Mies räksyttänyt koko aamupäivän
Räksy räksy, räksy ja räksy. Kaikki huonosti, aivan kaikki. Kysyin onko sinulla kuukautiset, ei puhunut mitään. Räksy räksy -jatko-osa seurasi siitä. Sitten kysyin, onko sinusta tullut rakkikoira joka haukkuu kaikkea ohikiitävää, siitä vasta räksy-räksy yltyi. Voiko miehillä olla vaihdevuodet tai kuukautisiin verrattava jakso tai vaietaanko siitä vain?
Kommentit (39)
Mun alkoi mesoamaan melkein heti kun tuli töistä. Taas. *huoh*
Etsi miehellesi andrologin tai ainakin miesurologin vastaanoton numero ja anna hänelle ihan ystävällisesti. Räksyttää varmasti takaisin mutta toivottavasti laittaa nimen ja numeron talteensa ja menee käymään vastaanotolla.Sieltä se apu löytyy. Nämä jutut ovat miehille kova paikka kun on vuosikymmenet totuttu naisten ja naistenvaivojen syyttelyyn.
Todista olevasi feministi ja lyö nyrkkiä pöytään että nyt tämä pelleily loppuu.
Tulossa kipeäksi tai muuten vaan huono päivä, siihen kun päälle tyhmiä kyselee niin varmaan helpottaa, ei muuten helpota. Joskus vaan kaikki v*tuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulossa kipeäksi tai muuten vaan huono päivä, siihen kun päälle tyhmiä kyselee niin varmaan helpottaa, ei muuten helpota. Joskus vaan kaikki v*tuttaa.
Ai joskus vai? Sitten mun ukko on vasta muutaman vuoden ollut tulossa kipeäksi ja huonoa päivää huonon perään ja ihan kaikki tuntuu vi*tuttavan riippumatta siitä kyseleekö siltä tyhmiä vai ei. Ainut kysymys on enää se, kumpi tuhlaa elämäänsä huonommin. Ukko joka vi*tun asiasta valittamalla vai minä odottelemalla sitä hyvää päivää.
Jos perheessä ei ole koiraa, mies ottaa sen tehtävät hoitaakseen.
Hanki gsd tai mal ja kouluta itse perheellesi koira. Miehen räksytys katkeaa matalaan varoitusmurinaan.
Kyllä miehelläkin on vaihdevuodet tv-mainoksen mukaan. 😂 Ja muitakin v*tuksen aiheita. Joskus on huono päivä, huonotuulisuutta muuten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Et antanut aamuseksiä sille niin sen takia räksyttää.
Nylkytystä🤭
Mulla koira räksyttää, siihen heräsin ja jatkuu vaan, räksy räksy räksy...
Vierailija kirjoitti:
räksytys ja nalkutus on naisten etuoikeus. miehet eivät saa räksyttää
Suurin osa miehistä ei selvästikään tiedä tätä asiaa. Pitäsikö pitää valtakunnallinen tiedotuskampanja aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Vuf vuf vuf 🐶
Olisikin "vuf", mutta ei. Korvia särkevää räksytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
räksytys ja nalkutus on naisten etuoikeus. miehet eivät saa räksyttää.
Minun tuttavamiehet eivät ole saaneet tätä muistiota.
On ne saaneet, mutta miehethän eivät tunnetusti lue ohjeita.😉
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoon vaan. Minäkään en lopuksi osannut tehdä mitään oikein, saati sitten olla tai näyttää oikealta. Onko hän sattumoisin neitsyt?
Tarkoitat varmaan horoskooppimerkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhah! Joudun itse elämään puutteessa. Miehellä toimintakykyä vain aamuisin, ehkä kerran viikossa ja silloinkin minä joudun hoitamaan alkulämmittelyt.
Muuten ihan mukava mies, mutta nykyisin saa pikkuraivareita älyttömistä asioista. Rauhoittuu kyllä, kun sitä komentaa (vrt. koira).
Ai, enpä tajunnut, että aamu voisi olla jonkinlainen ratkaisu tuohon erektio-ongelmaan. No, nyt se lerpahtava seisokki on seuraavan naisen ongelma.
Olet varmaan sekaantunut väärään koiraan.
Vierailija kirjoitti:
Seksin puutteesta miehen ärtynyt olo yleensä johtuu. Voit ap testata ja antaa nopean suihinoton ja katsoa muuttuuko käytös ja kuinka pitkäksi aikaa.