Onko joku saanut epätavallisen rajuja oireita tänä syksynä annetusta infulenssa/koronarokotteesta?
Sain rokotteen ja olen ollut sen jälkeen viiko erittäin kovassa flunssassa:kuumetta, särkyä ja kuivaa yskää.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kukaan ottaa korona- ja influenssapiikkejä vapaaehtoisesti itseensä. Serkkuni otti kerran influenssapiikin eikä ole koskaan sairastanut niin monta perusflunssaa putkeen kuin tuona talvena. Oli kestoflunssassa marraskuusta maaliskuuhun.
Sen huomaa, että olet matalasti koulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kukaan ottaa korona- ja influenssapiikkejä vapaaehtoisesti itseensä. Serkkuni otti kerran influenssapiikin eikä ole koskaan sairastanut niin monta perusflunssaa putkeen kuin tuona talvena. Oli kestoflunssassa marraskuusta maaliskuuhun.
Flunssa ei mitenkään voi johtua influenssarokotteesta.
Sain yhtaikaa eläkeläisille tarkoitetut korona- ja influenssarokotteet. Ei tullut oireita, kuten ei viimekään vuonna. Toissavuonna ei rokotettu ja joulu meni aivan pilalle, kun sain jonkin flunssan, joka kaatoi minut aivan petipotilaaksi. Nyt huolehdin rokotuksistani ja pysyn terveenä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Lopettakaa nyt jo herran Jumala se piikkityynynä oleminen! HERÄTYS!
Vttu sä olet tyhmä. Menetetty tapaus. Kuten arvostettu oikeuspsykiatrian ylilääkäri Hannu Lauerma totesi, kaltaisillasi on hyvin usein psykoottisia oireita ja sairaudentunto puuttuu.
Ylilääkärit toteavat mitä tahansa, että ottaisit rahastuspiikin haitoilla. Mielummin psykoottisena kuin neulatyynynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa nyt jo herran Jumala se piikkityynynä oleminen! HERÄTYS!
Vttu sä olet tyhmä. Menetetty tapaus. Kuten arvostettu oikeuspsykiatrian ylilääkäri Hannu Lauerma totesi, kaltaisillasi on hyvin usein psykoottisia oireita ja sairaudentunto puuttuu.
Ylilääkärit toteavat mitä tahansa, että ottaisit rahastuspiikin haitoilla. Mielummin psykoottisena kuin neulatyynynä.
Ei ole haittoja näkynyt. Paitsi sun päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa nyt jo herran Jumala se piikkityynynä oleminen! HERÄTYS!
Ei ole haittoja näkynyt. Paitsi sun päässä.
Nyt tuli ensimmäinen haitta päähän eli sinä, mutta se poistuu, kun suljen tämän sivun. Rokotushaitat jäävät päähäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karmee ripuli ja oksennustauti tuli. Nesteytykseen päädyin osastolle. Viikon olin siellä. Yhä oireita, mutta ei niin pahoja
Aivan täyttä paskapuhetta.
En minä valehtele. Toisinaan tuntui että kakat tulee nenään asti. Lääkäri puhui jostain kokista, mutta kyllä minä tiedän että vika oli rokotuksessa en ole käynyt missään ravintoloissa enkä tunne ketään kokkeja
Aivan täyttä paskapuhetta.