Miksi maailman onnellisin kansa tilaa käyttötavaransa Temusta
Osa tästä onnellisesta kansasta syö jopa vanhentunutta ruokaa leipäjonosta. Westendissä ja Ullanlinnassa varmasti onnellisuus huipussaan mutta mikä on tilanne muualla?
Kommentit (13)
Luulen, et ostaminen on kanssa yhteydessä riippuvuuteen, esim peliriippuvuus.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, et ostaminen on kanssa yhteydessä riippuvuuteen, esim peliriippuvuus.
Ostamisella monet lievittää pahaa oloaan.
tarpeeton ostaminen on oire jostakin
Ihmiset ostavat tarpeeseen. En ostaisi vauvan vaatteita sieltä, mutta leikki-ikäisten ulkovaatteet ja kengät kyllä. Ovat kestäneet sen vuoden ihan hyvin. Parilla kympillä saa.
Ja sitten huutavat kurkku suorana että työttömyys on hallituksen/edellisen hallituksen/kommareiden/tukien/rikkaiden/laiskojen syy.
En ole tilannut mitää sieltä enkä aio tilata. Mulle riittää ihan sittarin tai prisman roina. Tai puuilosta.
No mikähän mahtais olla se tärkein attribuutti sieltä ostaessa? Mietipä nyt niin että pää turpoaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole tilannut mitää sieltä enkä aio tilata. Mulle riittää ihan sittarin tai prisman roina. Tai puuilosta.
Tilaisin heti useampiakin tavaroita mutten osaa.
Onhan se mukavaa kun rotkoon pudotessa on käytössä selänraaputin...
Suomesta ei saa mielekkäitä sisustustavaroita. Värit ovat aina harmaat ja laatu huono hintaan nähden.
Koska Suomesta EI saa sitä mitä tilaan, Case closed.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten huutavat kurkku suorana että työttömyys on hallituksen/edellisen hallituksen/kommareiden/tukien/rikkaiden/laiskojen syy.
Onhan se, massa työttömyyttä oli Suomessa jo pitkään ennen temu-tilauksia.
Ostamisen onneus? Ostomania? ..?