Kuinka suurella todennäköisyydellä nainen erehtyy, jos hän uskoo itsensä ja jonkun miehen välillä olevan " jotain" ?
Entä kuinka todennäköisesti mies erehtyy tällaisessa? Minä väitän, että kyllä nämä asiat vain tietää, eli erehtymisprosentti on tosi pieni.
Kommentit (18)
Marilyn Monroe sanoi aikanaan, että nainen tietää miehen olevan ihastunut jo silloin, kun mies ei vielä itse tiedä sitä. ;)
Vierailija:
Esim meistä mies on todella ihastunut ja tosissaan vaikkei sitä ole.
vaan tietääkö hän itsensä ja miehen välillä olevan JOTAIN. Siinä on aika iso ero...
ap
Perustelkaa, miksi olette tätä mieltä. Pystyttekö todistamaan, että nainen erehtyy?
ap
lopahtaa nopeasti? Mutta jos ne lopahtaa nopeasti niin onko silti ollut harhaa vaikka opn tuntenut voimakkaasti vai mitä sit?
Eräs työkaveri, johon olen pikkuisen ihastunut, tuli huoneeseeni juttelemaan kanssani. Olin jo aikaisemmin ollut sitä mieltä, että välillämme on tuota ap:n kuvaamaa " jotain" . Myös siinä työhuoneessa hänen eleissään oli minusta pikku flirttiä mukana. No eipä se vielä mitään, mutta yhtäkkiä, täysin spontaanisti upposimme toistemme silmiin! Aika pysähtyi, kun tuijotimme toisiamme täysin lumoutuneina. Ulospäin näytimme varmasti suorastaan typeriltä ja järkemme menettäneiltä... Sitten, jälleen yhtäkkiä, sanoin jotain ja tilanne päättyi. Jatkoimme päivän töitä niinkuin ei mitään olisi tapahtunut.
Sanokaa ihan rauhassa että nainen erehtyy ja kuvittelee, mutta jos tuossa tilanteessa ei miehen päässä surissut mitään, niin milloin sitten?? ;)
t. ei ap
Väitän, että kyllä ihminen sen tietää, jos hänen ja jonkun toisen välillä on jotain.
Mutta meistä naisista sen verran, että meidän " se jotain" merkitsee yleensä jotain " pääministerin morsian" -tyylistä. Miehen " se jotain" on usein pientä mitätöntä flirttiä.
Olen koko ajan puhunut vain pikku ihastuksesta, joka voi mennä yhtä nopeasti kuin tulikin. En siis mistään vakavasta.
ap
Satun olemaan sitä sorttia, että en voi jättää selvittämättä. Aina on vastakaikua löytynyt, monesti jopa enempi kiinnostusta kuin mulla itselläni riittäisi! (Ai montako tapausta? Villi veikkaus, yli parikymmentä.)
mies olis vaan normaali kohtelias. On tosi kurjiakin kokemuksia tästä aiheesta. naisia vaivaa joku satoja vuosia vanha alemmusskompleksi- jossa aletaan välittömästi katsella miestä ylöspäin.
en voi sanoa et hirveän kestävää-vaan aika ohimenevää syystä tai toisesta.
Mutta itse oon ollut oikein mestari luomaan mielessäni " ihanne-miehen" kuvan yhdestä jos toisesta ja voi voi kun on totuus tullut
täälläki- mies pieraisi olkkarissa- mitähän se tarkottaa- no ei paljoo voi luottaa arvostelukykyynsä. Ja sitten on näitä jotka on huolimattomia ehkäisyn kanssa ja vahinko käy niin päässä pyörähtää tulevaisuudenvisiot, eikä niistä paljon mieheltä kysytä. ja sitten taas parutaan täällä kun isi ei välitä lapsesta.
Keskimäärin nainen on tosi höperö ja lapsellinen- poikkeuksiakin on..
eikä loppuelämän kestävästä suhteesta...! Olihan Sussulla ja Matillakin suhde kuitenkin, vaikkei kummonen. Tuskin Matti siihen ihan ilman omaa tahtoaan lähti, vai?
Ja se ei tarkoita sitä, että kuvittelen kaikkien miesten suorastaan kaatuvan jalkojeni juureen.
Monituiset kerrat olen kuullut jälkeenpäin tai muuta kautta, että mies on ihastunut - itse en huomaa mitään.
Eikä se katse muuta välttämättä tarkoita, kuin että sillä yhdellä hetkellä maailman historiassa minä olen kyseisen miehen mielestä kaunis, viehättävä tai panettava. Mutta kyllä sen katseen tunnistaa! Vai missä pussissa te oikein elätte, jotka olette eri mieltä...?
että normaalissa, arkisessa kanssakäymisessä he ovat tavallisen ystävällisiä ja katseetkin ovat ihan neutraaleja. Mutta jos heitä " erehtyy" katsomaan silmiin hieman tavallista pidempään, niin heti heidän silmissään välähtää jotain. :)
Esim meistä mies on todella ihastunut ja tosissaan vaikkei sitä ole. Ja helposti tulkitsemme miesten sanat ja sanomattomuuden väärin ja itsellemme edullisiksi.