Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua lapseni kaveriin jonka vanhemmat lesboja ?

Vierailija
19.04.2007 |

Muutettiin nyt tänne uudelle alueelle . Vaistoaako lesbot jotenkin herkemmin mun vaivautumiseni jos satutaan samaan aikaan hakemaan lapset ?

Ei mulla mitään sitä vastaan ole että lapsemme leikkisi yhdessä. Mä oon kai vaan kasvatettu että samaa sukupuolta olevat yhdessä luonnotonta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kylällä on yksi l-pari ja niillä pieniä lapsia. aina törmäillään kerhoissa ja turuilla ja toreilla ja ne on ihan tosi mukavia! ihan tavallisen oloisia naisia ja niitten lapset on aivan huippusuloisia ja kivoja! pelko pois, kyse ei oo " tarttuvasta taudista" ! ennakkoluulot romukoppaan ja vikkelään!

Vierailija
2/4 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan ajattele näiden heterovanhempien seksielämää ja koe siitä vaivautuneisuutta, joten sinulla ei ole mitään syytä ajatella mitään lesbovanhemmistakaan. He ovat vain lapsesi kaverin vanhemmat ja sillä hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni äiti on lesbo ja hänestä on tehty yhteiskunnan mätämunaa niin kauan kuin " kaapista tuli" , vaikka tosi sisukas (vuorotyössä käyvä) äiti kyseessä! Milloin tuntemattomat ihmiset soittelevat lastensuojeluun turhaan, milloin rappukäytävässä haukutaan ohittaessa- ei ole kuule helppoa elämää...

Vierailija
4/4 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja entäs sitten perheväkivalta, alkoholismi, masentuneisuus... Kyllä joka perheellä ongelmansa on, tiesit niistä tai et. Ja tällä en nyt tarkoita että lesbous olisi se ongelma, vaan se, miten ympäristö heihin suhtautuu.

En kyllä ymmärrä kysymystä sinänsä. Mitä ihmettä tämä edes sulle kuuluu, onko perheessä kaksi äitiä, yksi äiti, kaksi isää... Ei sun lapsesta tuu lepakkoa jos se sellaisia näkee. Parhaimmillaan hänestä kasvaa vähän parempi ihminen kun tottuu erilaisuuteen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän