Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linnanjuhlien menu, ajatuksia?

Vierailija
27.11.2025 |

Lanttukukkoa, karjalanpiirakoita, atomeita (joku karjalainen munalihis?) sekä venäläistä alkuperää olevia ruokia. Kuka saatana noita syö? Eipä ainakaan kasva Suomen positiivinen ruokamaine kansainvälisten vieraiden välityksellä.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkailuluokka tarjoaa tarkkailuluokkalaisen eväät. Lappi olisi ollut halpa teema mutta se taisi olla viimevuonna riekkoineen.

Itä-Suomi oli myös halpa koska ruokakulttuuri koostuu sellaisesta jolla jaksaa metsä- ja peltotöissä, mausta viis. Länsirannikko ja varsinais-suomi taas olisivat tuoneet liikaa ruotsalaista vivahdetta malaxlimppuineen ja hapansilakoineen.

Valinnalla haluttiin myös antaa maailmalle viesti että meillä on itärajalla vahva ja elävä kulttuuri, iivana ei mahda meille mitään.

Vierailija
122/124 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko täällä kirjoittelevista on saanut kutsun Linnanjuhliin? Minä sain neljä vuotta sitten ja ihan omilla ansioillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mua ei kutsuttu. Ei ois keliaakikkona mulle mitään suuhun pantavaa.

Boolia vetelisin tyhjään vatsaan ja nolaisin itseni kauheessa kännissä!

Huh, onneksi vältän tämän kohtalon! Katson kotisoffalla juhlia ja syön karjalanpaistia. 😘

Vierailija
124/124 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks mua ei kutsuttu. Ei ois keliaakikkona mulle mitään suuhun pantavaa.

Boolia vetelisin tyhjään vatsaan ja nolaisin itseni kauheessa kännissä!

Huh, onneksi vältän tämän kohtalon! Katson kotisoffalla juhlia ja syön karjalanpaistia. 😘

Niinpä. Sinua tosiaankaan ei olisi kutsuttu. Paitsi sen takia, että peruskoulu kohdallasi ei mennyt hyvin. Tarvittaisiin vielä tarkkailuluokkia.

Vierailija
125/124 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin neljä vuotta sitten Linnanjuhlissa. Luultavasti eivät ole muuttuneet siitä.

Jospa se Sanna on pannut pirskeet uusiksi?

Hienoa, että nostit Sanna Marinin esiin. Hän tulee olemaan tänäkin vuonna kuvatuin ja odotetuin vieras koko juhlassa.

Hän on sitä joka vuosi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi