Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Np-ultra ja sukupuoli

19.04.2007 |

Hei!

Onkohan kukaan täällä käynyt Np-ultrassa Tapio Kurjella tai Brunolla? Onko teille veikattu sukupuolta? Itse kävin Tapio Kurjella 12+0 ja hän veikkaili tyttöä. Olisi vaan kiva kuulla, miten muilla on nämä veikkaukset osuneet oikeaan. :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vähän myöhään tämä nyt... En tidä luetko tätä vielä, mutta piti ielä kysyä, että ovatko nuo kaverisi, joille sanottu väärä sukupuoli, käyneet myös Brunolla? Entäpä muistatko millä viikoilla teille sanottiin, että olisi poika tulossa? Ja muistatko millä perusteella? Anteeksi utelu, olisi vaan kiva kuulla lisää! :)

Samoin, jos jollain on vielä kokemuksia Brunon tai Tapio Kurjen Np-ultrasta ja sukupuolen arvioinnista, niin olisi kiva lukea niitä! :)

Vierailija
2/18 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottiin viikoilla 21 että olisi ihan selvä tyttö tulossa, nyt tiistaina rv 28 sanottiin että on ihan selvä poika, samaten sanoi vielä eilen 28+1 toinen että on poika...

Joten.. ei kannata ihan 100% luottaa.

Ite ostelin kans mekkoja ja kaikkea vaalenpunasta.. jäävät varmaankin käyttämättä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Kurjella esikoisen kanssa rv14+6 ja poikaa veikkasi, papereissa lukee että " penismäinen uloke havaittavissa" . 4D-ultrassa n.rv28 oli tuo " uloke" johonkin kadonnut ja poika muuttui tytöksi...

Jolly + neiti

Vierailija
4/18 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hiljattain synnytin 14 raskausviikon ikäisen sikiön ja siitäkin oli vaikea sanoa kumpi se oli, osaston kätilöt pitkällisen harkinnan jälkeen tulivat siihen tulokseen että poika. Itse olisin sanonut ilman muuta pojaksi mutta kätilöiden mukaan muistuttavat toisiaan vielä niin paljon että on todella vaikea sanoa, siis vaikka sikiö olisi siinä sylissä. Joten vaikea uskoa että ultrallakaan kovin tarkkaa arviota saisi.

Vierailija
5/18 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lapsi tulee kuitenkin syntymään ja sillä sukupuolella, jolla alkuaan on varustettu. Heitättekö roskiin sen sitten, jos on " väärää puolta ultran mukaan" ? Minäkin aikoinaan kysyin tätä asiaa ultrassa, jossa kerrottiin täysin vastakkaista, mitä oma tuntemus ja lopputulos oli. Eli mitä sitten???

Vierailija
6/18 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa veikkasi, koska oli sitä mieltä, että kivekset näkyivät. Tämä siis rv 13.

Itse en siis olisi halunnut tietää ja tuli vähän shokkina. Ei poika-uutinen vaan se, että en olisi halunnut suhtautua lapseen kumpanakaan. Nyt tosin olen jo päässyt tämän yli ja ajattelen, että voi olla kumpi vain, koska kyllähän noita erehtymisiä tulee.

Meille ihan sama kumpi tulee, vaikkakin isoveli toivoo poikaa. Eli siinä mielessä olisi ihan kiva, jos ennustus pitäis paikkansa.

Vierailija
7/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime raskaudessa kävin Brunolla 11+6 ja hän veikkaili poikaa ja oikeassa oli, poika tuli! Mutta onkohan Bruno siis " parempi" näissä arvioissa, vai onko Tapio yhtä guru? :)

Vierailija
8/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla veikattiin np-ultrassa rv 12 tyttoa, joka piti myos paikkaansa rakenneultrassa, seka myohemmin Tapio Kurjen 4D-ultrassa. Mekko-ostoksilla ollaan kayty ahkerasti...itse asiassa yksi mekko uskallettiin ostaa jo sen np-ultran perusteella :)

Vierailija
9/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mielestä mä olin näkevinäni jalkovälissä jotain:) mutta en tiedä sitten. NP- ultrassa viikkoja oli 11+5 ja olen nyt varannut rakenne ultran 4d viikoilla 21+1. Siihen on vielä reilu kuukausi aikaa. Luulis että siinä se sitten selviää.

Vierailija
10/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies huomasi jalkovälissä jotain suurempaa, mutta ultraaja ei tunnustanu että voisi nähdä vielä mitään. poika sieltä silti tuli.

Vierailija
11/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä vielä sinulta, että muistatko, miten lääkäri " ilmaisi" asian, että olisi tyttö tulossa? Eli sanoiko vaan, että ei näy mitään poikaan viittaavaa, tms. Vai perusteliko ihan jotenkin? Meille Bruno sanoi silloin edellisellä kerralla, että molemmat näyttävät tuossa vaiheessa vielä periaatteessa samalta, molemmilla siis on jalkovälissä semmoinen " tappi" , mutta sillä on merkitystä, mihin suuntaan tuo tappi " osoittaa" . Eli jos siis se törröttää ylöspäin, niin olisi poika, ja jos sojottaa alaspäin, niin silloin viitais tyttöön. Mutta olisi kiva kuulla, onko joku saanut jotain muita " perusteluita" :)

Vierailija
12/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni ultraaja kysyi ensin olemmeko halukkaita tietamaan vauvan sukupuolta. Kun sanoin etta kylla kiitos, han sanoi etta tama nayttaa pienelta tytolta. Ei sen enempaa perustellut, ja sanoi viela senkin, etta niin aikaisessa vaiheessa ei voi olla 100% varma, mutta toisti viela kuitenkin, etta tytto teille taitaa olla tulossa.

Kun mainitsin myohemmin neuvolan tadille asiasta, han oli sita mielta, etta kylla se sitten varmasti tytto on, jos ultraajalla kerran oli pokkaa ja rohkeutta niin sanoa. Olisi kuulemma ollut hiljaa jos ei olisi ollut varma.

Mutta, kuuleehan niitakin juttuja aina etta veikkaukset on menneet ihan pieleen.

Vierailija
13/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin yksityisellä puolella erittäin kokeneen lääkärin vastaanotolla, joka np-ultrassa varovasti veikkasi poikaa (jalkovälissä kun näkyi kuulema jotain pippeliin viittaavaa =). samalla lääkärillä kävin myös rakenneultrassa, ja hän joutuikin sitten perumaan puheensa todeten, että tyttöhän teille onkin tulossa! eli joskus näinkin voi käydä.. parin kuukauden päästä selvinnee tuokin sitten 100% varmuudella! :)

Sirdamiini rv30+1

Vierailija
14/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanoi np-ultrassa lääkäri, kun kysyin, onko ylipäänsä mahdollista siinä vaiheessa sukupuolta erottaa, että hän on ihan omaksi huvikseen joskus asiaa tutkinut. (On lääkäri, jolla vuosien ja siten satojen ja taas satojen ultrien kokemus.) Lopputulos oli kuulemma se, että pojan saattoi erottaa n. 52% todennäköisyydellä ja tytön n. 58% todennäköisyydellä. Eli siis lähes yhtä varmasti kuin lanttia heittämällä :)

Joten tiedä häntä sitten, kuka näkee oikein ja kuka ei. Kuitenkin teistäkin monella jo np-ultraus on pitänyt paikkansa.

Vierailija
15/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä ultraaja ei edes kysynyt haluammeko nähdä. Ja se siitä. Itse tosin olin näkevinäni tytön kun se sikiö sopivasti pyllisti, mutta empä omaan arviooni menis luottamaan...

Vierailija
16/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti selvästi että jalkovälin tappi on eri asennossa tytöllä ja pojalla. Nyt 5 eri ultraa takana (mm. sikiötutkimusyksikkö/nkl kaksi kertaa) on sama todettu, meille tulee tyttö ja poika, juuri niin kuin Bruno meille kertoi.

MotherOf4 Tiku&Taku rv. 26+3

Vierailija
17/18 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kolmelle kaverilleni on np-ultrassa sanottu väärä sukupuoli. Yhdelle sanottiin tytöksi mutta oli poika, kahdelle pojaksi vaan tytöt tuli.

En menisi vaateostoksille np-ultran sukupuoliveikkauksen perusteella. Tai itse asiassa kyllä menin, ja esikoistyttömme nukkuikin vastasyntyneenä öitään sinivalkoisessa Supermies-pyjamassa ja BOY-tutti suussa <3 Mutta enää en menisi ;)

Vierailija
18/18 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, jos tulisi vielä lisää kokemuksia. :)