suklaata itseäni varten, makea ei ole lapsuuden jälkeen maistunut. Eikä mikään muukaan herkuksi luokiteltava, itse kokkaamiani ruokia syömällä olen lihonut. Maistuu kyllä salaatitkin, mutta niin maistuvat voi ja kermakin aterian raaka-aineina eikä annosten tarvitse silloin edes olla erityisen suuria.
Jännä. Mä syön suklaata ja kokkaan voin ja kerman kanssa ja leivän päällekin laitan ihan oikeaa voita ja paljon, koska tykkään siitä. Silti olen ihan normaalipainoinen, aina olen ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukeehan siinä selvästi päällä 42 g, 6 pieces.
Heh, kuvassa näyttää rasia isolta kun mikä.
Mitä sitten ? Yleensä kyllä ostopäätökseen vaikuttaa muukin kuin kuva, normaaleilla ihmisillä
No näitä "Fazer on pahaa" viestejä tänne päivät pitkät suoltava ei nyt kovin normaali ihminen ole
No ei noita kukaan enempää haluaisi syödäkään.
Kauhistelin tänään Fazerin Taloussuklaa Crush hintaa, 120g hinta 5,55€ Kilohinta siis 46,25€.
😳😬😳😬😳😬🍪🍪🍪
Tosin oli Cittarin hinta, mutta jäi ostamatta.
6 kpl. ihan turha tuote. ja kallis.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä ostaa ison paketin tai patukan. Mikä petos, kun kaikki hinnat ja painot on tiedossa?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku haluaa ostaa tuollaisen niin ostakoon. Näitä Fazer vihaa pursuavia kommentteja tulee etenkin näin joulun edellä, jännä juttu miten jollain tuntuu elämäntehtävänä vihata yhtä yritystä.
On niillä joitain hyviäkin tuotteita, mutta ihmekös tuo, jos noin röyhkeä shrinkflaatio ja palmyöljyn tunkeminen joka paikkaan karkottaa asiakkaat.
Rajansa ahneudellakin.
Vierailija kirjoitti:
Nuo hövelit pakkaukset on sen takia, että suklaata annetaan myös lahjana. Monissa on rusettikuvio tai muuten kaunis pakkaus sen takia, ettei rasiaa tarvi välttämättä edes paketoida. Moni antaa mielellään kauniin rasiallisen suklaata lahjaksi kuin ruman. Ja siksi siitä suostutaan maksamaan kerran vuodessa enempi.
No jos joku antaa 6 kpl skeida-konvehteja lahjana niin sanon että työntää ne p*rseeseen
Geishat on parasta suklaata. Pehmeää mättösuklaata, jota voisi syödä vaikka kuinka paljon. Muissa maitosuklaissa on juurikin stä kaakaota ja kovuuttakin verran enempi, ettei niitä saa syötyä ihan samalla tavalla.
En ole koskaan ostanut Geishaa. Se maistuu pahalta. Maistoin pari kertaa kun sain ilmaiseksi kavereilta näiltä "muka niin hyviä" suklaamakeisia. Onko niissä edes suklaata mukana? Vai puolet sokeria, neljännes jotain mantelia ja loput rasvaa.
Mikäs tuossa on nyt ongelma? Tsuhna rakastaa maksaa ylihintaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ostanut Geishaa. Se maistuu pahalta. Maistoin pari kertaa kun sain ilmaiseksi kavereilta näiltä "muka niin hyviä" suklaamakeisia. Onko niissä edes suklaata mukana? Vai puolet sokeria, neljännes jotain mantelia ja loput rasvaa.
Päällinen on suklaata, koska Geisha on täytesuklaata. Täyte on nougata. Ei kai kukaan niitä umpisuklaiksi ole ikinä luullutkaan? Ja koska ovat täytesuklaata, nin ei ne tietenkään voi vastata semmoista, jossa on suklaata enempi.
Miten täyttää hintaa alle kolme euroa, kuvitteleeko joku sillä saavansa isonkin rasian suklaata ? Paketissa lukee mini ja paino 42 grammaa. Siinä sulle petosta