Mitä aiotte ostaa tänään black fridaystä?
Tänään on Black Friday ja aion ostaa jumalattomasti eri tarjouksia kuten pleikkarin, pannun, uuden puhelimen jne. Mitä te ostatte tänään tarjouksista?
Kommentit (87)
kusetusta koko BF .... nostetaan hintaa 31 päivää aikasemmin ja sitten pudotetaan takas samaan alennus 0% .... jos suunnittelee jotain ostoa BFna niin kannattaa seurata hintakehitystä koko vuoden .... äläkää ihmiset menkö halpaan
Vierailija kirjoitti:
kusetusta koko BF .... nostetaan hintaa 31 päivää aikasemmin ja sitten pudotetaan takas samaan alennus 0% .... jos suunnittelee jotain ostoa BFna niin kannattaa seurata hintakehitystä koko vuoden .... äläkää ihmiset menkö halpaan
Läpikotaista kusetusta kaikki tässä nykysuomessa, missään ei ole enää rehellistä ja moraalista toimintaa. Ei ihme ettei tämä maa menesty.
ahahahahahhahaha
kerro lisää hyviä vitsejä
ei sulla ole edes rahhaa!
Ei ole mitään ostettava. Ihan käsittämätöntä, miten ihmiset ostaa, vaikka ei minusta ne tarjoukset oli kummoisia. Samat tarjoukset jatkuu joulun alun ja sitten tammialessa tipahtaa hinnat vielä.
Eikö Amerikassa idea ole oikeasti myydä halvalla eli jollain - 70% alella. Täällä alennuksetkin on jotain halpakopioita.
En oo niin kaupallinen ja törsää rahaa. Just ostin koriste esineitä kotiin 90e arvosta. En osta muuta nyt.
Ei tarvitse ostaa mitään. Käytin eilen kissan eläinlääkärissä hammashoidossa, joten rahat on eläinlääkärillä.
Vierailija kirjoitti:
Tuota samaa on mainostettu nyt monta viikkoa ! Alkaa jo menemään yli hilseen. Olisi kiva, että mainostettaisiin vain viikon samaa asiaa, ja sen on loputtava heti sen jälkeen. Eikä niitä samoja mainoksia tule joka kanavalta samaan aikaan, eikä joka tauolla.
Ja Black "Friday" on nykyään venytetty jo viikon mittaiseksi.
Olisi kiva, että mainostettaisiin vain viikon samaa asiaa, ja sen on loputtava heti sen jälkeen.
Niin olisi. Mutta tv-kanavatkin mainostavat siten, että osa niistä ohjelmista on jo tullut, mitä vieläkin mainostetaan menneellä esityspäivämäärällä. Se vasta idioottia onkin.
Joululahjaksi perheelle muutama canvas-taulu omasta kuvasta, kun näytti olevan hyvässä alennuksessa. Olen ennenkin tilannut ja laatu ollut mielestäni priimaa (tehty Suomessa).
finnishartshop.fi
Kivaa viikonloppua :)
Minä ostin 12 pakettia näkkileipää pår euro ja muuta ei sitten tarvitakkaan..
Minulla on älä osta mitään -päivä.
Piti ostaa itselle Naantalin kylpylästä hotelliviikonloppu lahjaksi saamallani lahjakortilla. Valitettavasti tämä voimassaoleva, euromääräinen lahjakortti ei kuitenkaan käy heillä maksuvälineenä! Olen monena vuonna hankkinut sieltä joululahjat (erilaisia ravintolalahjakortteja mm. brunssi, iltapäivätee), mutta se loppui nyt.
Tuli talouspaperia, pyykinpesuaineita ja lasinpesunestettä autoon. Päivä vielä nuori, ei voi tietää mitä tulee vielä vastaan.
en osta mitään ja Temusta / Sheinistä en koskaan - en tahdo myrkkyjä vaatteisiin enkä kenkiin !!
En mitään, olen ostolakossa. Aiempina vuosina olen tilannut black friday -alennuksista (jos niitä edes alennuksiksi voi kutsua) muutamalla sadalla eurolla lahjoja, mutta tänä vuonna en kuluta senttiäkään.
Tänään on myös Älä osta mitään -päivä. En siis osta mitään. "Tarjoukset" ovat enimmäkseen surkeita, niin kuin moni täällä on jo todennut.
Robotti-imurin..oon seurannut pitkään hintoja ja oli ok tarjous nyt.
Vierailija kirjoitti:
Hinta seuranta ja vahti on keksitty, näkee hinnat vuoden ajalta kyllä.
ostin samsung A 16 kännyn 70e. entinenkin toimii mutta tietoturvapäivitykset on loppuneet. tässä 6 vuoden päivitykset.
Meillä on nykyään kaikilla saatavilla tekoäly. Tekoälyn avulla hintakehitys on helppo tarkistaa.