Mitä aiotte ostaa tänään black fridaystä?
Tänään on Black Friday ja aion ostaa jumalattomasti eri tarjouksia kuten pleikkarin, pannun, uuden puhelimen jne. Mitä te ostatte tänään tarjouksista?
Kommentit (87)
Huitsin Nevadaan koko pläk fraidi. Nimenomaan en osta mitään typerästä markkinamiesten kehittelemästä hömpötyksestä.🥱
Mustaa makkaraa ja mustaa lakritsia.
Tänään on älä osta mitään -päivä. Älkää siis ostako mitään.
Eikö black friday ole rasismia valkoisia kohtaan?
55 tuuman lg telkkari ostettiin jo Black month tarjouksesta, hinta aleni 220 eur, oli hintavahti näistä.
Vierailija kirjoitti:
Temu tilaus ollut jo viikon reissussa. En osta suomesta mitään. 2 x kengät tilasin. 4.60 eur. Kpl! Täällä samat 20e. Kävin katsomassa kivijalkakiikkeessä ensin. Pashathan ne on nekin mutta ei ole enempään varaa. Kiitos saksikäsi purran. Sitten ostin hampaanhoito välineitä ja liukunastat kenkiin. Sai 3 yhden hinnalla verraten kotisuomeen. Siinäpä nuo. Muuta en nyt tartte.
Miksi tätä alas nuolitellaan? Siis pitäisikö minun tuhlata vähät olemattomat rahat kalliisiin ylihintaisiin kivijalkakauppoihin ja kokea perheeni kanssa nälkäkuolema? Laittakoon kauppa hinnat temuksi, niin kauppa käy! Ilmeisesti alanuolittajat ostaa aina sen kaikista kalliimman mitä saa, et voi räystäillä? Hemmetin rikkaat! Verot saatava kyllä ja pian kohdille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin uuden airfryerin. Oli 100e halvempi, kuin normaalihinta (katsoin jo kesällä).
Et katsonut. Sanot noin vain niin ettei me ssnottaisi sinun haksahtaneen tarjoushuijaukseen.
Aha. No hyvä, että sinä tiedät. Meillä on ollut monta vuotta lähes päivittäisessä käytössä Philipsin airfryer ja se alkaa olla siinä kunnossa, että pinnoituksessa alkaa olla vikaa, eikä paistokoria saa enää puhtaaksi. Tätä ongelmaa olen manannut kesästä saakka ja olen jo monta kertaa päättänyt, että nyt se rakkine lähtee ja olen selannut verkkokauppoja etsien uutta laitetta. Olen tyytyväinen 79e hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Mustaa makkaraa ja mustaa lakritsia.
Itsekin persu 👍
Vierailija kirjoitti:
Akkuporakoneen. Tällaista olen katsellut https://rakennustyot.com/tuotetestit/bosch-gsr-12v15fc-akkuporakone/ ainakin hyvät arvosanat saanut ja tulisi tarpeeseen kun jatkuvasti pitää olla poraamassa kaikkea ja ei jaksaisi käsin noita vaimon ostamia Ikean huonekaluja koota.
Boschilla laatuvehkeitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin uuden airfryerin. Oli 100e halvempi, kuin normaalihinta (katsoin jo kesällä).
Et katsonut. Sanot noin vain niin ettei me ssnottaisi sinun haksahtaneen tarjoushuijaukseen.
Aha. No hyvä, että sinä tiedät. Meillä on ollut monta vuotta lähes päivittäisessä käytössä Philipsin airfryer ja se alkaa olla siinä kunnossa, että pinnoituksessa alkaa olla vikaa, eikä paistokoria saa enää puhtaaksi. Tätä ongelmaa olen manannut kesästä saakka ja olen jo monta kertaa päättänyt, että nyt se rakkine lähtee ja olen selannut verkkokauppoja etsien uutta laitetta. Olen tyytyväinen 79e hintaan.
Mihin sitä ees tarvii, jos on nykyajan uuni?
Ostin laadukkaan kaulahuivin joka minulta puuttui ja eilen pari meikkiä jotka olivat lopussa.
Kahvia. Eli voisiko tämän luetella sarjaan en mitään. Olen työtön ja olen kyllä varannut joululahjoihin tämäkin vuonna rahaa, mutta puolet vähemmän kuin aiempina vuosina. Teen säästön siis tiukentamalla budjettia.
En välttämättä mitään, mutta jos näen hyvän tarjouksen pussilakanasetistä niin sellaisen ostan.
Pitäisi ostaa uusi televisiokin, mutta vaikeaksi menisi sellaisen roudaaminen.
Ostin jo museokortin ja lapselle (teini) vaatteita. Itselleni meinaan ostaa goretex-kengät ja vuosia haaveilemani kahvikoneen.
Lisähuomautuksena sanon, että ostan todella harvoin mitään. Kun ostan niin tietysti mieluummin alennetulla hinnalla kuin normaalihinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Temu tilaus ollut jo viikon reissussa. En osta suomesta mitään. 2 x kengät tilasin. 4.60 eur. Kpl! Täällä samat 20e. Kävin katsomassa kivijalkakiikkeessä ensin. Pashathan ne on nekin mutta ei ole enempään varaa. Kiitos saksikäsi purran. Sitten ostin hampaanhoito välineitä ja liukunastat kenkiin. Sai 3 yhden hinnalla verraten kotisuomeen. Siinäpä nuo. Muuta en nyt tartte.
Miksi tätä alas nuolitellaan? Siis pitäisikö minun tuhlata vähät olemattomat rahat kalliisiin ylihintaisiin kivijalkakauppoihin ja kokea perheeni kanssa nälkäkuolema? Laittakoon kauppa hinnat temuksi, niin kauppa käy! Ilmeisesti alanuolittajat ostaa aina sen kaikista kalliimman mitä saa, et voi räystäillä? Hemmetin rikkaat! Verot saatava kyllä ja pian kohdille!
Tiedätkös, että Kiina käy kauppasotaa?
Älä osta Temusta tai vastaavasta vaan suosi kotimaista.
Ostin jo vaatteita loppuun käytettyjen tilalle. Muuta en osta.
Olin aikaisemmin tarjoushaukka, mutta nykyisin ostan vain tarpeeseen. Ylimääräiset tavarat kaapissa eivät lisää onnellisuutta.
Tuo on jo hyvä tarjous kun itse maksoin vaan 19.90€