Mies, olisiko sinusta outoa jos
pyytäisin sinua vaan makaamaan päälläni, rentona, koko painolla? Siis niin että olemme alasti. Mieluiten niin päin, että minä makaan vatsallani, sinä päälläni, ainakin aluksi veltto kalu pakaroita tai jalkojeni välissä pillua vasten? Siitä tilanne saisi sitten kehkeytyä sopivaan suuntaan. En tiedä miksi minulla on nyt tällainen päähänpinttymä
Kommentit (26)
Ihanaahan tuollainen on. Liikuntapuoli vaan on laajentunut yhteisten vuosikymmenien aikana merkittävästi voimaharjoittelun puolelle ja siksikin elopainoa on aika paljon enemmän kuin alkuvaiheessa. Kummallakin on myös vähän ylimääräistä kertynyt, joka sekin voi ahdistaa siinä välissämme, joten vaikka vaimo sinänsä pitäisi tuollaisesta yhä, niin hankalaksi menee.
Vierailija kirjoitti:
Jopa päinvastoin.Olen aina ollut hieman outo ja kaikki tällaiset intiimit, mutta poikkeavat kokeilut ovat kiinnostaneet. Ja olisin otettu, jos toinen ihminen pitäisi minua niin luotettavana, että uskaltaisi kysyä.
Ei sen tarvitsisi olla edes mitään kovin "runollista", ihan vaikka uteliaisuudesta kokeilisi miltä tuntuu olla toisen lähellä vähän eri tavalla.
Rohkaistuin viimeinkin pyytämään tätä. Kumppani ei lämmennyt ajatukselle😕
Vierailija kirjoitti:
Rohkaistuin viimeinkin pyytämään tätä. Kumppani ei lämmennyt ajatukselle😕
Pöh. Mitäköhän tuossa menettäisi?
Ei kuulemma ymmärrä mitä siinä haetaan, eikö vois olla vaan tavallista