Tähtiarpa vol 2
Tehdään ketju ohjelmasta Tähtiarpa ilman kissa tappeluita. Mikä oli viimeinen sana pelissä? En nähnyt loppua.
Kommentit (52)
Teidänhän piti olla mitään vastaamatta, niinku aiemmin sovitte. Ette vaan pysty, jännä juttu
Ennenku ne 2 trollia vinkuu mitään, minä en ole kommentoinut mitään autoista. Tiedoksi jo valmiiksi😆täällä on muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matra tai Manta. Ei ole Mazda.
Manta oli taas, vaikka se on Opel Manta.
Kyllä Manta on ihan oikea automerkki. Ei ole Opel Manta.
Käypä googlaamassa, niin löytyy Opel Manta. Olen sellaisen nähnytkin joskus vuosia sitten. Ilmeisesti on sitten tehty samalla nimellä toinen merkki.
Opel Mantaa valmistettiin Saksassa 1970 - 1988. Siinä vastaus sille haukkujalleni.
Manta on ihan eri auto. Kukaan ei puhu opelista.
Ei tänne mitään kannata kommentoida, 2 näsäviisasta kaikkitietävää riehuu täällä,ne "fiksut".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei puhunut susta, joka kirjoittaa täällä että ei ole hän joka kommentoi autoista. Mistä sait ton päähäsi?
Se on selvästi narsisti. Kuvittelee että hän on niin tärkeä että joka kommentti on hänestä
Jonkun elämän työ on nyt stalkata tätä sivua ja poistaa kommentit. Kun pilkka osuu omaan nilkkaan, se on niin satisfying.
Onhan siellä se toinen sivu jossa voi vapaasti kirjoittaa 😏🥳😆🤣
Joko on karttakirjoja vedetty esiin? Olen pari kertaa käyny kanavalla ja ihmettelen millaiselle kohderyhmälle moista tuputetaan. Vähä- älyisille.
Vierailija kirjoitti:
Joko on karttakirjoja vedetty esiin? Olen pari kertaa käyny kanavalla ja ihmettelen millaiselle kohderyhmälle moista tuputetaan. Vähä- älyisille.
Hyss. se menee niinpäin että jos täällä "valittaa" ohjelmasta olet mt ongelmainen,hullu,luuseri jne.
Vierailija kirjoitti:
Taas Maarianhamina. Mikäs muu. Ei oo järkee ja sitten voi voivottelua kun on niin vaikee.
Eihän tuotannon älykkyysosamäärä muuhun kilpailuun riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas Maarianhamina. Mikäs muu. Ei oo järkee ja sitten voi voivottelua kun on niin vaikee.
Eihän tuotannon älykkyysosamäärä muuhun kilpailuun riitä.
Ei todellakaan
Vierailija kirjoitti:
Karttakirja huijari juontamassa,eipä näy karttakirjaa käsissä vaikka kuinka mainostaa.
Nyt tulee Suomen ennätys huijaamisessa.huijauksen kesto 1h30min.
Mä ikävöiny kans Jannee, ammattitaitoinen tehtävään. Todella harmi kun ei enää telkas.