Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joel ja Jimi?

Vierailija
28.11.2025 |

Vaikka Joel on ihastukseni ja enemmän niin siitä huolimatta toivoisin hänen ja Jimin välille jotakin 

Ei minun ajatukset siihen vaikuta mutta tiedän etten todellakaan ole ainoa Joeliin ihastunut en varmasti 

Satun tietämään että Joel oli jo blind channel aikana yhtyeensä suosituin jäsen ja treffikutsuja sateli 

Itse en koskaan pyytänyt häntä treffeille vaikka salaa siitä haaveilin ja ehkä vähän myös julkisestikin 

En olisi kehdannut lähettää treffikutsua hänelle koska mitä oletatte näytän rotalta ei mulla ole rahkeita 

Tiedän että miljoonat fanit varsinkin tytöt ja naiset käy aivan kuumana Joelliin itseni mukaan lukien kävi silloin ja tiedän että käy edelleen ja aika varmuudella saa niitä treffikutsuja edelleen 

Sitäpaitsi en ole munaton joten jos rohkenisin pyytää Joel ihastustani treffeille niin tekisin sen kasvotusten enkä netissä Joel on tainnut joskus sanoa että saa näitä treffikutsuja niin paljon ettei pysty vastata niihin eikä edes lukemaan kaikkia 

Voin hyvin kuvitella 

On tainnut joskus sanoakin että esittäkää ne treffikutsut mielummin kasvotusten 

Enkä tiedä edes lähtisikö faniensa kanssa treffeille 

Lähtisinkö itse? En tiedä

Se jääköön mysteeriksi 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme