Tulipa huoltomiehet aikaisin
Joku tarkastuskierros. Lapussa luki klo 9.00 alkaen. Aina aloittavat ylhäältä ja olen a-raoun ylimmässä kerroksessa. Nousin 8.20, laitoin heti päivävaatteet ( yleensä kuljeksin yövaatteissa) ja 8.30 ovikello kilahti ja äijät vääntyivät avaimilla ovesta sisään.
No ei ne kauan viipyneet, katsoivat katsottavansa.
Kommentit (6)
Ja nyt kaikki paikat mällissä, kun tulivat aikaisin.
Onneks on omakotitalo,niin tänne ei noin vaan tulla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olisin maininnut tuosta, että puoli tuntia liian aikaisin tulivat. Ja kysynyt, että mitä jos olisin autuaan tietämättömänä juuri tuolloin tullut suihkusta alastomana.
No kyllä olisin laittanut vessan oven lukkoon jos noin täpärästi menisin suihkuun kun on tiedotettu asunnoissa käymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olisin maininnut tuosta, että puoli tuntia liian aikaisin tulivat. Ja kysynyt, että mitä jos olisin autuaan tietämättömänä juuri tuolloin tullut suihkusta alastomana.
Ei niitä kiinnosta. Ne on isoja poikia ja ymmärtävät, että joskus ihmiset on alasti.
Olisivat tosin voineet odottaa edes siihen klo yhdeksään, mutta niillä on miljoona muutakin työtä tehtävänä.