Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
yliopistojen valmennuskurssit, onko enää mahdollista päästä sisään ilman vallmennusta
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Omassa tuttavapiirissä (josta nyt tuskin kuitenkaan voi vetää vielä yleistäviä johtopäätöksiä) on itseasiassa niin, että ne, jotka ovat ensimmäisellä pyrkimyksellä päässeet sisään, ovat päässeet ilman kursseja, kun taas ne, jotka eivät päässeet sisälle heti, eivät ole päässeet sisälle sittemminkään, vaikka vuodesta toiseen käyvät valmennuskursseilla ja pyrkivät.
Alue: Aihe vapaa
mutta joillain aloilla huomattavan vaikeaa. lisää epätasa-arvoa kyllä mielestäni. kurssitus on nimittäin kallista.