Mitä aiotte ostaa tänään black fridaystä?
Tänään on Black Friday ja aion ostaa jumalattomasti eri tarjouksia kuten pleikkarin, pannun, uuden puhelimen jne. Mitä te ostatte tänään tarjouksista?
Kommentit (87)
En mitään materiaa, ei ole akuuttia tarvetta mihinkään. Museokortin taidan ostaa.
CD/kasetti ja audio in -soittimen ja kajarit ostin alkuviikosta. Saa pyyhkiä LP-levyistä pölyt pitkästä aikaa :)
Tuota samaa on mainostettu nyt monta viikkoa ! Alkaa jo menemään yli hilseen. Olisi kiva, että mainostettaisiin vain viikon samaa asiaa, ja sen on loputtava heti sen jälkeen. Eikä niitä samoja mainoksia tule joka kanavalta samaan aikaan, eikä joka tauolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin uuden airfryerin. Oli 100e halvempi, kuin normaalihinta (katsoin jo kesällä).
Et katsonut. Sanot noin vain niin ettei me ssnottaisi sinun haksahtaneen tarjoushuijaukseen.
Aha. No hyvä, että sinä tiedät. Meillä on ollut monta vuotta lähes päivittäisessä käytössä Philipsin airfryer ja se alkaa olla siinä kunnossa, että pinnoituksessa alkaa olla vikaa, eikä paistokoria saa enää puhtaaksi. Tätä ongelmaa olen manannut kesästä saakka ja olen jo monta kertaa päättänyt, että nyt se rakkine lähtee ja olen selannut verkkokauppoja etsien uutta laitetta. Olen tyytyväinen 79e hintaan.
Elät kyllä tykkii laiffii. Oot kesästä asti manannut kesästä asti airfryer ongelmaa.
Hyvä että seikkailu on tuottanut tulosta.
Jaksaa painaa duunissa, kun on sisältöön elämässä.
Uskomaton tuo 79 euron sopuhinta.
Onnittelut!
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä mitään, mutta jos näen hyvän tarjouksen pussilakanasetistä niin sellaisen ostan.
Pitäisi ostaa uusi televisiokin, mutta vaikeaksi menisi sellaisen roudaaminen.
Kotiinkuljetus on keksitty telkkarin suhteen.
En osta muuta kuin normaaleja perus elintarvikkeita. Ei ole rahaa hukattavaksi työttömänä mihinkään digirojuun tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustaa makkaraa ja mustaa lakritsia.
Itsekin persu 👍
Minä olen poikkeava vihervasemmistolainen, joka tykkää noista.
Cittarista presidentti kahvia, on puoleen hintaan. Ehkä muutakin ale tuotetta. Yleensä käyn Prismassa tai lähikaupan S- marketissa ja sieltä ostan voita joka on tarjouksessa. Joululeivontaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin uuden airfryerin. Oli 100e halvempi, kuin normaalihinta (katsoin jo kesällä).
Et katsonut. Sanot noin vain niin ettei me ssnottaisi sinun haksahtaneen tarjoushuijaukseen.
Aha. No hyvä, että sinä tiedät. Meillä on ollut monta vuotta lähes päivittäisessä käytössä Philipsin airfryer ja se alkaa olla siinä kunnossa, että pinnoituksessa alkaa olla vikaa, eikä paistokoria saa enää puhtaaksi. Tätä ongelmaa olen manannut kesästä saakka ja olen jo monta kertaa päättänyt, että nyt se rakkine lähtee ja olen selannut verkkokauppoja etsien uutta laitetta. Olen tyytyväinen 79e hintaan.
Elät kyllä tykkii laiffii. Oot kesästä asti manannut kesästä asti airfryer ongelmaa.
Hyvä että seik
No kylläpä nyt meni tunteisiin mun airfryeri.
Vierailija kirjoitti:
CD/kasetti ja audio in -soittimen ja kajarit ostin alkuviikosta. Saa pyyhkiä LP-levyistä pölyt pitkästä aikaa :)
Entä levysoitin, vai soitatko vinyylejä cd/kasetti-soittimella?
2 tuotetta jo ostettu. Rahaa palanut jo 800€. Noh puolustukseksi voi sanoa etten ole ennen ostanut juuri mitään näistä black pippaloista.
Ostin jo viikolla alennuksesta farkkuja 2kpl yhteishintaan 62e.
Ostan uuden kääntöveitsen, ja myös sellaisen muoviteräisen harjoittelupuukon.
En osta mitään, vaan vietän Älä osta mitään-päivää, joka on myös tänään.
En tietenkään mitään. En edes tiennyt, että ihmiset vielä ostelee näistä jotain. Ja jotkut ihan kesästä saakka on tarkkailleet hintoja, en itse tuohon pystyisi.
No kuten sanoin, niin se on meillä päivittäisessä käytössä. Erittäin kätevä nopsaan jotain paistaessa tai pienemmän määrän paistossa. Laitan paljon ruokaa ja airfryer helpottaa/nopeuttaa ruuanlaittoa, kun ei tarvitse odotella uunin lämpiämistä ja voi samaan aikaan paistaa eri paistolämpötiloissa (uuni+fryer). Teen sillä kaikenlaista pekoninpaistosta ihan kananmunien keittoon. Väitän myös, että esim. meidän teinien välipalat ovat paljon terveellisempiä, kuin mitä ne olisivat ilman fryeriä. Jos sinä et tarvitse, se on ihan ok.