Olisipa oma sauna. Inhottaa pukkarissa vetää täydet vaatteet päälle kun kylpytakissakaan ei kehtaa rapussa hiihdellä
Lisäksi kellaritilat ja rappu ovat hiton kylmätkin.
Kommentit (15)
Pakkoko sun on laitttää täydet. Osta froteeverkkarit ja laita ne ja joku pusero. Sehän on kuin kylpytakki mutta muut ei sitä tiedä. Tai ompele ne verkkarit itse. Sitten vasta kotona puet kunnolla.
Kylpytakissa ja pyyhe päässä sieltä tullaan.
Minä tulen pyyhe päällä ja tossut jalassa.
Kyllä meillä hiihtää väki kylpytakeissa ja pyyhkeissä ihan tuosta vain. Moikataan jos törmätään.
Laita yöpaita/pyjama valmiiksi ylle jos illalla saunot. Pikkasen pelkäisin nykyää kulkea pelkässä saunatakissa. Tietysti jos on rauhallinen talo eri asia.
Laita yövaatteet ja ulkotakki jos et halua saunatakissa kulkea (mikä on ihan ok).
Minä en uskaltaisi mennä yhteiseen saunaan, tiedä kuka sinne mönkii mukaan.
Pitää olla saunakaveri niin ei muu haittaa, mutta mahtaisiko koira riittää.
Kummallisia vastauksia. Näin miehenä itsellä on aina rento pellavakauluspaita, chinot ja loaferit, mitkä puen päälle. Nolostuttaisi kulkea tuota vähemmissä rappukäytävässä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla saunakaveri niin ei muu haittaa, mutta mahtaisiko koira riittää.
Jotkut koirat tykkää käydä löylyttelemässkin.
Vierailija kirjoitti:
Kylpytakissa ja pyyhe päässä sieltä tullaan.
Minulla on vain pyyhe päässä kun tulen
Vierailija kirjoitti:
Minä en uskaltaisi mennä yhteiseen saunaan, tiedä kuka sinne mönkii mukaan.
Eikö saunat ole jonkun lukitun oven takana, ei sinne edes pääsisi kukaan muu kuin saman talon asukas. Ja miksi kukaan tulisi toisen saunavuoroa häiritsemään?
Kun olin lapsi, niin käytiin niissä kylpytakeissa jopa naapurille ovella sanomassa, että "sauna on vappaa". En tiedä miksi, jos kerran sovitut vuorot oli.
Naapurini vetelee ihan tyynesti pelkässä pyyhkeessä vaikka on varmaan b- tai c-kupin miestissit.
Suomessa on ihan normaalia tulla saunasta kylpytakki päällä. Mutta en tiedä missä asut.