Hyvää joulua sitten vaan, meillä on varmaan joku kosteusvaurio.😢
Eteisen kaappi, jonka vieressä on kylppäri, haisee ihan järkyltä. Sellaiselta navetalta, lietteeltä, kusipaskalta, oksennukselta..nämä nyt olivat sanoja, jotka siitä mieleen tuli. Äsken huomasin. Haju on tullut ihan nyt, koska ennen en ole sitä huomannut. Kaappia kyllä käytetään aika harvoin, eli joka päivä sitä ei auota. Siellä ei mielestäni ole mitään, mistä haju voisi tulla.
Voisikohan johtua myös jostain hiirten tai muiden elukoiden tekosista? Vintillä kyllä rapisee. Mies on nyt töissä, enkä viitsi sille laittaa viestiä. Saa kuulla sit kun tulee.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Miltä haisee kosteutta saanut lastulevy? Entä joku eristevilla?
Hedelmäiselle. Ei mädälle, ei homeelle.
Mies töissä ja sinä loikoilet kotona.
Kirjoittaminen vauva pslstalle auttaa vähän. V itun vetäminen päähän auttaa paljon
Mä haistan heti ullakolla jos hiiri tai joku on jääny loukkuun kiinni ja kuollut. Hiiri haisee myös kylmässä ulkovarastossa. Oleskelevat tai pesivät siellä jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuollut hiiri jossain seinän välissä tai ihan siellä kaapin nurkassa.
Se pieni hiiri ei haise, koira tai kissa haistaa muttei ihmisenä, muumioituu äkkiä
Kyllä sen pari viikkoa haistaa, jos se sisällä on.
Vierailija kirjoitti:
Mä haistan heti ullakolla jos hiiri tai joku on jääny loukkuun kiinni ja kuollut. Hiiri haisee myös kylmässä ulkovarastossa. Oleskelevat tai pesivät siellä jossain.
Hiiret haisevat tosiaan elävinäkin aika vahvasti. Niiden pesät ja virtsa haisevat myös pitkään itse elukan jo siirryttyä muualle.
Jos on vintillinen rakennus, niin on siis omakotitalo kysymyksessä. Eikö sellaisessa asumismuodossa ole vapaat kädet tehdä niin kuin parhaaksi näkee, tai olla tekemättä, koska siitä on haittaa vain itselle?
HAISEE!!! Pieni metsämyyrä kun alkaa lemuta, niin on todella vaikea uskoa, että se parin gramman painoinen raato voisi muka aiheuttaa sen löyhkän. (viikko sitten saunaneteisessä...)
Ken elää, se kokee. Ken kuolee, se haisee