Merikarvian kirkkoherra kiistää seksuaalissävytteiset puheet rippileirillä: Olin hiprakassa, en humalassa
Syyttäjä vaatii Merikarvian kirkkoherralle sakkoja virkavelvollisuuden rikkomisesta.
Kirkkoherra kiistää syytteen. Hän myöntää juoneensa vähän viskiä, mutta ei ollut humalassa. Puheitaan hän pitää huumorina.
Kommentit (10)
mistä näitä pervopappeja sataa? Ei ollu mun nuoruudessa.
M45
Hiprakassa on kiva olla, olen itsekin huomenna.
Rippileirillä ei juoda viskiä, eikä puhuta härskejä alaikäisille. Haluan tietää mitä mieltä Päivi Räsänen on tälläisestä hiprakkaherrasta!
Vierailija kirjoitti:
M45
Niitä on ollut aina, mutta niiden on annettu perseillä kaikessa rauhassa.
Sanoisin, että ensimmäinen virhe on nauttia ollenkaan alkoholia tuossa tilanteessa. Toinen on aikuisena nuorille vitsailu, kun ollaan kuitenkin esimies-tapaisessa asemassa.
Merikarvialla oli pastori muuan Kauko Kanervo joka sai tuomion alaikäiseen sekaantumisesta ja kyllähän Kyllikkikin hänet tyydytti mutta onneksi se jäi siihen.
Vierailija kirjoitti:
M45
Tjaa, miten sen nyt ottaa. 90-luvulla meidän riparipappi oli päätynyt naimisiin aiemmalla leirillä isosena olleena naisen kanssa. Samalla papilla oli myös tapana tissutella autossaan iltaisin.
Jaa, kyllä minäkin puhun terskoista ihan normaalissa keskustelussa. Viimeksi en ikinä.
https://yle.fi/a/74-20196504?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…